Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä kolmekymppinen nainen, monenko miehen kanssa olet harrastanut seksiä?

Vierailija
20.08.2018 |

Itse olen kahdeksan miehen kanssa. Näistä pelkkiä seksisuhteita/yhden yön juttuja viisi, loput kolme ihan kunnon suhteita.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kanssa.

Kun mä en ole mikään jakorasia....

Vierailija
42/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneiden vaihtamisessa ei ole mitään rohkeaa, mutta itseäni kiinnosti nuorempana se, miten erilaista seksi eri ihmisten kanssa on. Olin utelias. Erilaisten seksikumppanien kokeminen oli itselleni välttämätön vaihe. Uskon, että olisin katunut, jos en olisi kokeillut. /39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko viime yötä vai koko ikää?

Vierailija
44/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole harrastus, vaan elämän tarkoitus.

Vierailija
45/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään miehen (enkä naisenkaan) kanssa.

N30

Vierailija
46/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 30. Seksikumppaneita kertynyt 30. Kaikki Tinder-panoja. En ole koskaan seurustellut.

No huh, aikamoista, kun ottaa huomioon, että tinder on keksitty 2012. Eli olit neitsyt 24-vuotiaaksi? 

Olin neitsyt 26 v asti. Seksikumppanit kertyivät kahdessa vuodessa. Enää en harrasta seksiä, en ole harrastanut yli vuoteen enää.

Miksi annoit seksiä niin monelle hyväksikäyttävälle panomiehelle?

Eiköhän se ole molemmille yhtä paljon tai vähän hyväksikäyttöä, kun kumpikin saa mitä haluaa.

N32, yksi kumppani

Vierailija
47/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni vastasin lopulta hänen olevan neljäs kun kehtasi sitä kysyä useamman kerran. Laskin mukaan vain seurustelukumppanit, parempi näin vaikken itse kadukaan seksisuhteitani.

Vierailija
48/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä about saman verran kuin ikävuosia. Nyt ei ole sattuneesta syystä vajaaseen kymmeneen vuoteen enää luku kasvanut.

Vierailija
49/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Miksei miesten kumppanit kiinnosta?

Vierailija
50/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17

N36

Vierailija
51/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden, eli nykyisen aviomieheni.

Joo-o. Ihan varmasti joo.

Vierailija
52/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja kerron teille, että kun olin kolmekymppinen, niin olin harrastanut seksiä jo useiden satojen naisten kanssa. Eikä tämä tarkoita vain muutamaa sataa.

Että eivät ne naisetkaan synnittömiä ole, muuten tuo ei olisi ollut mahdollista.

Vierailija
53/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja kerron teille, että kun olin kolmekymppinen, niin olin harrastanut seksiä jo useiden satojen naisten kanssa. Eikä tämä tarkoita vain muutamaa sataa.

Että eivät ne naisetkaan synnittömiä ole, muuten tuo ei olisi ollut mahdollista.

Mistä lähtien seksin harrastamattomuus on synnitöntä ja seksin harrastaminen syntiä?

Minulla on vain yksi kumppani, mutta olen ollut hänen kanssaan jo 16 vuotta ja jos seksikertojen määrää lasketaan, olen todennäköisesti paljon käytetympi kuin sadan kertakumppanin kanssa olleet naiset. Mitä sitten? Seksi on kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi