Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli se hetki kun hiljaa mielessäsi päätit että ero on väistämätön?

Vierailija
20.08.2018 |

Minun sukuni oli tullut meille toiselta puolen Suomea lapsen synttäreille ja mies oli ollut silloin baarireissulla jo kaksi vuorokautta puhelin kiinni. Lopulta mies soitti jostain tytölle hirveässä humalassa ja lauloi onnittelulaulun - yhdessä jonkun naisen kanssa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sukuni oli tullut meille toiselta puolen Suomea lapsen synttäreille ja mies oli ollut silloin baarireissulla jo kaksi vuorokautta puhelin kiinni. Lopulta mies soitti jostain tytölle hirveässä humalassa ja lauloi onnittelulaulun - yhdessä jonkun naisen kanssa.

Nämä on just näitä, jotka ihmettelevät eniten, että miksi puoliso halusi erota :)

Vierailija
22/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin kotiin kyynärsauvojen kanssa jalka paketissa, eikä mies edes kysynyt mitä mulle on tapahtunut. Mulkaisi vain ja häipyi koneelleen katsomaan elokuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävi ilmi, että mies oli koko yhdessä asumisemme ajan lukenut salaa päiväkirjojani, myös niitä mitkä kirjoitin ennen tapaamistamme, ratsannut säännöllisestiä kännykän, käynyt läpi tiliotteita, jopa veroilmoitukseni, yleensäkin kaikki henkilökohtaiset paperit. Näitä paljastui muutaman viikon ajan vähitellen, kun vainoharhaisena vaihtelin tavaroiden paikkoja ja jemmasin niitä kodin ulkopuolelle. Mies oli ollut alusta asti kontrollifriikki, enkä oikeastaan edes tajunnut, että jossain vaiheessa se laajeni koskemaan kodin asioista myös minua. Kaiken huippu oli, kun olin valmistellut lähtöäni salaa ja asuin jo uudessa asunnossani, mies soitti ja sanoi antavansa anteeksi, jos tulen takaisin kotiin. Loput tavarat hain isäni ja veljeni kanssa, koska en enää uskaltanut mennä yksin entiseen kotiin.

Vierailija
24/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut koulussa päivän, illan töissä ja tulin kotiin kello 23. Menin olohuoneeseen tekemään koulutehtäviä nopeasti että keskeisin vielä syödä ja nukkua ja seuraavana aamuna heti tentti ja töitä. Mies tuli siihen huutamaan, etten ole pessyt pyykkiä ja olen muutenkin aivan paska. Aloin itkemään ja mies vain tyynesti käveli pois.

Ajattelin silloin mielessäni, että oikea kumppani olisi ehkä valmistanut jotain syötävää ja pessyt omat pyykkinsä, silittänyt vähän päätä ja antanut tsemppauksia..

Erottiin siitä pian. Ei kaduta yhtään

Vierailija
25/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyin mennäänkö naimisiin ja mies vastasi ööemmätiiä.

Vierailija
26/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkoi ilmestyä tuntemattomia paitoja vaatekomerossa

Vierailija
27/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen mies ja minä sillä hetkellä pienituloinen opiskelija riitelimme raha-asioista. Tilanne oli väliaikainen, minä maksanut asumismenoista vähemmän (miehen omistamassa asunnossa) ja yritin muistuttaa, että esim. tuolla hetkellä minä hoidin KAIKKI kotityöt kompensoidakseni edes jotenkin pienempää rahallista osallistumistani. Mies katsoi kylmästi suoraan silmiin ja totesi, että "kuule, mulla on kyllä varaa palkata siivoja, joten turha selitellä".

Ei se mikään pääsyy ollut eroajatukselle, mutta herätti hyvin tajuamaan kuinka vähän mies minua lopulta arvosti. Rahaa kyllä senkin edestä.

Vierailija
28/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja tarinoita- onnitteluni teille jotka uskalsitte lähteä huonosta suhteesta! Elämäänsä ei tarvitse

tuhlata tuollaiseen elämään.

Vierailija
29/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vain ystäväni kanssa puistossa kesällä töiden jälkeen makoilemassa ja keskustelemassa elämästä. Tajusin keskustelujen lomassa, että yrityksistämme huolimatta emme kuulu mieheni kanssa yhteen. Ilman mitään sen suurempaa dramatiikkaa tämä lopullinen päätös vain iski tajuntaani.

Vierailija
30/34 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvätuloinen mies ja minä sillä hetkellä pienituloinen opiskelija riitelimme raha-asioista. Tilanne oli väliaikainen, minä maksanut asumismenoista vähemmän (miehen omistamassa asunnossa) ja yritin muistuttaa, että esim. tuolla hetkellä minä hoidin KAIKKI kotityöt kompensoidakseni edes jotenkin pienempää rahallista osallistumistani. Mies katsoi kylmästi suoraan silmiin ja totesi, että "kuule, mulla on kyllä varaa palkata siivoja, joten turha selitellä".

Ei se mikään pääsyy ollut eroajatukselle, mutta herätti hyvin tajuamaan kuinka vähän mies minua lopulta arvosti. Rahaa kyllä senkin edestä.

Eihän tuossa ole edes mitään logiikkaa miehen taholta. Jos on varaa palkata siivooja, niin on varmaan varaa hiukan joustaa sun asumismenoissa, jos sinä kerran hoidat sen siivouksen. Vai häh?! 

Vierailija
31/34 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/34 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain selville, että mies etsii uutta naista netissä. En enää halunnut olla hänen kanssaan suhteessa.

En enää halunnut 😂😂

Mieshän oli luopunut suhteesta jo ajat sitten ja etsi jo uutta.

Vierailija
33/34 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ystävä erosi. Alkoi viettää villiä sinkkuelämää. Vaimo rupesi sitä sitten kadehtimaan. Ensin kävi vain välillä baareissa tämän naisen kanssa. Ei niin haitannut arkea. Odotin, että vaimon kaverin elämä tasaantuu ja baarit eivät enää kutsu.

No kävi niin, että oma vaimo löysi miehen noilta baarireissuilta ennen kaveria.

Oli vaikea vuosi eron jälkeen. Lapset voivat huonosti. Itse koitti auttaa heitä ja toipua samalla itse.

Nyt kaikki paremmin, kuin ennen.

Vierailija
34/34 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiiki nämä ketjun naiset. Hankkineet lapsia alkoholistien kanssa. Mistä ihmeen lähipubista te niitä isäehdokkaita haette? Kannattaisiko valita vähän paremmin.

Minä en tunne yhtään alkoholistimiestä, pelkkiä normaaleja, mukavia työssäkäyviä miehiä, jotka ovat hyviä isiä. Kyllä teidän on tarvinut ihan etsimällä etsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme