Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään lähes kaikki nuoret ihmiset kauniita?

Vierailija
20.08.2018 |

Näen mielestäni ihan mallitasoisia ihmisiä päivittäin esimerkiksi kaupassa ja junassa. Olenko seonnut vai onko muutos todellakin viimeaikainen ja radikaali?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole. Niitä kauniitakin toki näkee päivittäin mutta niin niitä oli ennenkin. Nykyään tosiaan ei vaan ehkä ole niin tavallista enää pukeutua tavisvaatteisiin ja meikittä kaupungilla, vaan jopa 15-kesäiset pukeutuvat jakkuun ja korkkareihin ja vetävät pakkelit naamaan.

Ööh, missä päin asut? Ainakin täällä Turussa näkyy valitettavan paljon nuoria rumissa mustissa Adidas-verkkareissa ja farkkutakeissa kaupungilla lähes päivittäin, meikattuja tosin ovat monet tytöt, mutta harvoin näen täälläpäin nuoria jakuissa ja korkkareissa. Ehkä siellä pk-seudulla esim voi tilanne olla toinen?

Vierailija
22/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuohon vain muoti vaikuttaa paljon.

t: kasariteini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoret saavat instaan ja muualle kasapäin läähättäviä kommentteja kun kuvan postaavat. Kukkakeppi poikakin kun vähän flexaa, tai nostaa paitaa ja sixpackin alku näkyy niin sydämiä on kommenttikenttä täynnä.

Toista se oli ennen. Kukaan ei kehunut vaikka ihan yhtä edustavia sitä ennenkin oltiin.

Vierailija
24/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole. Niitä kauniitakin toki näkee päivittäin mutta niin niitä oli ennenkin. Nykyään tosiaan ei vaan ehkä ole niin tavallista enää pukeutua tavisvaatteisiin ja meikittä kaupungilla, vaan jopa 15-kesäiset pukeutuvat jakkuun ja korkkareihin ja vetävät pakkelit naamaan.

Ööh, missä päin asut? Ainakin täällä Turussa näkyy valitettavan paljon nuoria rumissa mustissa Adidas-verkkareissa ja farkkutakeissa kaupungilla lähes päivittäin, meikattuja tosin ovat monet tytöt, mutta harvoin näen täälläpäin nuoria jakuissa ja korkkareissa. Ehkä siellä pk-seudulla esim voi tilanne olla toinen?

Hei!

Asun itsekin turussa, mutta työpaikkani on amiksen vieressä jossa käyn usein lounaalla. Toki tuollakin on kaiken ikäisiä mutta myös niitä nuorempia. Mutta oon sitä mieltä että yhtä lailla niitä vähemmän silmäähiveleviäkin nuoria näkee edelleen. Huonoa ryhtiä, pilallevärjättyjä hiuksia ja lihavuutta näkyy myös.

Vierailija
25/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ap puhui noin 20-vuotiaista nuorista, ja sinä noin 15-vuotiaista, ja siinä voi olla merkitsevä ero. Parikymppiset tytöt ja harvat pojatkaan käyttävät enää verkkareita, huppareita ja lippiksiä. Vanhemmat ihmiset yleensä arvioi nuorten ihmisten iät alemmiksi kuin ovat ja siksi moinen eripura.

Vierailija
26/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako aloittaja näitä lähinnä Jennerin/Kardashianin näköisiä? Itsekin olen kiinnittänyt huomiota tähän. Silmät, nenä, huulet, leuka, vartalo samasta muotista, lisäksi tietenkin hiukset ja ripset. Onko tämä rodunjalostuksen tulosta vai mitä ihmettä?

Vierailija
27/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Tunkkainen pakkelikerros naamassa jo nuorilla, luonnossa ruman näköistä, muokatuissa kuvissa ok. Lisäksi vartalot ovat oudon lihavia nykyään näillä mukamas urheilevillakin: paksut lyhyet tolppakoivat ja läskiperse, tuhdit käsivarret ilman lihaksia. 80-90-luvuilla oli kaunisvartaloisia naisia paljon enemmän: hoikkia, mutta sopivasti muodokkaita, silti siroja ja naisellisia. Lisäksi sellainen aito lämpö on naisissa yhä harvinaisempaa.

Vierailija
28/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti varmaan vaikuttaa eniten.

Mun vanhempien nuoruuskuvat ovat rumia (80-luvulta) kun taas molempien isovanhempien nuoruuskuvat todella kauniita ja eteerisiä (60-luvulta).

N25

Vierailija
29/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako aloittaja näitä lähinnä Jennerin/Kardashianin näköisiä? Itsekin olen kiinnittänyt huomiota tähän. Silmät, nenä, huulet, leuka, vartalo samasta muotista, lisäksi tietenkin hiukset ja ripset. Onko tämä rodunjalostuksen tulosta vai mitä ihmettä?

Näitten kopsaajia näkyy kyllä myös paljon. Pahimpia on semmoiset nätit 18-vuotiaan kasvot pilattuna maalivarjostuksilla - niin että kaukaa kasvot näyttää italialaiselta kaunottarelta, mutta läheltä näkee ne tummennuksilla piirretyt counturet. Toinen tän hetken hirvitys on ne "tussilla piirretyt" paksut mustat kulmat vaaleahiuksisella tytöllä, niin että tulee oikein feikki vaikutelma :-) Nättejäkin kulmia oon nähnyt, mutta valitettavasti harva nuori havannoi että se mikä näyttää kamerassa hyvältä, voi olla lähinnä hirvityksen aihe katukuvassa.

Vierailija
30/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muka tommosia näet :D voi joku matkia tyyliä yms. mutta että ihan samannäköinen?

Vierailija
31/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa havainnut mutta ehkä se johtuu siitä että ehostetaan enemmän.

Vierailija
32/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi itse tulen, sitä kauniimmalta nuoret näyttävät. Sitä paitsi erilaiset persoonalliset piirteet alkavat miellyttää omaa silmää enemmän ja enemmän. Joskus harmittaa, kun tulee mieleen, että joku vähän ylipainoinen tyttö esim. saattaa pitää itseään rumana. Tekisi mieli sanoa, että kuule sää oot oikeesti tosi kaunis, kanna itsesi ylpeänä :)

Vierailija
33/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri junassa nytkin ja jo tällä reissulla olen nähnyt ainakin kolme kaunista nuorta naista. Kauniit kasvonpiirteet vähällä tai huomaamattomalla meikillä, hoikka vartalo ja olemus sellainen hienostunut. En puhunut siis pakkeloiduista instatyrkyistä, ja nuori oli nyt tässä ihan laajasti tulkittavissa, 15-27v. ovat mielestäni nuoria naisia...ap

Vierailija
34/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa Hittimittarin "alueraatien" jäseniä 80-luvulta. Löytyy netistä. Ei voi väitää että nykyiset tekoripsitytöt olisi tuohon jokin heikennys.

Vierailija
35/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri junassa nytkin ja jo tällä reissulla olen nähnyt ainakin kolme kaunista nuorta naista. Kauniit kasvonpiirteet vähällä tai huomaamattomalla meikillä, hoikka vartalo ja olemus sellainen hienostunut. En puhunut siis pakkeloiduista instatyrkyistä, ja nuori oli nyt tässä ihan laajasti tulkittavissa, 15-27v. ovat mielestäni nuoria naisia...ap

Tätä minäkin ihmettelen. Ihan kuin kasvonpiirteet olisi nykyään erilaiset kuin ennen.

Vierailija
36/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin verkkarimuoti kuin tämä rikki revittyjen farkkujen muoti mikä vieläkin jyllää neljäkymppisillä miehilläkin. Ollaan olevinaan niin trendikkäitä.

https://www.instagram.com/p/Bi9gE7WlYKI/?hl=fi

Vierailija
37/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kun on meikattu niin menee Marttakin mallista.

Ja Martti miss Suomesta.

Vierailija
38/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikit, hiusvärit kehittyneet. Ja ruumiillista työtä ei tehdä niin säilyvät paremmin.

Koskahan fyysinen rasitus on ihmistä vanhentanut? Läski nykyään säilyy paremmin. Onko edellisen kommentin laittaja muuten itse ikäluokkaa, jolle fyysinen työ on ollut yleisesti arkipäivää...

Vierailija
39/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itse nuori ysärin alussa, oli nuorista tytöistä ehkä kolmasosa ihan ulkonäöstä piittaamattomia, pyöreät rillit, ei meikkiä, äidin vanha tätimäinen kauluspaita päällä ja päässä ehkä joku kamala maalaismainen lippis keikkumassa ja bensalenkkarit jalassa. Aika moni oli lisäksi lyhyt ja tukeva. Että tosiaan nuoret vaikuttavat nykyään paljon kivemman näköisiltä!

Vierailija
40/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse oli nuori, ei tullut pidettyä ketään kauniina esimerkiksi pelkän hyvän ja kiinteän ihon takia, toisin kuin nyt vanhempana.

Voisiko johtua siitä, että sinulla itselläsi oli/on hyvä iho? Jos sinulla olisi ollut hurjannäköinen akne, niin ajattelisit varmaankin toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi