Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään lähes kaikki nuoret ihmiset kauniita?

Vierailija
20.08.2018 |

Näen mielestäni ihan mallitasoisia ihmisiä päivittäin esimerkiksi kaupassa ja junassa. Olenko seonnut vai onko muutos todellakin viimeaikainen ja radikaali?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksankymppinen mummoni sanoo, että johtuu meikeistä 😁 Hänen nuoruudessaan oli vähän "missin näköisiä".

Vierailija
42/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasari- ja ysärityyli ei tehnyt kaunista kenestäkään. Olin itse kasiluokkalainen vuonna 89. Mulla on luokkakuvassa silmälaseissa isot, puoli naamaa peittävä, punaiset muovikehykset. Tukka oli leikattu edestä ja päältä lyhyeksi, mutta takaletti oli pitkä (ns. mattinykänen). Pitkässä takatukassa oli tietysti permis (kaikilla oli!). Päällä oli korkeavyötäröiset, lantiolta leveät (sellaiset ratsastushousupussit) kivipestyt farkut sekä mäser-merkkinen poolopaita, joka oli tungettu farkkujen sisään. Sininen silmämeikki, rutosti ripsaria ja todella vaaleanpinkit, melkein valkoiset huulet, Olin mielestäni todella staili! Mutta eihän se mikään kovin klassisen kaunis look ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia pallinaamaisia pottunokkia ko ennenki. Sieviä ne on siatkii pieninä.

Vierailija
44/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri junassa nytkin ja jo tällä reissulla olen nähnyt ainakin kolme kaunista nuorta naista. Kauniit kasvonpiirteet vähällä tai huomaamattomalla meikillä, hoikka vartalo ja olemus sellainen hienostunut. En puhunut siis pakkeloiduista instatyrkyistä, ja nuori oli nyt tässä ihan laajasti tulkittavissa, 15-27v. ovat mielestäni nuoria naisia...ap

Tätä minäkin ihmettelen. Ihan kuin kasvonpiirteet olisi nykyään erilaiset kuin ennen.

Geenipooliin tulee enemmän laajennusta ulkomailta nykyään? Olen kuullut virolaisten naistenkin kauneutta selitettävän sillä, että siellä on historian saatossa tapahtunut kansojen sekoittumista mm. vilkkaasta kauppatoiminnasta johtuen.

Vierailija
45/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ennen Hollywood-tyylit eivät olleet mahdollisia kaikille nuorille, nyt nuoret voivat opiskella minkä vain kampauksen pinterestistä ja tilata hiuksia Kiinasta. Tyylejä seurataan instassa ja youtubessa. Ongelmiin kuten akneen on enemmän hoitokeinoja eikä minun nuoruudessa voinut mennä mihinkään hennesiin ostamaan parilla eurolla (markalla) kivan näköistä rättiä. Tänä päivänä on helpompaa olla hyvännäköinen. Minä ja kaverini näytimme ihan karseilta kasarilla😅

Vierailija
46/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ennen ei ollut ylipainoa kuin harvoilla ja jollain mummoilla. Nyt 2-kymppisinä kolmasosa tytöistä on jo ylipainoisia, 3-kymppisenä jo puolet ja 4- kymppisinä melkein kaikki.

Vierailija
47/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen mielestäni ihan mallitasoisia ihmisiä päivittäin esimerkiksi kaupassa ja junassa. Olenko seonnut vai onko muutos todellakin viimeaikainen ja radikaali?

Osittain ehkä oletkin.

Yksi syy on se, että näin viiskybäsenä kaikki nuoret näyttävät kauniilta, koska - noh - he ovat nuoria.

Toinen syy on asuinpaikkakunta. Itse näen työpaikallani vain kauniita, hoikkia ja hyvinpukeutuvia (muutama poikkeus joukossa - mutta jengiä onkin 4000) nuoria. Toki työnantajalleni on varmasti hieman valikoitunut tämä nuorisoporukka.

Toisaalta tulin eilen eräästä Euroopan suurkaupungista ja lentokenttäjunaan (siis ulkomailla) osui viiden suomalaisen ryhmä. Vittusaatanaa oli kielenkäyttö, lävärit, tatskat ja grungevaatteet päällä eikä ehkä kaikki hoikimmasta päästä... eivät olleet pk-seudulta - tämä kävi kyllä ilmi kovaäänisestä keskustelusta.

Vierailija
48/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tavallaan totta. Ja erityisesti ihot kiinnittää huomiota, finninaamoja on tosi vähän.

Omaa tytärtä seuratessa oikein pelottaa tuo ulkonäkökeskeisyys. Kyllä mäkin halusin olla nätti tuossa teininä, mutta tämä on niin tarkka... tukka, meikki, vaatteet, korut jne. Ja onhan tuo nätti. Iho on hyvä, kauniit hiukset, täydelliset hampaat ja hoikka, jäntevä kroppa. Netistä löytää kaikki kauneusohjeet ja käyttää paljon aikaa ja hyviä tuotteita itsensä viilaamiseen. Toivottavasti ei kuitenkaan rakenna itsetuntoaa tuommoisen päälle.

Vierailija
49/49 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöillä on tosiaan nykyään ripsenpidennykset, hiustenpidennykset- ja paksunnokset, huulitäytteet ja viimeisen päälle viilattu meikki rajuine varjostuksineen. Ulkonäkö on tavallaan kokonaan rakennettu,  juurikin niiden Kardashianien ja vastaavien näköiseksi. Sen kaiken jos kuorii pois, niin alta paljastuu ihan eri näköinen tyttö.

Sitten tosiaan akneen saa hyvät hoidot, kaikkien hampaat tunnutaan oikovan (ei ole enää vinohampaisia ja purentavikaisia pojissakaan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän