Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä autoilija, minkä takia tööttäät valoissa sammuvalle autokoulun autolle?

Vierailija
20.08.2018 |

Niin, mitä se tööttäys siinä kohtaa auttaa, muuta kun tuo vain lisäpainetta? Eikö sitä valkoista kolmiota näe tai jotain, mistä voisi päätellä, että edellä olevassa autossa on aloittelija liikenteessä opettajan kanssa?

En ole myöskään koskaan nähnyt (taajamassa) niin vaarallisia ja typeriä ohituksia, kuin näinä hetkinä ajellessani autokoulun autolla. Nokkakolari oli ohittavalla kerran todella lähellä 40km/h rajoitusalueella...

T: jännittynyt ajamaan opetteleva

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä äärimmäisen tyhmää, tööttäily siis.

Tekisi mieli mennä sanomaan, että käynnistä sinä tämä auto, minä voin töötätä sen aikaa. 

Nimim. 30 vuotta autoillut, jonka auto hajosi sopivasti liikennevaloihin.

Minä tein kerran näin. Eli kun takana ollut vain tööttäili menin sanomaan että käynnistätkö auton niin tööttään tässä sillä aikaa.

Tööttääjä meni ihan vaikeaksi ja meni käynnistämään omaa koslaani. Ja pyysi anteeksi ja minä sanoin kiitos.

Minä taas menin sanomaan, että voitko työntää. Autosta meni startti rikki. 

Zinc

Kun oli työntänyt auton sivuun. Starttasin auton ja lähdin ..

Vierailija
62/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisit! kirjoitti:

Ärsyttäviä tuollaiset vammaiskuljettajat jotka sammuttelevat autojaan mihin sattuu.

Miksi se auton sammuminen johtui vammasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80 lätkä oli aikoinaan kunnon idiootti-magneetti, ohi oli päästävä mistä välistä vaan, vaikka vastaan tulisi. Teki ihmiset ihan kahjoiksi. Lätkäläisen takana ei voinut ajaa sekuntiakaan.

Zinc

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että maa tulisi jakaa kahtia, ja idiootit asuttaa eri puolelle, kuin me paremmat ja fiksummat ihmiset.

Taidat Zinc olla aika vanha, kun tuollaisesta kokemusta.

Lätkä poistui 96

Zinc

Vierailija
64/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinistä yli 3kymppiset 80 luvulla syntyneet voi toki olla ikivanhoja. Jäin vain pohtimaan mitä milleniaalin päässä pyörii .. 

Zinc

Vierailija
65/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisit juomisen jos liikenteeseen nukahdat

Vierailija
66/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon kokenut itse saman ajokoulussa, auto sammui milloin mihinkin ja se oli stressaavaa. Nykyään jos siis näen ajokoululaisen pulassa niin tööttään tueksi, tsemppimielessä, sillai "you got this!". Ja usein ajan siitä vielä ohi kouķkaamalla toisen kaistan kautta ja yritän tsempata kunnon viikinki-irvistyksellä lihaksia pullistellen. Niinku salilla tiettekö "JAKSAA JAKSAA AAAARGG!" ni samaa mentaliteettia yritän saada sille nuorelle ja epävarmalle kuskille.

Vierailija
67/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö varoituskolmio ole auton perässä samasta syystä kuin harjoittelija kyltti kassalla toimivan henkilön rinnassa?

Tulikasteena, nöyryytyksen ja simputuksen vuoksi.

Tervetuloa kerhoon

Vierailija
68/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tööttäystä kestä, ei kannata lähteä auton rattiin.

Vierailija
69/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opettelin kaupunkiajoa niin joku takana tööttäili perääni 3x. En tiedä mikä hätä kuskilla oli, mutta siinä se paikoillaan oli ja tööttäili menemään. En minä aja yhtään sen nopeampaa vaikka joku takana tööttäilisi perääni. Mistä lie johtui?

Vierailija
70/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö varoituskolmio ole auton perässä samasta syystä kuin harjoittelija kyltti kassalla toimivan henkilön rinnassa?

Tervetuloa kerhoon

Sen takia armeijassa Alokastakin kutsutaan aloittelijaksi. 

Että Päästään kunnolla nöyryyttämään ..

Zinc

Vierailija
71/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tööttäsi viime viikolla audimies, kun pysähdyin suojatien eteen alakoulun edessä päästämään lapset tien yli. Audimiehen mielestä minun olisi pitänyt ajaa niiden yli kun hällä  oli kamala kiire.

Ei nyt sentään, Audimies vain laskelmoi että siitä ehtii kyllä, tai ainakin ihmiset pysähtyy jos ei osoita hidastamisen merkkejä. Jos ei käy niinkuin audimies kokemuksensa perusteella ennustaa niin sitten on käynyt vain huono tuuri.

Vierailija
72/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko todella niin heikkoja, että annatte jonkun tööttäämisen vaikuttaa käytökseenne/ajamiseenne?

Vierailija
73/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon

Sen takia armeijassa Alokastakin kutsutaan aloittelijaksi. 

Että Päästään kunnolla nöyryyttämään ..

Zinc

Luulin sua ennen ammattilaiseksi:(

Nyt huomasin että roikut samassa ketjussa pitkään ja kommentoit keskinkertaisia juttuja joka toiseen viestiin.

Oletkin kuin kuka tahansa meistä.

Harmi, hetken uskoin zincciksen olevan jotakin enemmän. No tsemiä sulle elämään

Vierailija
74/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan sellainen "tsemppiä, ollaan kaikki oltu tuossa tilanteessa"

Vierailija
75/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko muka jotenkin erityisasemassa kun sinulla on ajo-opetuskolmio takana. No et!

Nyt meni jotain sulta ohi... ja pahasti! Et taida todellakaan olla se penaalin terävin kynä! T.eri

Vierailija
76/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No seuraavalla kerralla tuuppaan sun auton sitten hlvettiin siitä tietä tukkimasta. Ei sitten tööttäillä.

Päivän parhaat voimikset.

Vierailija
77/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa ja saan kunnon naurut 😂

Vierailija
78/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tööttääjä välttämättä ole seuraavana jonossa ja taaempaa ei näe että valoihin nukahtanut onkin sammunut autokoulu :)

Ihan se on vaan huomautus, että näithän että valot on jo vaihtuneet.

Tätä minäkin olin tulossa sanomaan.

No sehän se varsinainen idotismin huippu on että alkaa töttäillä taaempana jonossa, kun ei edes näe että miksi jono ei pääse liikkeille.

Jep. Kun voi olla esimerkiksi kolaritilanne.

Vierailija
79/79 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas ihmettelen, miksi joku tööttää ajaessaan marketin parkkihallista ulos, hänellähän se väistämisvelvoite on, kolmiolla merkitty. Ei kai siitä tulemisestaan tartte mitään äänimerkkiä antaa? Oisko tää tööttäilyvimma yhteydessä älyyn tai siis sen puutteeseen.

Väistämisvelvollisuudet ei tunnu olevan tuttuja kaikille... Juuri tänään meinasi tulla auto kylkeen, tuli vasemmalta ja vielä kolmion takaa, vaan silti oletti olevansa etuajo-oikeutettu.

Onneksi ei käynyt säikähdystä pahemmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi