Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä autoilija, minkä takia tööttäät valoissa sammuvalle autokoulun autolle?

Vierailija
20.08.2018 |

Niin, mitä se tööttäys siinä kohtaa auttaa, muuta kun tuo vain lisäpainetta? Eikö sitä valkoista kolmiota näe tai jotain, mistä voisi päätellä, että edellä olevassa autossa on aloittelija liikenteessä opettajan kanssa?

En ole myöskään koskaan nähnyt (taajamassa) niin vaarallisia ja typeriä ohituksia, kuin näinä hetkinä ajellessani autokoulun autolla. Nokkakolari oli ohittavalla kerran todella lähellä 40km/h rajoitusalueella...

T: jännittynyt ajamaan opetteleva

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata täällä kysellä tuollaisia. Pojilla on vasta mopokortti, jos sitäkään.

Vierailija
22/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisit! kirjoitti:

Ärsyttäviä tuollaiset vammaiskuljettajat jotka sammuttelevat autojaan mihin sattuu.

Enemmän ärsyttää torvea tsoittavat torvet. Torvea voi soittaa jos toinen ajaa vaarallisesti väärin, kuten jättää väistämisvelvollisuuden huomioimatta. Tällaisessa tapauksessa väärinajanut voi huomata mokansa ja jatkossa oikein tai jos torven soitto tulee ajoissa, niin ehtii ehkä vielä jarruttaa. Mutta jos auto sammuu kokemattomuuden vuoksi tai autossa olevan vian vuoksi, niin torven soitto ei tuo tapaukseen mitään lisäarvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seuraavalla kerralla tuuppaan sun auton sitten hlvettiin siitä tietä tukkimasta. Ei sitten tööttäillä.

En ole koskaan nähnyt että autoa voisi liikukuttaa tööttäämällä. Tullaiselta hermoheikolta tööttääjältä pitäisi ottaa saman tien kortti pois, parempi että liikut julkisilla.

Itse olen nähnyt. Kännykän käyttäjä huomaa nopeasti liikuttaa autoaan.

Nykyäänhän melkein kaikki risteyksissä nukkujat, on kännykän kimpussa. Äkkiä pitää lähettää tekstari. Sen jälkeen ehtii juuri ja juuri itse niistä valoista. Muut saada jäädä toiselle kierrokselle.

Vierailija
24/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana olevassa autossa on joku vahdevuotinen keski-ikäinen kurppa ja sitä ärsyttää että edellä olevassa autossa on joku kuuma teinipimatsu.

Vierailija
25/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko muka jotenkin erityisasemassa kun sinulla on ajo-opetuskolmio takana. No et!

Oletko sinä jotenkin erityisasemassa, jos edellä olevalla on opetuskolmio?

Kuka näin sanoi?

Se oli kysymys

Samoin.

Vierailija
26/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seuraavalla kerralla tuuppaan sun auton sitten hlvettiin siitä tietä tukkimasta. Ei sitten tööttäillä.

En ole koskaan nähnyt että autoa voisi liikukuttaa tööttäämällä. Tullaiselta hermoheikolta tööttääjältä pitäisi ottaa saman tien kortti pois, parempi että liikut julkisilla.

Itse olen nähnyt. Kännykän käyttäjä huomaa nopeasti liikuttaa autoaan.

Nykyäänhän melkein kaikki risteyksissä nukkujat, on kännykän kimpussa. Äkkiä pitää lähettää tekstari. Sen jälkeen ehtii juuri ja juuri itse niistä valoista. Muut saada jäädä toiselle kierrokselle.

Jos näkee että toinen räplää puhelinta, niin minäkin voisin töötätä, mutta nyt ei puhuttu siitä.

Vierailija
27/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se auto pitää sammuttaa liikennevaloihin? 

Vierailija
28/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tööttääjä välttämättä ole seuraavana jonossa ja taaempaa ei näe että valoihin nukahtanut onkin sammunut autokoulu :)

Ihan se on vaan huomautus, että näithän että valot on jo vaihtuneet.

Tätä minäkin olin tulossa sanomaan.

Vierailija
29/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Sie se hassu veijari oot. Tai sitten luetun ymmärtämiskykyysi ei voi vastata muuten kuin: 

Vierailija
30/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vaan kiva tööttäillä, tööttään tutuillekin ja hoteille mimmeille.

Vierailija
31/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Sie se hassu veijari oot. Tai sitten luetun ymmärtämiskykyysi ei voi vastata muuten kuin: 

Olitko sinä tuossa videossa? Jänniä videoita sulla, vähän scary.

Vierailija
32/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tööttääjä välttämättä ole seuraavana jonossa ja taaempaa ei näe että valoihin nukahtanut onkin sammunut autokoulu :)

No sehän se varsinainen idotismin huippu on että alkaa töttäillä taaempana jonossa, kun ei edes näe että miksi jono ei pääse liikkeille.

Vierailija
33/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään töötätä liikennevaloissa. Odottelisin ainakin yhdet vihreät ja seuraisin mitä tapahtuu. Tyhjänpäiväinen tööttäily vain antaa itsestä dorkan kuvan. Tööttäilijältä voisi kysyä että tietääkö hän yleensä mitä varten äänimerkinantolaite on? Olisiko hänellä kenties itselläänkin tarvetta ajo-opetukselle?

Olen 21:n kanssa samaa mieltä. Äänimerkki on ensisijaisesti uhkaavasta vaaratilanteesta varoittamista varten jotta mahdollinen onnettomuus voidaan välttää. Toissijaisesti vakavasta vaaratilanteesta voi huomauttaa jälkikäteen. Kynnys tähän on kuitenkin korkea.  Esimerkiksi kun rekka tuli kolmion takaa täysin piittaamattomasti eteeni niin että jouduin tekemään hätäjarrutuksen niin tööttäsin huomautustarkoituksessa. Kaikenlainen muu tööttäily on tarpeetonta. Äänimerkki ei ole mikään yleinen mielipahan osoitusväline.

Vierailija
34/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän se varsinainen idotismin huippu on että alkaa töttäillä taaempana jonossa, kun ei edes näe että miksi jono ei pääse liikkeille.

Tämä.

Vierailija
35/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai soitan torvea: POIS TIELTÄ NYSVÄRI!

Vierailija
36/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvatukka kirjoitti:

Musta on vaan kiva tööttäillä, tööttään tutuillekin ja hoteille mimmeille.

hiton pöndet

Vierailija
37/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tööttäsi viime viikolla audimies, kun pysähdyin suojatien eteen alakoulun edessä päästämään lapset tien yli. Audimiehen mielestä minun olisi pitänyt ajaa niiden yli kun hällä  oli kamala kiire.

Vierailija
38/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ajaa ajokorttia jos ei hermot kestä toisten tööttäilyä.

Vierailija
39/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet kirjoitti:

Faijalle töötättiin joskus, kun sen auto sammui risteykseen. Faija nousi autosta ja kävi sanomassa sille: "Tule sinä käynnistämään auto, niin minä painan sillä aikaa torvea." Kyllä pojanklopin naama punoitti. 😂

No kuule eipä tainnut olla isin oma juttu. On aika vanha vitsi.

Vierailija
40/79 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako ajaa ajokorttia jos ei hermot kestä toisten tööttäilyä.

Kannattaako ajokorttia ajaa jos ei kestä liikennettä ilman tööttäilyä.

Ei saa provosoitua, hyppää ulos autosta ja menee juttelemaan. Se on kaunista kun tyyppi kuumenee niin pahasti että karvanopat syttyvät tuleen.

Ja kuten sanottu, nämä uhoavat Jonnet eivät ole korttia nähneet kuin isoveljen poikakaverilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi