Mitä miehet tekevät kalareissuillaan?
Uskallanko päästää mieheni hänen kavereidensa kanssa mökille kalaan. Onko kalastus vain joku tekosyy ryyppäämiselle tai jollekin muulle toiminnalle?
Kommentit (206)
Kalastamassa käydään yksin tai yhden kaverin kanssa ja siihen riittää yksi ilta, ei mitään mökkireissuja.
Vierailija kirjoitti:
Kalastamassa käydään yksin tai yhden kaverin kanssa ja siihen riittää yksi ilta, ei mitään mökkireissuja.
Se onkin eri juttu mistä puhut, tässä ketjussa puhutaan kalastusreissusta kavereiden kanssa. Silloin yksin kalastaminen ei täytä näitä ehtoja. Kyllä sitä käydään kavereiden kanssa lähikalassakin, mutta se ei sil- loin tarkoita kalastusreissua kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä naiset tekevät kun miehet on kalassa kavereiden kanssa?
Saunon, syön karkkia, juon kahvia, pyörin netissä, valvon pitkään, joskus lähetän miehelle tuhmia viestejä joissa kerrotaan, mitä olen itsekseni tehnyt.
Joskus uskalsin lähettää kuvia itsestäni. En enää.
Viime keväänä kävin eräällä keikalla, joka tuli yllätyksenä. Siitä en katsonut aiheelliseksi raportoida, miksi olisi pitänyt.
Ei ainakaan halveerata naisia tämän tästä niinkuin pikkusieluinen AV-mamma tässäkin ketjussa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos miehet on onnettomia ku ei mammat päästä heitä harrastamaan. Naiset kyllä saa valittaa jos ei pääse shoppailemaan tai kaverin kans kahville.
No ei hanki naista niin saa ihan vapaasti tulla ja mennä miten haluaa.
Tottakai saa. Miksi ei parisuhteessa saisi? Toivoisin ihan aikuismaista vastausta.
Joskus parikymppisenä tuollainen örvellys on vielä luonnollista aivojen kehittymättömyyden vuoksi. Aikuiselta odottaa vastuullisempaa ja järkevämpää käytöstä, varsinkin jos on tullut se perhekkin hankittua. Jos tämä ei jotakuta miellytä, pysyttelee sitten vaan sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos miehet on onnettomia ku ei mammat päästä heitä harrastamaan. Naiset kyllä saa valittaa jos ei pääse shoppailemaan tai kaverin kans kahville.
No ei hanki naista niin saa ihan vapaasti tulla ja mennä miten haluaa.
Tottakai saa. Miksi ei parisuhteessa saisi? Toivoisin ihan aikuismaista vastausta.
Joskus parikymppisenä tuollainen örvellys on vielä luonnollista aivojen kehittymättömyyden vuoksi. Aikuiselta odottaa vastuullisempaa ja järkevämpää käytöstä, varsinkin jos on tullut se perhekkin hankittua. Jos tämä ei jotakuta miellytä, pysyttelee sitten vaan sinkkuna.
Oih, hän syntynyt on kanki- hmm- selässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilisin tekosyytä ryyppäämiseen ja muuhun toimintaan. Jos ei muka kotona voi tavata kavereitaan niin olkoon tapaamatta. Älä päästä.
Miksei aikuinen ihminen saisi joskus ryypätä kavereidensa kanssa?
Miesystäväni mukaan ko. reissuilla ei juuri kalasteta vaan juurikin saunotaan, ryypätään... mitä vikaaa siinä on? Kuulemma jotkut ostavat kotireissulla pari vapaa ja siimaa plus jonkun ahvenan kalatiskistä että tarina menee läpiJo se, että tuntee tarpeelliseksi valehdella, tekee koko asiasta vastenmielisen. Perusteleppa miksi ihmisen pitäisi ryypätä? Ihan hyvin ihminen pärjää ilman kännejä ja saunoja. Kuten myös ilman typeriä kyseisiin toimiin yllyttäviä kavereita.
Joo ei ihminen tarvi kun ruokaa ja unta. Muu on turhaa. Ei elämä ole nauttimista varten.
Kyllä tossa on nauttiminen kaukana. Mutta kannattaa tsekata miehen harrastukset ja kaverit jo ennenkuin alkaa mitään, niin ei tarvitse apn tavoin pohdiskella myöhemmin.
Kalastavat
Syövät
Saunovat
Juovat olutta
Vaihtavat väkevämpiin
Uhoavat ja painivat
Sammuvat
Heräävät
Keittävät kahvit
Lähtevät kotiinsa
Vierailija kirjoitti:
Nämä reissut ovat miehille tosi tärkeitä, onko se vaikea ymmärtää?
On. Totaalista ajanhukkaa.
Kalastetaan, puhutaan, saunotaan, perataan ne kalat tietysti ja tapauksesta riippuen säilötään jotenkin, sillä ei niitä kaikkia heti syödä jaksa. Kyllä siinä pari oluttakin tulee otettua, mutta ei se kokoaikaista ryyppäämistä ole.
Juttelu on rennompaa kun ei ole naisväkeä mukana. Ei tarvitse varoa sanojaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kalastetaan, puhutaan, saunotaan, perataan ne kalat tietysti ja tapauksesta riippuen säilötään jotenkin, sillä ei niitä kaikkia heti syödä jaksa. Kyllä siinä pari oluttakin tulee otettua, mutta ei se kokoaikaista ryyppäämistä ole.
Juttelu on rennompaa kun ei ole naisväkeä mukana. Ei tarvitse varoa sanojaan koko ajan.
Niin, kun ne naisten jutut on vielä rivompia. Miesten kaskut kalpenee sen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunon, syön karkkia, juon kahvia, pyörin netissä, valvon pitkään, joskus lähetän miehelle tuhmia viestejä joissa kerrotaan, mitä olen itsekseni tehnyt.
Viime keväänä kävin eräällä keikalla, joka tuli yllätyksenä. Siitä en katsonut aiheelliseksi raportoida, miksi olisi pitänyt.
Lähetä vaan niitä kuvia mitä tuhmaa olet tehnyt itseksesi, niin lupaan lähettää takaisin kuvaa saunasta, luulen että edustan koko miesporukkaa kun sanon näin.
T. Miehesi ystävä(t)
Varmasti kuule panevat niitä kaloja siellä. Olen kuullut vähän juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä kävin eräällä keikalla, joka tuli yllätyksenä. Siitä en katsonut aiheelliseksi raportoida, miksi olisi pitänyt.Lähetä vaan niitä kuvia mitä tuhmaa olet tehnyt itseksesi, niin lupaan lähettää takaisin kuvaa saunasta, luulen että edustan koko miesporukkaa kun sanon näin.
T. Miehesi ystävä(t)
Hei kyllä mä tiedän, että pieni J on teidän neiti ja sinä iso J haluat mieheni serkkua.
Mistä sä luulet, että meillä puhutaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä kävin eräällä keikalla, joka tuli yllätyksenä. Siitä en katsonut aiheelliseksi raportoida, miksi olisi pitänyt.Lähetä vaan niitä kuvia mitä tuhmaa olet tehnyt itseksesi, niin lupaan lähettää takaisin kuvaa saunasta, luulen että edustan koko miesporukkaa kun sanon näin.
T. Miehesi ystävä(t)
Hei kyllä mä tiedän, että pieni J on teidän neiti ja sinä iso J haluat mieheni serkkua.
Mistä sä luulet, että meillä puhutaan!
Tietenkin myös siitä, mitä te teette kahdestaan mökillä. -ed.
Vierailija kirjoitti:
Kaks sanaa, Brokeback mountain.
Teltta on pystyssä koko viikonlopun😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilisin tekosyytä ryyppäämiseen ja muuhun toimintaan. Jos ei muka kotona voi tavata kavereitaan niin olkoon tapaamatta. Älä päästä.
Miksei aikuinen ihminen saisi joskus ryypätä kavereidensa kanssa?
Miesystäväni mukaan ko. reissuilla ei juuri kalasteta vaan juurikin saunotaan, ryypätään... mitä vikaaa siinä on? Kuulemma jotkut ostavat kotireissulla pari vapaa ja siimaa plus jonkun ahvenan kalatiskistä että tarina menee läpiJo se, että tuntee tarpeelliseksi valehdella, tekee koko asiasta vastenmielisen. Perusteleppa miksi ihmisen pitäisi ryypätä? Ihan hyvin ihminen pärjää ilman kännejä ja saunoja. Kuten myös ilman typeriä kyseisiin toimiin yllyttäviä kavereita.
Joo ei ihminen tarvi kun ruokaa ja unta. Muu on turhaa. Ei elämä ole nauttimista varten.
Kyllä tossa on nauttiminen kaukana. Mutta kannattaa tsekata miehen harrastukset ja kaverit jo ennenkuin alkaa mitään, niin ei tarvitse apn tavoin pohdiskella myöhemmin.
Jep. Ulkonäkö ja naishistoria ( tai sen puute) kertoo paljon. Sinkut ja eronnet ei tule edes kysymykseen.
hurjia nuo miehet kirjoitti:
Varmasti kuule panevat niitä kaloja siellä. Olen kuullut vähän juttua.
Eiks sillä päässyt 70- luvulla lehteen?
Kalastuksen kansallisia erikoisuuksia.