Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini ei herää herätyskelloon. Mikä avuksi

Vierailija
20.08.2018 |

9v aikana ei ole kertaakaan myöhästynyt koulusta ja nyt lukiossa ja viikon sisällä 2 kertaa nukkunut pommiin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vanhanajan kunnon kilisevää ja kolisevaa herätyskelloa avuksi?

Puhelin bluetooth yhteydellä kaiuttimeen ja volumet täysille?

Vierailija
2/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee aiemmin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa sen vökälehtimisen ja nousee heti kun kello soi eikä vaan käännä kylkee

Vierailija
4/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama ongelma. Oppi heti heräämään, kun muutti pois kotoa, tiesi ettei kukaan katso perään.

Vierailija
5/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nukkua...oppiipahan olemaan!

Vierailija
6/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisköhän jos ois lähtö biletysreissulle? Kyllä ihminen herää jos on pakko herätä.

Vierailija
7/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vanhanajan kunnon kilisevää ja kolisevaa herätyskelloa avuksi?

ja kello sinkkiämpäriin, riittävän kauas sängystä, jotta joutuu nousemaan ylös laittaakseen herätyksen pois.

Vierailija
8/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuutetta?

Vierailija
9/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virittää McGyver tyyliin kellon viisarit ajastimeksi ja piuhat persieen ja autonakkuun. Herätys säädetään sitten 5 minuuttia aikaisemmaksi tätä varmuusherätystä, ellei sitten aivan välttämättä halua herätä tähän.

Vierailija
10/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa oli joku tutkimus jossa todettiin että lapset eivät herää palohälyttimeen. Ei siis ihme ettei herää herätyskellon ääneen joka luultavasti tulee kännykästä.

Vierailija
11/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen haaveillut välillä suuresta kongista, johon japanilainen konginsoittaja käy puukapulalla lyömässä. Varmasti heräisi. 😉 Vakavasti puhuen kaksi tai kolme herätyskelloa ajaa saman asian sikeän nukkujan herätyksessä. 🙂

Vierailija
12/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika yksilöllistä. En minä herää, jos kännykkä piipittää. Se saa piipittää aivan rauhassa niin kauan kuin sitä huvittaaa, mutta minä nukun.

Vierailija
13/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on välillä todella hankala nousta aamuisin (krooninen unettomuus joten olen välillä todella väsynyt) ja mikään puhelimen toiselle puolelle huonetta laittaminen ei toiminut. Nyt käytössä appi nimeltä "I can't wake up" joka laittaa tekemään jonkun pienen tehtävän, esim. matikan laskun tai muistitehtävän ennenkuin kellon saa kytkettyä pois päältä. Aina toiminut tähän mennessä.

Vierailija
14/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskello huoneen toiseen päähän.

Vierailija
15/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda joka aamu jotain paniikkijuttuja tyyliin, NYT PALAA KAIKKI ULOS HOPI HOPI!

Vierailija
16/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa oli joku tutkimus jossa todettiin että lapset eivät herää palohälyttimeen. Ei siis ihme ettei herää herätyskellon ääneen joka luultavasti tulee kännykästä.

Kyseinen nuori oli kuitenkin aina ennen herännyt. Mikä on muuttunut? Väsyneempi, motivaatio hukassa?

Meidän lapset eivät pieninä herännneet herätyskelloon, kun eivät jotenkin tajunneet unessa, että siihen pitää reagoida.

Vierailija
17/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herääminen on vaikeaa niin on nukuttu liian vähän.

Vierailija
18/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise sen korvaan, niin varmasti herää.

Vierailija
19/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri tuollaista - sitten alkoivat vaikeudet nousta sängystä ylös. Lopulta menin lääkäriin ja sain diagnoosiksi vaikean masennuksen. Lääkkeiden ja terapian avulla unen tarve vähitellen väheni ja nyt pääsen jo sängystä ylös. Voisiko nuorta ahdistaa suorituspaineet ja työmäärä? Ehkä hän kokee ettei kykene siihen ja siksi on vaikea nousta ylös ja kohdata päivän haasteet?  

Vierailija
20/21 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaat hellästi korvaan että netti ei toimi. Jos ei herää, voit vielä kertoa että pudotit vahingossa hänen pelikonsolin lattialle. Herää muuten pari ekaa kertaa melko vihaseen.