Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkevä syy hylätä ystävä totaalisesti?

Vierailija
20.08.2018 |

Olin parin vuoden ajan jutellut paljon ja kaikesta henkilökohtaisesta tämän ystäväni kanssa ja välimme oli tosi lämpimät. Kuuntelimme toistemme ongelmia ja hänellä jo sillon oli itsemurha aikeita ja valitti pahaa masennusta, tosin kuitenkin käytti tuolloin päihteitä.

Nyt sit viime syksynä jutellessamme hän oli alkanut olemaan selvinpäin oli jopa sairaslomalla sen takia ja tottakai tuntui hyvältä taas kuulla ja jutella hänen kanssaan.
Kunnes vähitellen häneltä alkoi tulla aika ikäviä kommentteja, ihan selvää piikittelyä.

Sit eräänä päivä aloitin keskustelun eräästä aiheesta ja hän linkkas videoita joihin vastasin pari kertaa huolimattomasti, että "hmmmmm kyll kyll".
Sitten hän vaan vastasi mulle "hmmm kyll kyll".
Eikä sen jälkeen vastannut mitään.

Seuraavana päivänä kerroin kommentin videosta, niin vastas vaan, että "aijaa ok".
Sen jälkeen ei enään koskaan kuulunut mitään.

Että vähä pettymys oli, kun en mitään pahaa tuolla tarkoittanut ja hyvät välit oli aina ennen noita hetkiä.

Onko järkeä syyttää itteä tuosta, että pilasin välit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha syyttää itseään välien katkeamisesta. Ei oikeat ystävät tuollaisesta suutu. Valitettavasti näitä ns."ystäviä" on sattunut omalle kohdallenikin. Luultavasti tämä ystäväsi ei nyt vaan enää sinua tarvitse, kun ei ole enää sairas.

Vierailija
2/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan väärinymmärrys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit liian vähän, jotta tilanteeseen voisi ottaa kantaa.

Vierailija
4/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo oli vain se viimeinen niitti joka sai menemään kupin nurin aiemmin tapahtuneiden asioiden joukossa.

Vierailija
5/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha syyttää itseään välien katkeamisesta. Ei oikeat ystävät tuollaisesta suutu. Valitettavasti näitä ns."ystäviä" on sattunut omalle kohdallenikin. Luultavasti tämä ystäväsi ei nyt vaan enää sinua tarvitse, kun ei ole enää sairas.

Itse en usko ihmeparantumiseen, koska käytös muuttui niin ilkeäksi ja valitteli vainoharhaisuuttaan jo aiemmin.

Ilmeisesti siis luuli, että kettuilin hänelle.

Kaikkea hyvää toivon hänelle silti!

Vierailija
6/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit liian vähän, jotta tilanteeseen voisi ottaa kantaa.

Miten haluan minun tarkentavan?