Nyt kaivataan kokemuksia... paranevatko lievät mt-ongelmat sitten kun pääsee parisuhteeseen ja avoliittoon?
OCD, masennus, ahdistus, syömishäiriöt, unettomuus,...
Yksin asuessa ei tarvitse kotona peitellä mitään, niin voisiko tuollaiset lieventyä jos olisi puoliso jonka nähden noita ei kehtaisi oireilla?
Kommentit (28)
Fataalit lähtökohdat. Ei elämää voi vaatia toiselta. Oman elämän pitää olla kunnossa, jota sitten voi jakaa toisen kanssa haluamansa määrän. Jokaisen on pärjättävä omillaankin.
Juuri tästä syystä ei tarvitse ihmetellä jos mies ei halua seksiä ja (eli) sitoutua heti suhteen alussa. Parempi katsoa kuin katua.
Ei ne koskaan kokonaan mene pois. Itsellä jopa iski masennus pahempana kuin aikoihin ekan 8kk jälkeen.
Tällä hetkellä on vakaata ja mukavaa. Vaatii valtavasti rohkeutta puhua myös omista möröistään, jos on mt-ongelmia ja haluaa silti hyvinvoivan parisuhteen. Se toinen ei kuitenkaan ole mikään personal likakaivo johon voi tuutata kaiken paskan sisältään.
Yksi psykiatri väitti että rakkaus on yksi parhaimmista masennuksenhoitokeinoista. Tiedä sitten...
Vierailija kirjoitti:
Yksi psykiatri väitti että rakkaus on yksi parhaimmista masennuksenhoitokeinoista. Tiedä sitten...
Kiinnostavaa, itse olen vähän samaan ajatteluun taipuvainen. Jos kyseessä on joku julkaissut tai muuten tunnettu psykiatri, olisi kiva tietää kuka kyseessä niin voisin tutustua tarkemmin.
Mulla on auttanut vähän tapailusuhde mutta parisuhteeseen en halua ennen kuin molemmat on kunnossa tarpeeksi.
Kokemuksesta voin sanoa että ajan mittaan tuo syö parisuhteen toista osapuolta.
On hyviä aikoja ja huonoja aikoja, mutta lopputulos on sama kuin se, että ukko hakkaa vain jouluisin.
Mikä hvetin avoliitto?
Miksi hamuat sellaiseen?
Toki rakkaus voi joskus parantaa ihmistä, monestikin.