Onko sinua kehotettu koskaan rumenemaan?
Varmaan kateelliset toivovat kaikessa hiljaisuudessa kaikenlaista, mutta entä ääneen sanotut "toiveet".
Itselleni tokaisi eräs mies, että syö enemmän jotta persees kasvaa :D
Kommentit (4)
Ei...mutta joskus on yritetty haukkua rumaksi ja tajuttu itse, että ei se nyt toimi.
Kerran yksi mies (asiakastilanne) suuttui ja huusi että "Haista paska senkin lehm (nielaisi lopun tässä kohtaa)... senkin senkin senkin sossu.
No ehkä sen miehen mielestä perseen kasvaminen on kauneutumista eikä rumenemista. Vaikka typeräähän se silti on tollaista huomautella.
Ei ole.
Mutta tiedän, että ihmisiä on kehoitettu tarkastamaan pukeutumisensa ja olemuksensa tavalla, joka on heidtä saattanut tuntua siltä kuin olisi käsketty rumentaa itseään (vaikka oikeasti vaikutus on kyllä ollut päinvastainen). Tämäkään ei ole tapahtunut minulle itselleni, mutta olen joutunut paikkailemaan jälkiä. On siis sanottu, että nyt asiakaspalvelutehtävässä jakun pitäisi olla pari kokoa isompi ja kaula-aukon parikymmentä senttiä korkeammalla. Ja yhdelle nuoreelle miehelle, että vaikka meidän suht vapaamuotoisella työpaikalla shortsit oli ihan ok, silti lahkeitten olisi hyvä ulottua lähemmäs polvia kuin perhekalleuksia.
No olipas ihana mies ;D