Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksuin pajunköysi, jota sinulle yritettiin lapsuudessasi syöttää?

Vierailija
19.08.2018 |

Tai kenties siinä onnistuttiinkin?

Minua peloteltiin vielä 90-luvulla kaivossa asustavalla Näkillä. Ihmettelin jo silloin, että miksi muutenkaan menisin synkkään ja syvään kaivoon kurkistelemaan, sinnehän voi pudota ja hukkua.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole tärkeä asia, itsensä laittaminen on turhaa ja typerää ja pinnallista. Tärkeintä on hyvä sydän.

No voihan se pinnallista ollakin, mutta elämme pinnallisessa maailmassa. Miehet haluavat kauniin naisen, ei mitään hiirulaista. Kukaan ei välitä siitä, millainen sydän sinulla on, jos tukkasi makaa harmaana päänahkaa myöten. Ystävyyssuhteetkin muodostuvat monesti ihan siitä, että näytät mielenkiintoiselta, ja toinen haluaa tutustua sinuun. Hiirulaiseen ei kukaan tahdo tutustua.

Jos olisin tajunnut tämän lapsena, olisi elämäni muodostunut paljon paremmaksi.

Vierailija
42/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kannattaa säästää avioliittoon, koska avioliitossa se tuottaa ongelmia, jos on aikaisempia kumppaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei ole tärkeä asia, itsensä laittaminen on turhaa ja typerää ja pinnallista. Tärkeintä on hyvä sydän.

No voihan se pinnallista ollakin, mutta elämme pinnallisessa maailmassa. Miehet haluavat kauniin naisen, ei mitään hiirulaista. Kukaan ei välitä siitä, millainen sydän sinulla on, jos tukkasi makaa harmaana päänahkaa myöten. Ystävyyssuhteetkin muodostuvat monesti ihan siitä, että näytät mielenkiintoiselta, ja toinen haluaa tutustua sinuun. Hiirulaiseen ei kukaan tahdo tutustua.

Jos olisin tajunnut tämän lapsena, olisi elämäni muodostunut paljon paremmaksi.

Näin minullakin. Olisin tarvinnut raudat lapsena, mutta kun ne nähtiin turhuutena, niin en mennyt oikojalle kutsusta huolimatta. Nyt aikuisena minulla ei ole varaa usean tuhannen oikomishoitoihin. En hymyile koskaan niin että hampaat näkyisi.

Vierailija
44/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kiltti äiti vie torille ja myy mustalaisämmälle

Vierailija
45/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastattiin miten seksi on syntiä, miehet vain yrittää käyttää hyväksi yms.

Olen estoinen ja seksikammoinen aikuinen.

Vierailija
46/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhattiin laittaa kasvatuslaitokseen jos ei tottele tai tappelee sisaruksen kanssa. Lapsena tuon uskoi että niin tosiaan käy ja aina sai pelätä milloin sinne joutuu.

Vierailija
47/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulupukki ja huijaus senkun jatkuu tänä päivänä - ajatelkaapa, että koko meidän yhteiskunta ja kulttuuri tukee lapsille valehtelemista!

Tämä. Ihan samaa ihmettelen.

Vierailija
48/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiroilee jumala pudottaa isonkiven päähän

Vierailija
49/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini uhkaili vievänsä minut Venäjälle, jos en totellut :D

Vierailija
50/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöiltä on vedetty pippeli juurineen pois, kun ovat olleet tuhmia. ;-)

Tämä pajunköysi oli kyllä pienellekin ihmiselle niin paksua, että lopulta vain naurettiin yhdessä, kun selvisi että huono vitsihän se oli.

Vierailija
51/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini uhkaili vievänsä minut Venäjälle, jos en totellut :D

Tai tarkalleen ottaen hän sanoi lähettävänsä minut Venäjälle. Taisin totella, koska pelkäsin, etten pärjäisi yksin ilman äitiä tai isosisaruksia vieraassa paikassa. Tosin pelosta huolimatta jotenkin samaan aikaan tiesin myös, ettei äiti oikeasti minua minnekään lähettäisi.

Vierailija
52/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhattiin laittaa kasvatuslaitokseen jos ei tottele tai tappelee sisaruksen kanssa. Lapsena tuon uskoi että niin tosiaan käy ja aina sai pelätä milloin sinne joutuu.

Kasvatuslaitoksella uhattu täälläkin. Nyt sen muistin!

Vierailija
53/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistettiin kirjojen lukemisesta hyödyttömänä toimintana.

Minulle myös väitettiin, että liika lukeminen aiheuttaa likinäköisyyttä.

Vierailija
54/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tästä ei sit tarvitse kertoa isille eikä äitille”

Tätä pajunköyttä syötti yksi vanhempi sukulaismies joka kerta kun yöllä tuli huoneeseeni kun olin jotain 6v...

Vierailija
55/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit kasvaa kun syö kaurapuuroa.

Vierailija
56/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makean syönnistä tulee hiiri peppuun ja kahvin juonnista muuttuu mustaksi. Erityisesti lapset.

Vaari kertoi näitä, lähinnä vitsinä. Isä väitti ettei saa viheltää. Tulee käärmeitä pihaan.

Vierailija
57/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvatuslaitoksella uhattu täälläkin. Nyt sen muistin!

Sinne oli oikeasti helppo dumpata lapset, kuten ennen muija Seiliin.

Vierailija
58/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnontunneilla monenlaista köyttä.

Vierailija
59/59 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ankea lapsuus, jos yritettiin pajunköyttä syöttää. Muistan lapsuudesta sen, että mulle yritettiin syöttää lääkkeitä - pääsin helpolla näköjään ;)

Pajun kuoressa on salisiinia, joka muuttuu elimistössä salisyylihapoksi, joka on aspiriinin kaltainen aine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi