Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko kukaan muu Bonusperhe-sarjaa Areenasta?

Vierailija
19.08.2018 |

Mielipiteitä Lisasta? Tai keskustelua ylipäätään :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Kertokaa mielipiteitä

Vierailija
2/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson ja tykkään. Lisa ei kyllä ole suosikkihahmoni, tykkään Katjan pidättyvyydestä. Tapahtumat ja henkilöt eivät ole liian yliampuvia, siksi on mukava katsoa.

Myös lavastus ja puvustus on kivaa katsottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson ja tykkään. Lisa ei kyllä ole suosikkihahmoni, tykkään Katjan pidättyvyydestä. Tapahtumat ja henkilöt eivät ole liian yliampuvia, siksi on mukava katsoa.

Katja on mahtava! Alussa pidin Lisasta, mutta hänestä on alkanut paljastua yhä enemmän ja enemmän itsekkäitä ja inhottavia piirteitä... Tämä Biancan oikean isän piilottelu on aivan kamalaa :/

Psykologipariskunta on ihan huippu! Ne keskustelut Patrikin ja Lisan käyntiem jälkeen :D

Eddie on aina ollut vastenmielinen (kamalaa sanoa näin lapsesta). Adhd-diagnoosi vei kyllä tilannetta parempaan suuntaan.

Mihin Katjan ja hänen kollegan suhde kariutuikaan? Olen unohtanut sen. Tämä Bronco ei sovi mielestäni Katjalle. Seksi on varmaan hyvää mutta muuten...

Ap

Vierailija
4/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla herää ihan hirveän ristiriitaisia fiiliksiä tota sarjaa katsoessa. Olen itse kuin Patrik ja mieheni kuin Lisa. Toisin sanoen minä pidän järjestystä ja liputan sääntöjen ja hyvien käytöstapojen puolesta, ja mies liihottelee mukavan tunnelman perässä lasten kanssa hassutellen. Minä haluaisin olla enemmän Lisa ja toivoisin mieheni edes joskus olevan enemmän Patrik.

Vierailija
5/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lempihahmoni on William.

Vierailija
6/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok vaikutti alussa mutta tämä toinen vai kolmas kausi alkaa olemaan jo vähän överia. Se Lisa varsinkin on hiton ärsyttävä lehmä.

Vierailija
7/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja! Olen varma että Katja palaa vielä yhteen Henrikin kanssa, elo Broncon kanssa on liian rankkaa sosiaalisten suhteiden takia. 

Kuinka monta kautta sarjasta on tehty?

Vierailija
8/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson myös :) . Ärsyttävin hahmo on minun mielestäni William! Omat poikamme ovat enemmän sen Eddien oloisia, tekevät, menevät ja aina heitä syytetään. Ja silti ovat ihania pieniä poikia, jotka eivät pahaa tarkoita. W on mielistelevä, nurkissa hiippaileva hiirimäinen vässykkä. Ei uskalla tehdä mitään. 

Vierailija
9/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu sarja! Tykkään Martinista koko ajan enemmän. Kadehdittavan hyvin osaa ruotsalaiset tehdä sarjoja, verrattuna esim. samasta aiheesta ammentavaan Ex-onnellisiin.

Vierailija
10/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson myös :) . Ärsyttävin hahmo on minun mielestäni William! Omat poikamme ovat enemmän sen Eddien oloisia, tekevät, menevät ja aina heitä syytetään. Ja silti ovat ihania pieniä poikia, jotka eivät pahaa tarkoita. W on mielistelevä, nurkissa hiippaileva hiirimäinen vässykkä. Ei uskalla tehdä mitään. 

INHOAN EDDIEN TAPAISIA POIKIA. Pilaavat koulunkäynnin ja kaiken muilta. Kasvattamattomia idiootteja, joilla keskenkasvuinen äiti ei viitsi ottaa kasvatusvastuuta.

Vierailija
11/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Martin on parantunut paljon, tykkään siitä. Lisa on outo, mutta Patrickin kaltaisen miehen kanssa tulisin hulluksi tunnissa.

Vierailija
12/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja on mahtava! Alussa pidin Lisasta, mutta hänestä on alkanut paljastua yhä enemmän ja enemmän itsekkäitä ja inhottavia piirteitä... Tämä Biancan oikean isän piilottelu on aivan kamalaa :/

Psykologipariskunta on ihan huippu! Ne keskustelut Patrikin ja Lisan käyntiem jälkeen :D

Eddie on aina ollut vastenmielinen (kamalaa sanoa näin lapsesta). Adhd-diagnoosi vei kyllä tilannetta parempaan suuntaan.

Mihin Katjan ja hänen kollegan suhde kariutuikaan? Olen unohtanut sen. Tämä Bronco ei sovi mielestäni Katjalle. Seksi on varmaan hyvää mutta muuten...

Ap

Mulla aika samat mielipiteet kuin sinulla. Henrik olisi ollut Katjalle sopiva. Katja lopetti sen noin vain tämä, töks - tyyliinsä. Sanoi Henrkkille vain, että hänestä ei ole nyt seurustelemaan, keskittyy Williamiin.

Siksi Henrik oli niin hämmästynyt nähdessään Katjan Broncon ja lasten kanssa. Psykologipariskunta on tosiaan huippu!

Lisa on epärehellinen häslääjä, tulee vielä raskaaksi. En pidä hänen lintumaisesta ulkonäöstään. On näytellyt jossain ruotsalaisessa poliisisarjassa ja Patrik on nyt Maria Wernissä poliisi.

Katjan cool-tyyli on mainio. Broncolta saa varmaan hyvät "kyydit". William haluaa vielä sellaisen systeemin, että hän asuu isällään viikon, äidillään samoin ja Henrikillä.

Näitä odotellessa 😊

Vierailija
13/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla aika samat mielipiteet kuin sinulla. Henrik olisi ollut Katjalle sopiva. Katja lopetti sen noin vain tämä, töks - tyyliinsä. Sanoi Henrkkille vain, että hänestä ei ole nyt seurustelemaan, keskittyy Williamiin.

Siksi Henrik oli niin hämmästynyt nähdessään Katjan Broncon ja lasten kanssa. Psykologipariskunta on tosiaan huippu!

Lisa on epärehellinen häslääjä, tulee vielä raskaaksi. En pidä hänen lintumaisesta ulkonäöstään. On näytellyt jossain ruotsalaisessa poliisisarjassa ja Patrik on nyt Maria Wernissä poliisi.

Katjan cool-tyyli on mainio. Broncolta saa varmaan hyvät "kyydit". William haluaa vielä sellaisen systeemin, että hän asuu isällään viikon, äidillään samoin ja Henrikillä.

Näitä odotellessa 😊

po: töks töks-tyyliinsä

Vierailija
14/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Martin on parantunut paljon, tykkään siitä. Lisa on outo, mutta Patrickin kaltaisen miehen kanssa tulisin hulluksi tunnissa.

Samaa mieltä, Martinin pisteet kohoaa koko ajan. Voisi olla onnellinen että pääsi Lisasta eroon.

Vierailija
15/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huippu sarja. Ei malta odottaa lauantaita ja uutta jaksoa . Mulle uppoaa kaikki sarjan hahmot.

Vierailija
16/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixistä löysin ja katsoin parissa päivässä jaksot. Ihan huippusarja !

Vierailija
17/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä ja hauska sarja. Kyllä ruotsalaiset osaavat! Meillä näkee harvoin tv-sarjaa, jossa näyttelijät ovat yhtä luontevia. Erityisesti Eddie (Frank Dorsin) on suosikkinäyttelijäni, tosin hänen roolihahmonsa tekisi minut hulluksi. 

Vierailija
18/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson sarjaa.

Vierailija
19/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eddie on tosielämässä Solsidan-Oven poika. Mielestäni soma poika.

Vierailija
20/32 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana sarja! Olen varma että Katja palaa vielä yhteen Henrikin kanssa, elo Broncon kanssa on liian rankkaa sosiaalisten suhteiden takia. 

Kuinka monta kautta sarjasta on tehty?

Kolme tietääkseni. Kolmas alkaa siitä, kun Lo on dagiksessa ja toinen lapsi Lisalle ja Patrikille syntynyt. Googlasin ruotsiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi