8 syytä, joiden vuoksi alamme vihata ihmisiä, kun vanhenemme
Kommentit (9)
No kyllä tuo minusta nyt kuitenkin aika, itse siitä omasta elämästään katkeroituneen kirjoittajan tekstiltä vaan ennemminkin vaikutti.
Jos joku mennyt tuttavuus onkin osoittautunut, vaikka sitten aivan kelmiksi, niin tarvitseeko niitä hänen 'keivelyyksiään' ja jotain kaikin puolin mätämunaksi osoittautunutta luonnettaan pysähtyä ENÄÄ muistelemaan ?
Minulle ainakin riittää se,kun pääsen sellaisesta tyypistä lopultakin eroon ja sillä siisti sitten vain.
Miksi ihmeessä antaisin hänen vielä senkin jälkeen vaikuttaa luonteeseeni ?!
Eikö muka riitä, että hän on jo onnistunut pilaamaan ihan tarpeeksi elämääni ja häirinnyt siinä jo aikansa.
Aina siihen pisteeseen asti, jolloin minun lopulta oli jo ihan pakko (...jo oman mielenterveytenikin kannalta) ikäänkuin 'painaa kaukosäädintä ' hänen kohdallaan ja sammuttaa sen suhteen 'kuvaruutu' ja lopettaa sen juonen seuraaminen kokonaan.
Sen jälkeen ei sitten vain ole enää MITÄÄN hänen kanssaan ja sillä siisti sitten vain..
Kyllä mä edelleen tykkään ihmisistä 31v. Kyky erottaa ja pistää stoppi huonolle kohtelulle on kehittynyt. Tylsiä ja teennäisiä
ihmisiä en ole nuorempanakaan kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki vanhenemme!
Kaikki eivät kuitenkaan katkeroidu ja tule itse - vain joksikin kyynisiksi paskoiksi.
Omituisia, tasapäistäviä huffingtonpostismeja taas.
En kyllä tunnistanut ainuttakaan.
3, 4 ja 5 pitävät paikkansa. Hyviä neuvoja taas ei lakkaa kaipaamasta koskaan, niitä kun saa niin harvoin.
Moniko näistä artikkelissa mainituista syistä täsmäsi sinuun?