FWB-juttu varatun miehen kanssa - mikä voisi mennä pieleen?
Olen jo pidempään kaivannut friends with benefits -tyyppistä suhdetta elämääni. En kaipaa seurustelua tai mitään vakavampaa ihmissuhdetta. En myöskään ole innokas tutustumaan uusiin ihmisiin vain saadakseni panoseuraa ja kaikki nettipalvelut epäilyttävät, joten haave fwb-suhteesta on jäänyt tosiaan haaveeksi. Kunnes nyt yllättäen vanha tuttuni osoittikin kiinnostusta! Meillä on aina synkannut, mutta en ole katsellut häntä koskaan sillä silmällä - tätä ennen.
Miestuttuni on varattu, ja siinä onkin sitten jutun suurin kysymysmerkki. Toisaalta ajattelen, että varatun kanssa homma olisi helpompikin, kun en halua, että mies alkaisi toivoa kanssani mitään oikeaa suhdetta. Ja minäkään en innostuisi vahingossa liikaa, koska oikea suhde ei vaan sovi nykyiseen elämäntilanteeseen enkä sitä aidosti halua. Mutta toisaalta, varatun miehen tapailu olisi moraalisesti väärin ja mahdollisuus hemmetinmoiseen sotkuun taatusti olemassa.
Nyt olisi siis hyvä tilaisuus ylipuhua minut pois tilanteesta! Mikä tässä voi mennä pieleen ja miksi kannattaisi vetäytyä ennemmin kuin syöksyä suhteeseen?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi niin, että olin itse seksittömässä liitossa vuosikymmenen verran yrittänyt saada homman toimimaan. Turhauduin ja tilaisuus teki varkaan. Otin fwb:ksi sikakomean naismagneetin jolla oli muitakin. Ajattelin että jee, kaikki voittaa. Mutta shit, pelimies yksi kaunis päivä ilmoitti että on rakastunut minuun ja haluaa kanssani naimisiin ja lapsen. Se siitä sitten.
Ja sinä jäit mielummin seksittömään suhteeseen kituuttamaan kun lähdit tämän adoniksen matkaan? Mä oon ihan varma että se olis ollu 100% uskollinen sulle jatkossa;D
Sellainen asia tulee mieleen, että varattu ei aina ole käytettävissä. Vapaa mies lähtee paljon helpommin panokäynnille, mutta mitä jos varattu onkin just vaikka anoppilassa sen viikonlopun, kun sulla ois ihan hirveet himot?
Juuri on uutisoitu siitä, että yli 50% Suomen 20-39 vuotiaista miehistä on 'sinkkuja'.
Silti pitää varattu saada.
Vierailija kirjoitti:
Juuri on uutisoitu siitä, että yli 50% Suomen 20-39 vuotiaista miehistä on 'sinkkuja'.
Seksuaalinen kanssakäyminen keskittyy yhä pienemmälle ja pienemmälle joukolle miehistä. Tämä kehityssuunta on ollut menossa jo tovin, vaan ei osoita vielä saavuttaneen saturaatiopistettä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 95% Suomen 20-39 vuotiaista miehistä on joka tapauksessa mulle epäsopivia. Ja lopuista lähes kaikki sellaisia, joita tuskin tulee koskaan kohdattua.
Toki, jos tuo kaverimies olisi sinkku, mutta muuten tilanne sama, ryhtyisin suhteeseen ilomielin enkä sitä täällä kyselisi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lisättäköön vielä, että haluan pitää miehen joka tapauksessa kaverina. Kaveruus on tärkeämpää kuin seksisuhde ja sen vuoksi en edes harkitse miehen käräyttämistä tämän kumppanille.
AP
Ajattelet jo nyt liian tunteella tuota miestä.
Vaimo voi olla vaarallinen. Itse en tiennyt miehen olevan varattu. Sain hullusta vaimosta stalkkerin ja pelkäsin oikeesti.
Ei noissa yleensä mikään voi mennä pieleen, anna mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää yksikin tosielämän tapaus, jossa ei ole homma mennyt poskelleen. Mutta sepä se, niillä kenellä homma toimii, siitä ollaan taatusti hipihiljaa. Eli tässä ap:lle mietittävää; pystytkö olemaan kertomatta suhteesta ikinä kenellekään? Et voi suitsuttaa seksiä kaverille, et postata ihanasta yhteisestä hotelliaamiaisesta someen etkä kertoa perheelle, miksi tapaaminen ei sovi. Ja sama koskee miestä. Koska jos juttu leviää, sotku on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää yksikin tosielämän tapaus, jossa ei ole homma mennyt poskelleen. Mutta sepä se, niillä kenellä homma toimii, siitä ollaan taatusti hipihiljaa. Eli tässä ap:lle mietittävää; pystytkö olemaan kertomatta suhteesta ikinä kenellekään? Et voi suitsuttaa seksiä kaverille, et postata ihanasta yhteisestä hotelliaamiaisesta someen etkä kertoa perheelle, miksi tapaaminen ei sovi. Ja sama koskee miestä. Koska jos juttu leviää, sotku on taattu.
Juttu leviää ja sotku on taattu.
Ei vaimosta mitään huolta, mutta jos se on kaveris niin kaveripiiri nekin on todennäköisesti yhteinen. Ei niin kivaa niille kavereille pitää salaisuutta.
Voi toimiakin. Itsellä tälläinen suhde kariutui siihen, kun mies ei ehtinyt nähdä ja tapailla minua kuin tosi harvoin. Oli kiireinen yrittäjä. Eikä se riittänyt minulle.
Ap, tunteitaan ei voi valita. Seksin harrastaminen on omiaan kehittämään romanttisia tunteita. Ihan jo tästä syystä en itse ryhdy seksisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa ei olisi mahdollista tarvittaessa aloittaa suhdekin, ilman että yhden tai useamman ihmisen elämä pilataan siinä samalla.
Et ole testannut häntä koskaan? Rikot suhteen ja pano on syvältä. Lopputulos nolla.
Vierailija kirjoitti:
On väärin miehen vaimoa kohtaan. Etsi vapaa rakastaja. Ei he kaikki halua sitoutua.
Mikä siinä on väärin?
Minun miesystäväni sai peräti vaimoltaan luvan kun menetti kiinnostuksensa seksiin 7 vuotta sitten. En ole aloittaja. Meitä on monia, jotka elämme toisin kuin luterilaiset seksuaalifoobikot.
Vierailija kirjoitti:
Jos varattujen kanssa ei sais panna romahtaisi seksin määrä maailmassa 90%. Avioliitoissa ja pitkissä suhteissa kun tuota seksiä ei kovin usein nähdä. Lähes kaikki hutsut jäis työttömäksi. Uskokaa tai älkää niin 99% teidänkin puolusoistanne pettäisi teitä jos tulisi oikein hyvä tilaisuus. (Esim. Työmatka ulkomaille yksin, ja siellä hotellin baarissa aikaa tappaessa joku kiva tyyppi tulisi jutuille ja siitä sitten ehdottaisi pikku petipuuhastelua)
Voi olla. En kuitenkaan pidä kovin todennäköisenä, että joku niin vetävän näköinen nainen menisi ehdottelemaan petipuuhastelua juuri minun miehelleni, että olisin asiasta huolissani. Molemmat reissaamme kyllä myös yksin ja/tai kavereiden kanssa.
Varatun kanssa seksisuhde on siitä persiistä ettei sille kuitenkaan koskaan käy koska lapset/vaimo/anoppi sitäsun tätä jne.
Haluaa vaan pikaisia jossain autossa tai pelkkää suikkaria. 5min nautintoja eikä kunnon jyystöä.
En suosittele.
Ap tässä.
Nostan ketjun puoli vuotta sen aloittamisesta. Olin suhteessa tuohon varattuun mieheen vuoden loppuun asti. Emme jääneet kiinni. Kumpikin ihastui ja seksi välillämme toimi upeasti. Mies olisi halunnut jatkaa, mutta minulle tilanne kävi pidemmän päälle ahdistavaksi. Tapaamisten sopiminen oli vaikeaa ja yhteiset hetket vähissä. Minua kuvotti, kun näin sosiaalisessa mediassa miehen puolison päivityksiä heidän yhteisistä jutuistaan. Halusin lopettaa suhteen ja se onnistui lopulta melko kivuttomasti. Nyt olemme ystäviä. Tosin mies haluaisi edelleen suhteeseen kanssani, mutta en lähde siihen enää.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Nostan ketjun puoli vuotta sen aloittamisesta. Olin suhteessa tuohon varattuun mieheen vuoden loppuun asti. Emme jääneet kiinni. Kumpikin ihastui ja seksi välillämme toimi upeasti. Mies olisi halunnut jatkaa, mutta minulle tilanne kävi pidemmän päälle ahdistavaksi. Tapaamisten sopiminen oli vaikeaa ja yhteiset hetket vähissä. Minua kuvotti, kun näin sosiaalisessa mediassa miehen puolison päivityksiä heidän yhteisistä jutuistaan. Halusin lopettaa suhteen ja se onnistui lopulta melko kivuttomasti. Nyt olemme ystäviä. Tosin mies haluaisi edelleen suhteeseen kanssani, mutta en lähde siihen enää.
Kävit sitten kyttäämässä hänen puolisonsa päivityksiä? En tiedä kuka olet, mutta sä ällötät mua.
Oliko aprillipäivä?