Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka sinä äitinä virkistäydyt ja lataat akkuja?

17.07.2008 |

Kuinka usein otat omaa aikaa? Mitä teet silloin?

Itselläni omaa aikaa lähinnä iltaisin, kun 3 pientä nukkuu.

Tulee usein tuijotettua vain telkkua, netissä tulee käytyä usein (huutonet ja vertaistukea) ja luen jos löydän kirjastosta hyviä kirjoja.

Hemmottelen itseäni aina välillä kampaajalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän käydä lenkillä pari kertaa viikossa. Liikunta on ehdoton juttu mulle! Iltaisin luen tai "olen vaan", netissä roikkumista oon yrittänyt vähentää, koska huomasin että se jotenkin väsyttää ja saa hartiat jumiin (...mutta täälläpä sitä taas ollaan :) ). Muutaman viikon välein heivaamme lapsen isovanhemmille hoitoon, makaamme sohvalla ja katsomme leffoja. Silloin on oltava myös karkkipussii!

Vierailija
2/8 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lataan akkujani töissä,erossa kotihommista :D

Sitten jos muuten ajatellaan niin kauppareissut yksin ovat erittäin piristäviä tai sitten sukulaisten luona grillaamassa ja istumassa iltaa,joka tosin nelilapsisessa perheessä jää noin 1-2 kertaa vuodessa.

Joskus illasta katselen tv:tä tai sitten menen ajoissa nukkumaan...kuten mieskin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa yksin kaupassa ja sama määrä yksin joko jumpassa tai kävelylenkillä. Kampaajalla käyn melko harvoin mutta on se sitäkin ihanampaa kun harvoin pääsee ; ) Iltasin lasten nukkumaan mentyä katselen vielä noin pari tuntia telkkua tai roikun netissä tms.

Muutaman kerran vuodessa mennään miehen kanssa kaksin elokuviin, syömään jne ja lapset ovat silloin hoidossa. Nämä ovat toistaseks riittäneet.

Vierailija
4/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käyn yksin jumpassa ja joskus kuntosalilla 3-5krt viikossa,ja olen poissa 2t kerrallaan.pojat ovat 5v ja 11kk vanhoja.

mies myös on ahkera kuntoilemaan.

Vierailija
5/8 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sivutyökseni ja omaksi ilokseni pitämässä jumppatunteja 2 x vkossa, 2h kerralla. Kampaajalle menen säännöllisesti 4-6 vkon välein. Kokopäiväisen työn + noiden lisäksi jää aika vähän "omaa aikaa", joten iltaisin nautin yleensä aina sen pienen hetken jostain hyvästä TV-sarjasta. Ennen kävimme useinkin leffassa, nykyään ehkä 2 krt vuodessa.. Yritetään kyllä saada kahdenkeskistä aikaa aina silloin tällöin, mutta ei sitä monesti raaski viedä neitiä illaksi hoitoon kun on ollut koko pvn töissä. Meillä siis on 1v3kk neiti ja toinen tuloillaan tammikuussa..

Mammis & co

Vierailija
6/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn ratsastamassa vähintään kaksi kertaa viikossa..sen jälkeen olo on taas paljon parempi ja taas jaksaa :D ja kun hevosten kanssa viettää aikaa ei ajattele mitään muuta ku sitä mitä tekee..suosittelen! :)

Vierailija
7/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käyn töissä. Iltaisin ja viikonloppuisin vietän aikaa tytön kanssa, vielä en ole muuten omaa aikaa kaivannut.... :) Jos olisin kotona, näkemys olisi varmasti ihan toinen!

Vierailija
8/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan salibandyä kaksi iltaa viikossa. Lähden treeneihin myöhään, lapset ovat jo melkein nukkumassa. Treenien jälkeen menen usein vielä salille. Kerran viikossa yritän ehtiä myös lenkille. Tulisin varmaan hulluksi, jos en pääsisi liikkumaan. Viimeisin villitykseni on venyttely. Liikunnan jälkeen istun lattialle telkkarin eteen, katson jonkun tyhjänpäiväisen sarjan ja venyttelen hissukseen. Siitä tulee aivan mahtava fiilis!! Olen aina venytellyt, mutta vasta nyt olen päässyt siihen touhuun kunnolla sisään. Kannattaa kokeilla!