Voiko kukaan samaistua vihan tunteisiini työpaikkaani kohtaan?
Vihaan työpaikkaani niin paljon, että jo nyt vituttaa huominen paluu arkeen.
Vihaan työkavereitani. En ymmärrä miten pomo onkin palkannut niin suuren lauman idiootteja yhteen työyhteisöön.
Vihaan, vihaan, vihaan!!!
Kommentit (28)
Sama. Meillä on työpaikalla ihmisiä jotka saattaa HUUTAA muille kun asiat ei mene mieliksi. Tai noitua. Aikuiset ihmiset vailla itsehillintää tai alkeellisia käytöstapoja.
On vallankäyttäjiä jotka luulee olevansa pomoja vaikka on tavis työntekijöitä kuten muutkin.
On klikkiytyjiä jotka hiissautuu melkein vessankin peräkkäin ja joille tasapuolinen kaveruus on tuntematon käsite.
On ketjusaikuttajia joiden työt kaatuu muitten niskaan.
On minä-minä-minätyyppejä jotka puhuu itsestään kokoajan.
On valittajia.
On ruikuttajia.
Ihan helvet.n sairas työyhteisö. Kokoajan etsin muualta työtä mutta ei tärppää. Rahan takia pakko jaksaa päivästä toiseen.
Ettekö pysty ottamaan vastuuta työilmapiiristä ja työstänne? Ihmisistä kaikki lähtee. Ei esimies ole mikään lastentarhanopettaja, joka paimentaa työntekijöitä kuin vähä-älyisiä. Itselleni tuollainen maailma, että odotetaan kaikki esimieheltä valmiina, on vieras. Meillä kukin johtaa onaa työtään, ja vastaa omalta osaltaan hyvästä ilmapiiristä. Henki on hyvä, kaikki viihtyvät, ei sairaspoissaoloja eikä tarvita esimiestä selvittelemään jotain epämääräisiä klikkejä. Meillä on matala organisaatio, vähän pomoja ja vastuu työntekijöillä itsellään. Tykkään.
Voin samaistua sen verran, että työkaverini ei viihdy töissä ja tuo sen selvästi esille. On aika raskasta kuunnella sitä valitusta.
Jumittaa samoissa töissä ja valittaa ettei häntä arvosteta eikä palkka miellytä, joko ei hae tai ei pääse muualle.
Tämä valittaja on mies.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Meillä on työpaikalla ihmisiä jotka saattaa HUUTAA muille kun asiat ei mene mieliksi. Tai noitua. Aikuiset ihmiset vailla itsehillintää tai alkeellisia käytöstapoja.
On vallankäyttäjiä jotka luulee olevansa pomoja vaikka on tavis työntekijöitä kuten muutkin.
On klikkiytyjiä jotka hiissautuu melkein vessankin peräkkäin ja joille tasapuolinen kaveruus on tuntematon käsite.
On valittajia.
On ruikuttajia.
Ihan helvet.n sairas työyhteisö. Kokoajan etsin muualta työtä mutta ei tärppää. Rahan takia pakko jaksaa päivästä toiseen.
Nuo klikkiytyjät on ihan parhaita, kuin yläaste työpaikalla, sinä ja minä vain :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valittajia.
On ruikuttajia.
Nuo klikkiytyjät on ihan parhaita, kuin yläaste työpaikalla, sinä ja minä vain :)
Tosi hauskoja :7. Meno kuin hiekkalaatikolla.
tämä oli niin paskaa kuin ounastelinkin...
Tiedän ja ymmärrän tunteen. Työpaikalla oli suorastaan paranoidinen tunnelma. Kyttäystä, umpimielisyyttä, klikkiytymistä, takana naureskelua, vihamielisyyttä, aina varuillaan ja varpaillaan olemista. Erittäin ahdistavaa.
Meillä kaikki johtui huonosta johtajuudesta. En olisi uskonut, vaan syytin mielessäni työtovereita. Vasta kun johto vaihtui, vaihtui työpaikan ilmapiirikin. Mitä kauemmin tuosta ajasta on, sen selvemmin sen näkee.
Näin se vain on.