Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joille käy monet hiusvärit

Vierailija
19.08.2018 |

missä värissä viihdytte itse ja värjäättekö itse vai kampaajalla?

Itse en osaa päättää haluanko olla punahiuksinen, vaalea vai tummahiuksinen. Oma väri likaisen vaalea eli ruma väri. Kaikki nuo värit saan sopimaan itselleni meikkiä ja vaatevärejä muuttamalla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä maantienvaalea yms. Sopii kanssa kaikki värit. Just meikkiä ja vaateväritystä muuttamalla. En osaa päättää haluunko olla brune vai blondin ja maantien välimuoto. Tää vaan tuntuu niin helpolta. Ihan blondi en kyllä halua olla.

Vierailija
2/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun mielestä oma väris eli "likaisen vaalea" on ruma väri? Värjää se sit pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen usein koittanut päästä punaiseen, mutta jotenkin se on aina johtanut kastanjanruskeaan.

Vierailija
4/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä maantienvaalea yms. Sopii kanssa kaikki värit. Just meikkiä ja vaateväritystä muuttamalla. En osaa päättää haluunko olla brune vai blondin ja maantien välimuoto. Tää vaan tuntuu niin helpolta. Ihan blondi en kyllä halua olla.

Melkee aina kampaajalla, joskus vaalennan asteittain kotona blond spraylla. 

Vierailija
5/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotenkin tuntuu että ihan blondina sopii kirkkaammat värit kun taas jos on sellainen välimuoto niin sopii harmonisemmat värit meikissä ja vaatteissa. Itse oon saanut nyt fiksaation uudesta buttery blonde väristä.

ap

Vierailija
6/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olen ollut ruskeahiuksinen, lämmin sävy, keskitumma. Omaa väriä vain hieman tummempi. Välillä olen raidoittanut vaaleammaksi koko kuontalon. Kampaajalla värjäytän noin 3 kertaa vuodessa. Juurikasvu on melko huomaamaton kun ero omaan sävyyn on vähäinen. Yleensä mulle suositellaan just punaruskeaa tai jotkut kylmää ruskeaa, mutta omaan silmään maltillinen punaiseen vivahtava sävy on kivempi kasvojen vieressä. Mulla on neutraali väritys ihossa ja tukassa luonnostaan.

Vierailija
7/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luonnostaan joku tän väriset hiukset

https://www.google.fi/search?q=dirty+blonde+hair&source=lnms&tbm=isch&s…:

Huomenna on just kampaaja ja en tiiä mitä teen.

ap

Vierailija
8/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omalta hiusväriltä kylmä maantienruskea, silmät on vihreänruskeat ja iho ruskettuu. Pitkään värjäsin hiukset aina lähelle omaa väriä punakupariin/kastanjaan eli omaa sävyä lämpimämpään sävyyn. Tänä kesä uskalsin vihdoin muuttua ja kävin kampanjalla joka blondasi tukan ja sävytti kylmällä pinkin-lilan sekoituksella (Ei mitenkään räikeä van hienovarainen). Yllätti miten hyvin sävy sopi muuhun väritykseeni esim silmät nousi esiin eri tavalla. Nyt olen sitten leikkinyt voimakaspigmenttisillä horisontilla ja säväyttänyt tukkaa ihan shokkipinkkililasta henkiin vaaleanpunaiseen. Tämä on tosi hauskaa, nyt oma juurikasvu aika tulla esiin joten jatkoa on harkittava. Kokeilen tässä ensin itse harmaan-pinkin-lilan sekoitusta ja jos se ei näytä hyvältä hakeuduin taas kampaajan tuoliin.

Vierailija
9/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hoitoaineilla!

Vierailija
10/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla luonnostaan joku tän väriset hiukset

https://www.google.fi/search?q=dirty+blonde+hair&source=lnms&tbm=isch&s…:

Huomenna on just kampaaja ja en tiiä mitä teen.

ap

No ei tuo kyllä mikään likaisen vaalea ole

Vierailija
11/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hoitoaineen (Kcprofessional) sävyt siis haalenee n. 1,5 viikossa., tarttuvat vain käsiteltyyn hiukseen.

Vierailija
12/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös iho ruskettuu mutta talvella olen todella kalpea, silmät on siniset, jotenkin vähiten viihdyn sellaisessa omissa väreissäni, värjään siis myös kulmakarvat.

ap

Vierailija
13/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "maantienharmaa" on oikeasti kaunis väri ja sopii hyvin kantajalleen. Oma väri on aina se paras ja kaunein.

Vierailija
14/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/AVYB4F

Tässä sävyjäni, eka kampaajan tekemä.

Vierailija
15/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on luonnostaan maantienharmaa tukka. Olen kokeillut monia värejä, on ollut shokkivärejä, blondia, mustaa, punaista jne. Musta/tummanruskea on ollut eniten päässä ja yleensä aina päädyn palaamaan siihen väriin. Tällä hetkellä minulla on punaiset hiukset ja viihdyn näissäkin ihan mukavasti. Palaan varmaan mustaan tässä vuoden sisään

Vierailija
16/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vielä jatkaa. Värjään itse hiukseni ja olen aina värjännytkin. Koen olevani ihan hyvä niitä värjäämään ja olen muutaman kaverinikin hiuksia värjäillyt

Vierailija
17/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "maantienharmaa" on oikeasti kaunis väri ja sopii hyvin kantajalleen. Oma väri on aina se paras ja kaunein.

nyt kun katson kuvia niin se oma väri on vaaleampi kuin dirty blonde, , aika lailla sama väri kuin ostolakossa Virvellä, pitäiskö yrittää sävyttää lähelle sitä, sekin jo prosessi. Siis sellainen harmahtava vaaleahko on oma väri.

ap

Vierailija
18/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/19 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt kaikki mahdolliset värit läpi; vihreä, punainen, oranssi, vaalea, ruskea ja musta😅 Toki nuo shokkivärit olivat nuorempana. Mun hiukset kestää todella hyvin värikäsittelyitä ja on pitkä sekä paksu. Nyt vuosien jälkeen olen tullut lopputulokseen, että musta on paras mahdollinen väri itselle. Se sopii kaikkien vaatteiden ja meikkien kanssa ja vaikka olen vaalea iholtani, ei musta väri tee kalpean näköistä vaan ehkä jopa tuo vihreät silmät ja kasvonpiirteet paremmin esille 😊