Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkat Hurgadaan alkavat taas, onko suunnitelmissa ottaa matka?

Vierailija
19.08.2018 |

Olen siis ihan niiden ihmisten takia tyytyväinen, että matkat sinne aloitetaan suometakin taas! Juuri ennen kun matkat sinne lopetettiin, sinne rakenettiin todella isoja, monipuolisia, hyvinvarusteltuja lomakeskuksia. Siis ihan Hiltonit ja muutkin satsasi sinne.
Turvallisuus on alalle siellä elinehto, eli varmasti voi lomailla turvallisesti. Ne tekee kaikkensa että loma onnistuu ja turvallisuus on taattu.
Lentomatka on lyhyt, meri on upea, rannoilla on vaikka mitä tekemistä, hotellit on uusia ja hyvin varusteltuja.
Kyllä uskon ja toivon että kohde lähtee vetämään. Eikä haittaa vaikka Dubaihin jatkaa edelleen jotkut wanna-be-instatähtöset pyllistelemään, tavan perheet ja pariskunnat viihtuvät varmasti Hurgadassa hyvin.
Niin iitse olen siis käynyt siellä kerran, helmikuussa ja silloinkin paistaa aurinko vaikka tuulessa ja varjossa voi vähän vilakkaa ollakin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka varattu joulu/uuden vuoden tienoille kahdeksi viikoksi. Vähän kyllä epäilyttää riittääkö lämpöä mutta ei onneksi ollut kallis matka.

Vierailija
2/2 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, halpa kohde ym. Mutta turvallisuus? Siellä on joka puolella konepistoolimiehiä, bussimatkat poliisisaattueessa. Vaarallinen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme