Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Terttu, 58: Minua on luultu usein alle 40-vuotiaaksi :'DDDD

Vierailija
19.08.2018 |

Voi jumalauta että ihmiset voivat elää harhoissa... Myötähäpeä :)

Ja kuka antaa lapselle nimeksi Marja Terttu?! Heh heh, on niin HAUSKA nimi -.-

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201808162201138061_we.shtml

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimi Marja Terttu vai Terttu Marja (kuvateksti)?

Vaik ei sen niin väliä, kävis hyvin nelikymppisestä.

Vierailija
22/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen ollut kyllä yhtään ikäistään nuoremman näköinen, ei vaikka miten nätisti ajattelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen mutta en nyt kovin paljon nuoremmaksi luulisi. Ja miksi tollekin niin suuri yllätys että terveistä elämäntavoista huolimatta kuka vaan voi sairastua...

Vierailija
24/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen.

Ap on kateellinen.

KATEELLINEN XDDD Miksi haluaisin olla useita kymmeniä vuosia vanhempi kuin olen? XD

Koska jutun nainen on kaunis 58 vuotiaana, ap taas ei ja ilkeys tekee myös ällöttäväksi

Vierailija
25/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nimi Marja Terttu vai Terttu Marja (kuvateksti)?

Vaik ei sen niin väliä, kävis hyvin nelikymppisestä.

Hanki silmälasit...

Vierailija
26/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen.

Ap on kateellinen.

KATEELLINEN XDDD Miksi haluaisin olla useita kymmeniä vuosia vanhempi kuin olen? XD

Tulet vielä olemaan ellet kuole aiemmin. Ehkä nykyinen peilikuvasi antaa sinulle osviittaa siitä, miltä tulet Marja Tertun ikäisenä näyttämään ja siksi olet niin katkera, kun M T näyttää upealta vielä tuon ikäisenä, jota sinun geeneilläsi ei koskaan saavuteta.

Vierailija
27/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen.

Ap on kateellinen.

lol äksdee

Vierailija
28/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea uskoa, että osa todella on nuoremman näköinen kuin ikätoverinsa, osa näyttää keskivertoikäiseltään ja osa vanhemmalta. Ei se, jos joku kertoo näyttävänsä nuoremmalta, tarkoita sitä, että kaikki ajattelee itsestään samoin.

Vierailija
29/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen.

Ap on kateellinen.

Kateelliset kysyvät aina "Miksi olisin kateellinen, tuohan on sitä ja tätä" 😁

Jos et olisi kateellinen, et olisi tehnyt tätä aloitusta. Ei kukaan tee tällaisia aloituksia oikeasti rumista, koska kyllä jokainen meistä näkee ilman huomauttamistakin, kuka on ruma.

Ja sinä aloittaja olet tälle naiselle kateellinen myös siitä, että häntä on kohdeltu nätisti, jollaista kohtelua sinä et ole koskaan saanut.

Vierailija
30/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena harrastin usein työkavereitani kehumista nuoremman näköisiksi, jotta olisin päässyt heidän piiriinsä. Onnistuin. Nyt kun itselleni on alettu sanoa samoin, ymmärrän olevani nuorempien mielestä vain se vanha täti.

Hyväksyn sen - ja tietenkin kiitän kohteliaisuudesta.

Oikeastaan siitä ihminen melkoisella varmuudella tietää olevan "vanhojen kategoriassa", kun kuulee nuoremmilta kommentteja: "Oi, olet niin nuorekas, en olisi ikinä uskonut sinun olevan sen ja sen ikäinen.."

Itsepetos on mairittelevaa niin kauan,kun sìhen itse uskoo.

Minusta on hyvä olla itseni ikäinen 60 -vuotias nainen, vaikka ryppyjä jo onkin.

Vierailija
31/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttää nuorelta ikäänsä, poskien muoto ja kaikki. Hampaissa voi olla kuoret, mutta so what.

Vierailija
32/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo on se, joka ikäketjuihin aina kirjoittelee näyttävänsä 35 vuotiaalta, vaikka ikää on jo 60 v. Kyllähän joidenkin ihmisten olemus voi olla nuorekkaampi kuin muiden samassa ikäryhmässä, mutta ei kukaan vuosikymmeniä nuoremmalta näytä, se on varma. Yleensä sillä, että joku näyttää nuoremmalta viitataan energiaan, tapaan tehdä asioita ym. joka on energisempi kuin muilla oman ikäisillä.

Vierailija
33/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena naisena harrastin usein työkavereitani kehumista nuoremman näköisiksi, jotta olisin päässyt heidän piiriinsä. Onnistuin. Nyt kun itselleni on alettu sanoa samoin, ymmärrän olevani nuorempien mielestä vain se vanha täti.

Hyväksyn sen - ja tietenkin kiitän kohteliaisuudesta.

Oikeastaan siitä ihminen melkoisella varmuudella tietää olevan "vanhojen kategoriassa", kun kuulee nuoremmilta kommentteja: "Oi, olet niin nuorekas, en olisi ikinä uskonut sinun olevan sen ja sen ikäinen.."

Itsepetos on mairittelevaa niin kauan,kun sìhen itse uskoo.

Minusta on hyvä olla itseni ikäinen 60 -vuotias nainen, vaikka ryppyjä jo onkin.

Mieluummin kaunis oman ikäisensä. Kuin teiniltä näyttävä anorektikkomummo.

Vierailija
34/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne ikäistensä näköiset sitten ovat? Ihmiset uskovat kaikki mielistelyä. Naisiin tepsii parhaiten, ettei muka usko ikää.

Voi herran jestas sentään koko aloitus täysin sanonko mistä. Miten joku voi olla noin tampio, ihminen on käynyt järkyttävän elämänvaiheen sairastuttuaan vakavasti ja täällä taivastellaan jotain pientä kommenttia tekstissä. Ensinnäkin se miltä näyttää on kiinni varsin monista seikoista lähtien geeneistä loppuen elämäntapoihin. Eikä tuolla asialla mitään virkaa itse asiaan eli vakavaan sairauteen. Miten lapsellinen joku voi olla vai onko joku elämästä mitään tietämätön teini ehkä.

Vierailija
35/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo on se, joka ikäketjuihin aina kirjoittelee näyttävänsä 35 vuotiaalta, vaikka ikää on jo 60 v. Kyllähän joidenkin ihmisten olemus voi olla nuorekkaampi kuin muiden samassa ikäryhmässä, mutta ei kukaan vuosikymmeniä nuoremmalta näytä, se on varma. Yleensä sillä, että joku näyttää nuoremmalta viitataan energiaan, tapaan tehdä asioita ym. joka on energisempi kuin muilla oman ikäisillä.

Totta. Jos ihminen näyttää ikäistään nuoremmalta, se on yleensä max 10 vuotta.

Vierailija
36/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teitä haittaa, jos joku kokee olevansa nuoremman näköinen kuin valtaosan mielestä on? Moni kuvittelee olevansa myös kauniimpi kuin valtaosan muiden mielestä on, onko siinäkin jotain pahaa?

Minusta on vain hyvä juttu, jos ihmiset näkevät itsensä positiivisesti.

Positiiviset ajatukset itsestä auttavat myös katkeruuteen, joten suosittelen aloittajalle ja ketjun muille angstaajille pientä asenteen muutosta ajatteluun omasta itsestä.

Vierailija
37/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systerini, meidän kaunein sisar, on MT:n ikäinen. Jutteli tuntemieni naapurinrouvien kanssa, he ovat jo eläkkeellä mutta käsittääkseni max 10 v vanhempia. Olen rampan aikana asunut siskolla joten tiedän tyypit. Pihalle äitinsä kanssa tullut pikkulikka tuli heitä katsomaan. Sanoi kahdesta naapurinrouvasta "vanha", "vanha" ja siskosta "nuori". Luulen että oli aika puolueeton arvio. Tyttö oli kuulemma 5-6 -vuotias.

Vierailija
38/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäistään nuoremman näköinen on kyllä, joskaan ei nyt alle nelikymppisen.

Marja-Terttu (yleensä väliviivalla) on varsin tavallinen nimi tuossa ikäluokassa ja vanhemmilla. Ihan nätti nimi. Yllättävää, ettei aloittaja ole ennen kuullut.

Vierailija
39/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylistä ja hymiöistä päätellen ap on vielä yläasteella tai jälkeenjäänyt, tai molempia.

Vierailija
40/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon täysin, että on luultu nuoremmaksi. Itse olen selvästi ikäiseni näköinen, mutta silti mua luullaan kymmenen vuotta nuoremmaksi. Olen siis käytännössä huomannut, että suurin osa ihmisistä ei osaa arvioida ikää. Varsinkin 30 vuotias voi ilmeisesti joidenkin ihmisten mielestä olla mitä tahansa 30-60 vuoden väliltä. Koska monille varsinkin 30 täyttänyt nainen on vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä