Mitä syksyllä alkavia tv-sarjoja odotatte?
Mä näin jonku listan niistä alkavista sarjoista ja näytti hyvältä. En vaan muista mitä sarjoja siinä oli.
Kommentit (26)
ETA, VE (kausi 9), Bachelorette, TTK, liikaakin mielenkiintoisia, ehkä ei ehdi kaikkia seurata.
Niin ja Isola, muuten ei omista nämä kykykilpailut mut nyt on hyvät tuomarit.
Rillit huurussa 11. ausi vihdoin Suomen telkussa, jeij :)
Niin ja Idols, muuten ei kiiinnosta nämä kykykilpailut enää (kun voitolla ei ole mitään merkitystä) mut nyt on hyvät tuomarit.
Valkoinen prinsessa
Suomen kaunein koti
Midsomerin murhat ja Australian masterchef. Kyllä TBBT kin kiinnostaa. Siitä en tiennytkään.
Tuure Boeliuksen tanssiesitystä! 😍
Australian Masterchef ja Sohvaperunat, Rilli Huurussa juttua en tiennyt, kiitos, nyt odotan sitäkin
Vierailija kirjoitti:
Diili!!
Sama 👍
Suomen kaunein koti ja Sorjonen. Jälkimmäisestä toivon todella että on parempi kuin eka kausi.
TTK
Suomen kaunein koti
Takaisin kotiin (Aussisarja)
Ensitreffit alttarilla, saatan myös katsoa
Jotain hyviä jännityssarjoja tulee myös toivottavasti
Vierailija kirjoitti:
Midsomerin murhat ja Australian masterchef. Kyllä TBBT kin kiinnostaa. Siitä en tiennytkään.
Mikä on TBBT? Miksei voi puhua koko nimellä?
Salkkarit on mennyt aika mielenkiintoiseksi, kun käsikirjoittajat ottavat näköjään ideat Ismo-remixeistä (mm. Ismon ja Jutan panosessiot saunassa) :D
En mitään. Elämässä kun on muutakin kuin töllön vahtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuure Boeliuksen tanssiesitystä! 😍
🤣😆😂
Vierailija kirjoitti:
TTK
Suomen kaunein koti
Takaisin kotiin (Aussisarja)
Ensitreffit alttarilla, saatan myös katsoa
Jotain hyviä jännityssarjoja tulee myös toivottavasti
Mulla on lista kiinnostavista asioista ja ilmiöistä joita olen bongannut uutisista olevan tekeillä.
Lokakuu 2018 pitäisi alkaa joku Sherlock North sarja, olikohan kuvattu Suomessa tms.
Unelmien poikamiestyttö.