Miten joku jaksaa pelata jotain videopelejä ammatikseen?
Ehkä älyttömin duuni mitä olen tähän mennessä kuullut olevan olemassa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vtubettaja. Olen siis gamer ja teen sitä työkseni.
Palkka on noin 2400-2600 euroa kuukaudessa.
Ei tarvitse koulutusta.
Ei pomoa.
100% etätyö.
Työajan voi itse valita.
Työtunteja teen itse 4 tuntia ma-pe.Kerro yksikin hyvä syy miksi lopettaisin työni? -nuori mies
Tuo ei ole oikeaa työtä.
Mikä sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vtubettaja. Olen siis gamer ja teen sitä työkseni.
Palkka on noin 2400-2600 euroa kuukaudessa.
Ei tarvitse koulutusta.
Ei pomoa.
100% etätyö.
Työajan voi itse valita.
Työtunteja teen itse 4 tuntia ma-pe.Kerro yksikin hyvä syy miksi lopettaisin työni? -nuori mies
Streamaatko? Vai teetkö videoita?
Streamaan YouTubessa. Videoita en tee. Ja syy sille, jos ihmettelet, että miksi en streamaa viikonloppuna on se, että 1) ennen streamasin viikonloppuisin, mutta nyt haluan omaa aikaa ja 2) saan sen verran paljon rahaa työstäni, että en näe tarvetta uhrata viikonloppujani rahan vuoksi. Muutenkin tulee istuttua koneella ihan liikaa, jos ollaan rehellisiä. :D
Videopelien pelaaminen on hauskaa ja ammattilaiset tienaavat sillä suuria summia.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa olla kaupan kassalla töissä? Pelaamisessa joudut sentään miettimään mitä pelissä tapahtuu ja reagoimaan siihen.
ja ei, en pahemmin pelaa, xbox360 ollut kaapissa vuosia ja tietokone on nuhapumppu.
Mikä muuten olisi tylsin ammatti? Joku leipomon pellin nostelija, duuni mikä olisi automatisoitavissa tunnissa?
Mä olin 3 kuukautta raksalla spotterina. Ainoa tehtävä oli seistä henkilönostimen takana ja valvoa ettei kukaan jää alle sen liikkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa olla kaupan kassalla töissä? Pelaamisessa joudut sentään miettimään mitä pelissä tapahtuu ja reagoimaan siihen.
ja ei, en pahemmin pelaa, xbox360 ollut kaapissa vuosia ja tietokone on nuhapumppu.
Mikä muuten olisi tylsin ammatti? Joku leipomon pellin nostelija, duuni mikä olisi automatisoitavissa tunnissa?
Mä olin 3 kuukautta raksalla spotterina. Ainoa tehtävä oli seistä henkilönostimen takana ja valvoa ettei kukaan jää alle sen liikkuessa.
Tylsä mutta tärkeä työ.
Streamaatko? Vai teetkö videoita?