Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt löytyi ratkaisu teille, jotka ette löydä miestä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolangan sinkkumiehet tänne etelään, jos työnteko ja naiset kiinnostavat. Muussa tapauksessa uhriutukaa ihan vapaasti siellä.

Olen kolmatta päivää deittisivustolla ja 160 kiinnostuneen seassa on pari Lapin äijää. Hitossako niiden kanssa alan deittailemaan, kun välimatkaa on 1000 km. Saan minä kikkeliä lähempääkin.

Vierailija
2/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56v. mies Stadista. Insinööri.

Olen siis nähnyt tätä maata jonkin verran.

Mielestäni nykynaiset on suurelta osin vastenmielistä porukkaa. En koskisi kolmen metrin kepilläkään.

Koko hulluus alkoi voimistua juuri silloin kun olin itse nuori, -80-luvulla.

Hullummaksi vain mennyt.

Olen miettinyt joskus - saavuttaako naisten hulluus joskus huippunsa. Mielestäni ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nykynaiset on suurelta osin vastenmielistä porukkaa. En koskisi kolmen metrin kepilläkään.

Hullummaksi vain mennyt.

Olen miettinyt joskus - saavuttaako naisten hulluus joskus huippunsa. Mielestäni ei.

Olet tavannut vain vertaisiasi.

Vierailija
4/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitäisi löytää mies? Niistä on vain riesaa 😒

Vierailija
5/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä en oikeasti edes halua sellaista. Tuolla deittipalstoilla kun selaa noita sinkkumiesten esittelyjä, niitä on 15 samanlaista tusinassa. Ei noista jaksa kiinnostua. Miehet pitää tätä huonona asiana, että naisen saamiseen ei riitä enää vain se että on mies. Enkä todellakaan muuta mihinkään miehen perässä.

Vierailija
6/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minä en halua muuttaa keskelle ei-mitään, mistä en löydä töitä, ja jossa ei ole mitään mahdollisuuksia esim. harrastaa mitään josta olen kiinnostunut. Eikö ne puolankalaiset voisi muuttaa tänne pääkaupunkiseudulle? Täällä on töitä ja tekemistä. Niin ja niitä naisia.

Vierailija
7/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullummaksi vain mennyt.

Teistä miehistä sitten puhumattakaan...

Vierailija
8/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 6, ihan yhtä lailla sitä puolankalaista iljettäisi muuttaa pääkaupunkiseudulle :)

Vierailija
9/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullummaksi vain mennyt.

Vanhukset putoaa aina kehityksen kärryiltä jossain vaiheessa. Ei siinä ole mitään niin uutta ja ihmeellistä että kannattaisi ääneen toitottaa.

Vierailija
10/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä helpompi tapa löytää kumppani on tehdä vaan itse se aloite.

Vierailija
11/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me Japanin tyyliä seurataan. Siellä 60% naimaikäisistä miehistä ei edes halua seurustella. Se vaatisi niin paljon velvollisuuksia ja ylitöitä, että oma elämä jäisi elämättä.

Suomessakaan muijista ei tänä päivänä ole kuin harmia: ruokaa ne ei tee, miestä ne ei tue, vittuilua saa kuulla varmasti eikä vakipillukaan ole varmaa kun seksuaalisuudet ei kohtaa. Niin ja sitten ne eroaa ja vie puolet plus elatusmaksut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän