Tuttavani outo toiminta, oudot puheet - voitteko selittää minulle?
Tutustuin aikoinaan harrastuksessa erääseen naiseen ("Maija"). Olemme viettänyt paljon aikaa yhdessä harrastuksen ulkopuolella - käynyt kävelyillä ja teatterissa, syönyt illallista, vehtaillut sängyssä, jne. Olen viihtynyt Maijan seurassa hyvin ja olen ajatellut että hänkin on viihtynyt minun seurassani hyvin. Mielelläni jatkaisin Maijan tapailemista, mutta vähän aikaa sitten hän teki - kertoi - minulle jotain outoa.
Maija kertoi: "En voi jatkaa tähän tapaan, en ole nuori enää, en voi odottaa ikuisesti, tahdon jotain vakavaa ja aitoa, tahdon sitoutumista, tahdon ihan oikean suhteen, tämän jutun on edettävä tai loputtava, jos sinä et etene niin minä lopetan, minä lopetan - minun on pakko".
Minun on vaikea muistaa Maijan puheita koska en ymmärtänyt niistä puoliakaan, mutta suunnilleen noin se kai meni. Mitä tuo tarkoittaa? Siis, ymmärrän, että ilmeisesti Maija ei jatkossa enää aio tapailla minua. Mutta muuta en sitten ymmärräkään. Mistä oikein on kyse? Miksi Maija ei aio enää tapailla minua? Eikö hän viihdy seurassani? Miten Maijan ikä tähän liittyy? Mitä hän odottaa? Mitä hän tarkoittaa tuolla "vakavalla" ja "aidolla"? Mitä tarkoittaa "sitoutuminen"? Mitä tarkoittaa "suhde"? Mikä kumman "tämä juttu"? Mikä kumman "eteneminen"? Siis ilmeisesti hän lopettaa minun tapailemisen, mutta mikä "pakko" hänellä siihen on, mikä tai kuka hänet siihen pakottaa, onko Maija jonkinlaisessa pulassa tai vaarassa? Kaikki mitä Maija kertoi minulle kuulostaa ihan joltain ihmeelliseltä sadulta, silkalta fantasialta, enkä ole koskaan perehtynyt fantasiaan, en ole lukenut fantasiaa, en ole lukenut "Taru sormusten herrasta" kirjaa enkä mitään muutakaan Tolkienilta, joten enhän minä voi tuollaisia asioita ymmärtää.
Kiitos jos osaatte selittää minulle edes jotain, edes osan. Ja kenties voisitte myös kertoa, että onko jotain mitä voisin tehdä, että Maija vielä tapailisi minua.
Minulla on pari muutakin tuttavaa ("Maisa" ja "Maila") joiden kanssa olen viettänyt aikaa suunnilleen samalla lailla (kävelyitä, illallisia, vehtailua,...). Kenties kerron heille Maijan puheet, kenties he osaavat selittää. Toivottavasti Maisa ja Mailakin eivät jossain vaiheessa saa päähänsä lopettaa minun tapailemista, se olisi kauhea sääli.
On tämä vain niin todella kummallista. Kenties minun täytyy lukea se "Taru sormusten herrasta".
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
1. Maija haluaa että olet vain hänen kanssaan. 2. Maija ei halua että tapailen maisaa, Minnaa, Sirpaa tai minttua.
3. Sinun pitää kertoa Maijalle, mitä sinä haluat. Vaihtoehtoja on kaksi:
A)sinä olet Maijan kanssa ja et tapaa muita
B)sinä et ole Maijan kanssa ja voit tapailla kaikkia haluamiasi naisia.Jos olet Maijan kanssa, hän haluaa että suhteenne etenee= Muutatte yhteen, menette kihloihin, naimisiin ja teette lapsia. Järjestys voi olla joku muukin, mutta näitä asioita Maija todennäköisesti odottaa.
Ymmärrätkö AP?
En.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tajuaa ettei tämä ole sellaisenaan tositarina, mutta tottahan on että tuollaisia miehiä riittää.
Tämä on mahtava aloitus, klassista! =D Naiset valittaa kun ei löydy parisuhteeseen täydellistä hurmaavaa huippumallimiestä jolta saisi lapset ja suuren talon ja mahtavaa seksiä ja hauskanpitoa ja jännitystä. Ja miehet vaan ihmettelee että mitä se sellanen parisuhde oikein on.
Kumma juttu jos lopuksi kaikki jäävät yksin! =D =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Maija haluaa että olet vain hänen kanssaan. 2. Maija ei halua että tapailen maisaa, Minnaa, Sirpaa tai minttua.
3. Sinun pitää kertoa Maijalle, mitä sinä haluat. Vaihtoehtoja on kaksi:
A)sinä olet Maijan kanssa ja et tapaa muita
B)sinä et ole Maijan kanssa ja voit tapailla kaikkia haluamiasi naisia.Jos olet Maijan kanssa, hän haluaa että suhteenne etenee= Muutatte yhteen, menette kihloihin, naimisiin ja teette lapsia. Järjestys voi olla joku muukin, mutta näitä asioita Maija todennäköisesti odottaa.
Ymmärrätkö AP?
En.
Sen uskon.
Taas kerran näitä kysymyksiä joihin itse vastataan jo otsikossa. Maija on sulle tuttava. Olet kuitenkin ollut Maijan kanssa sängyssä. Maija kertoi haluavansa enemmän. Ja ihmettelet että mikä ois?
0/5
Harmi että on oikeasti miehiä, jolle sängyssä vehtailu on samaa kuin kaikki muukin perustarpeiden tekeminen. Ei siihen sitä toista ihmistä edes tarvittaisi.
Vähän korneja nää sun keksityt jutut. Ei susta olisi edes harlekiinikirjailijaksi.
Olet vain yksinkertaisesti tyhmä. Ja transparent.
Sen sijaan että kyselet täältä selitystä, kannattais sun kääntyä suoraan tuttavasi puoleen.
Eihän noin tyhmä ja mitään ymmärtämätön "mies" ole vapaalla jalalla. Täältä sairaalastahan sinä tuota juttuasi väännät. Meillähän on paljon näitä harhoisssaan eläviä. Et ole vielä lähelläkään kotiuttamiskuntoista. Koitas nyt vaan ottaa tosiasiat niinkuin ne ovat. Voi olla että jonkun vuoden vielä opettelet elämänhallintaa ja tapoja täällä hoitopaikassa. Katsotaan sitten tilanne uudelleen.
Terv. Lääkärisi
Voisin sanoa et tapailemani mies on kuten aloittaja. Siis ei välttämättä provo.
Palveletko pahoja henkiä kirjoituksellasi?
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa että mitä kummaa se täällä monta kertaa mainittu sängyssä vehtailu oikein on?
Ja by the way: ootteko tekin siis vain "tuttavia" jotka harrastaa seksiä? :)
Tuollaisia tuttavia minäkin haluan.
Olet oikeassa ap. Nuo jutut vakavasta parisuhteesta ym ovat fantasiaa. Mutta ne ei oo Tolkienilta, ne on Raamatusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailet häntä? Uskotko että tuosta voi kehittyä joskus jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailet häntä? Uskotko että tuosta voi kehittyä joskus jotain?
En ole tuo keneltä kysyt mutta ei kai kaiken tarvitse kehittyä tai mihinkään johtaa. Kai jotkut menee naimisiinkin ilman mitään sen kummempaa syytä. Aika monetkin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa että mitä kummaa se täällä monta kertaa mainittu sängyssä vehtailu oikein on?
Ja by the way: ootteko tekin siis vain "tuttavia" jotka harrastaa seksiä? :)
Tuollaisia tuttavia minäkin haluan.
Joo mäkin haluisin kuulla määritelmä vehtailulle. Seksi on seksiä. Vehtailu on jotain muuta. Mitä?
Ap onko sulla joku diagnoosi?
Varmasti saisit vaikka minkä diagnoosin, kuten asperger tai autismi, mutta oletko vielä hoidon piirissä? Kannattaisi hakeutua.
Vierailija kirjoitti:
Ap onko sulla joku diagnoosi?
Varmasti saisit vaikka minkä diagnoosin, kuten asperger tai autismi, mutta oletko vielä hoidon piirissä? Kannattaisi hakeutua.
Höpöhöpö! Alä loukkaa meitä aspergereitä. Kukaan meistä ei ole noin outo.
Emme ole enää samassa harrastuksessa.
Mutta täällä on nyt ainakin pari sellaista vastausta että Maija vain valehteli ja että Maija ei pitäisi seksistä kanssani. Erikoista jos noin hämmentävän tarinan taustalla on noin yksinkertainen selitys. Ja eihän hänen tarvitse harrastaa seksiä kanssani jos hän ei siitä pidä, me voisimme tapailla seksittä, ja hän voisi harrastaa seksiä muiden ihmisten kanssa.
Jos hän yksinkertaisesti - syystä tai toisesta - ei enää tahdo tapailla minua niin hänhän voisi yksinkertaisesti lopettaa minun tapailun, ei hänen tarvitsisi ensin kertoa kummallisia tarinoita, ei hänen tarvitsisi kertoa minulle mitään.
Kyllä minä luulen että valehtelemista todennäköisempää on että Maija puhui totta, että hän todella käsittää asian niin että hänellä on jokin "oikean suhteen" ongelma. Hän toivoi että vastaisin hänelle jotain ja tekisin jonkin päätöksen. Mutta enhän minä mitään osaa vastata tai päättää kun en edes ymmärrä koko ongelmasta yhtään mitään.