Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani outo toiminta, oudot puheet - voitteko selittää minulle?

Vierailija
19.08.2018 |

Tutustuin aikoinaan harrastuksessa erääseen naiseen ("Maija"). Olemme viettänyt paljon aikaa yhdessä harrastuksen ulkopuolella - käynyt kävelyillä ja teatterissa, syönyt illallista, vehtaillut sängyssä, jne. Olen viihtynyt Maijan seurassa hyvin ja olen ajatellut että hänkin on viihtynyt minun seurassani hyvin. Mielelläni jatkaisin Maijan tapailemista, mutta vähän aikaa sitten hän teki - kertoi - minulle jotain outoa.
Maija kertoi: "En voi jatkaa tähän tapaan, en ole nuori enää, en voi odottaa ikuisesti, tahdon jotain vakavaa ja aitoa, tahdon sitoutumista, tahdon ihan oikean suhteen, tämän jutun on edettävä tai loputtava, jos sinä et etene niin minä lopetan, minä lopetan - minun on pakko".
Minun on vaikea muistaa Maijan puheita koska en ymmärtänyt niistä puoliakaan, mutta suunnilleen noin se kai meni. Mitä tuo tarkoittaa? Siis, ymmärrän, että ilmeisesti Maija ei jatkossa enää aio tapailla minua. Mutta muuta en sitten ymmärräkään. Mistä oikein on kyse? Miksi Maija ei aio enää tapailla minua? Eikö hän viihdy seurassani? Miten Maijan ikä tähän liittyy? Mitä hän odottaa? Mitä hän tarkoittaa tuolla "vakavalla" ja "aidolla"? Mitä tarkoittaa "sitoutuminen"? Mitä tarkoittaa "suhde"? Mikä kumman "tämä juttu"? Mikä kumman "eteneminen"? Siis ilmeisesti hän lopettaa minun tapailemisen, mutta mikä "pakko" hänellä siihen on, mikä tai kuka hänet siihen pakottaa, onko Maija jonkinlaisessa pulassa tai vaarassa? Kaikki mitä Maija kertoi minulle kuulostaa ihan joltain ihmeelliseltä sadulta, silkalta fantasialta, enkä ole koskaan perehtynyt fantasiaan, en ole lukenut fantasiaa, en ole lukenut "Taru sormusten herrasta" kirjaa enkä mitään muutakaan Tolkienilta, joten enhän minä voi tuollaisia asioita ymmärtää.
Kiitos jos osaatte selittää minulle edes jotain, edes osan. Ja kenties voisitte myös kertoa, että onko jotain mitä voisin tehdä, että Maija vielä tapailisi minua.
Minulla on pari muutakin tuttavaa ("Maisa" ja "Maila") joiden kanssa olen viettänyt aikaa suunnilleen samalla lailla (kävelyitä, illallisia, vehtailua,...). Kenties kerron heille Maijan puheet, kenties he osaavat selittää. Toivottavasti Maisa ja Mailakin eivät jossain vaiheessa saa päähänsä lopettaa minun tapailemista, se olisi kauhea sääli.
On tämä vain niin todella kummallista. Kenties minun täytyy lukea se "Taru sormusten herrasta".

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä mies vai nainen? Tuosta kirjoituksesta en sitä voinut päätellä.

Vierailija
2/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerro Maisalle ja Mailalle. V*ttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet ap. Ja anna Maijan mennä, jos et mitään tajua. :)

Vierailija
4/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf

Vierailija
5/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo

Vierailija
6/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin typerä provo ettei mitään järkeä.

Maija haluaa lapsia ja avioliiton, tollo. Toivottavasti ei sinun kanssasi, koska typeryytesi periytyisi lapsille ja kuitenkin jättäisit heidät.

Vierailija
7/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi arvaus. Maija haluaa vakavan suhteen koska ikää alkaa tulla. Voisitko kuvitella että tapailu voisi muuttua seurusteluksi?

Onko teillä ollut seksuaalista kanssakäymistä? Tuo käyttämäsi sana ”vehtailu” antaa ymmärtää että seksiä ei ole ollut.

Vierailija
8/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tänne tullut jo mukavasti vastauksia.

Unohdin tosiaan kertoa tuollaiset perusasiat, en ajatellut että niillä olisi merkitystä. Olen 32 vuotias mies. Maija on suunnilleen saman ikäinen, käsittääkseni.

Muiden kysymyksiin vastaan myöhemmin kun ehdin.

Vierailija
9/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tänne tullut jo mukavasti vastauksia.

Unohdin tosiaan kertoa tuollaiset perusasiat, en ajatellut että niillä olisi merkitystä. Olen 32 vuotias mies. Maija on suunnilleen saman ikäinen, käsittääkseni.

Muiden kysymyksiin vastaan myöhemmin kun ehdin.

Voi sinua pikku veijaria.

t. äiti

Vierailija
10/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lääkkeet ap. Ja anna Maijan mennä, jos et mitään tajua. :)

En ymmärrä mistä lääkkeistä puhut, en ole sairas.

Antaisin Maijan mennä? Mennä minne? Matkalle? Ei hän maininnut mistään matkasta. Ja jos hän matkoille lähtee niin en minä häntä estä tai kiellä. Lähteköön vain. Mutta jos hän lähtee pitkille matkoille niin mukaan en voi lähteä, minulla ei ole siihen aikaa.

Vierailija
11/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tajuaa ettei tämä ole sellaisenaan tositarina, mutta tottahan on että tuollaisia miehiä riittää.

Vierailija
12/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin typerä provo ettei mitään järkeä.

Maija haluaa lapsia ja avioliiton, tollo. Toivottavasti ei sinun kanssasi, koska typeryytesi periytyisi lapsille ja kuitenkin jättäisit heidät.

Typerä provo? Ei mitään järkeä? En minä noin ajattele. Ei Maija ole mikään imbesilli eikä hän ole psykoosissa, ei hän pelleile tai pilaile. Uskon että hän on ihan vakavissaan tuossa käsittämättömässä asiassa. Hänen puheensa vaikuttavat minusta kyllä aivan järjettömiltä, mutta uskon kuitenkin että hänelle niissä on jokin järki, jokin logiikka, en vain ymmärrä sitä logiikkaa, enkä ymmärrä hänen sanastoaan.

Lapsista hän ei puhunut mitään. Mutta jos hän lapsia tahtoo niin hän voisi kertoa sen minulle. Kyllä minä voin hänet raskaaksi saattaa, jos hän niin tahtoo. Tähän mennessä olemme seksissä käyttäneet ehkäisyä tai siis minä olen käyttänyt kondomia ja hän on käsittääkseni käyttänyt ehkäisypillereitä. Minun puolestani voisimme jättää kondomit ja ehkäisypillerit pois.

Mitä on "avioliitto"?

Vierailija
13/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surkea trolli.

Vierailija
14/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä muutu mieheksi leikkimällä sellaista netissä.

Vierailija
15/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi arvaus. Maija haluaa vakavan suhteen koska ikää alkaa tulla. Voisitko kuvitella että tapailu voisi muuttua seurusteluksi?

Onko teillä ollut seksuaalista kanssakäymistä? Tuo käyttämäsi sana ”vehtailu” antaa ymmärtää että seksiä ei ole ollut.

Hyvä jos teet villejä arvauksia. Kenties tämä arvoitus ei muuten ratkea. On näköjään hankala arvoitus myös muille kuin minulle.

Mitä on "vakava suhde"?

Sanot, että "ikää alkaa tulla". Mitä tarkoitat sillä, miten hänen ikänsä liittyy tähän? Arveletko että hänellä on meneillään sellainen jonkinlainen "ikäkriisi"? Olen kuullut puhuttavan jostain sellaisesta joskus.

Mitä tarkoittaa "seurustelu"?

Olemme harrastaneet seksiä yhdessä, useita kertoja.

Vierailija
16/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vtu aivot räjähtää. Naiset puhuu aina yhtä ja tarkoittaa toista. Maija oikeesti tarkoittaa sitä että sulla on pieni ja että oot surkee sängyssä.

Vierailija
17/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija ei millään haluaisi loukata ap:ta ja etsi kaunokirjallisuudesta sopivia lauseita kuinka erotaan ystävinä. Olette kuitenkin samassa harrastuksessa niin välit ilmeisesti on hyvä säilyttää. Vehtailemisesi sängyssä on ensin ihmetyttänyt, sitten kyllästyttänyt ja nyt ilmeisesti jo ärsyttänyt ja inhottanut Maijaa, joka haluaa sinusta eroon. Maijalle ei enää riitä vehtailu, hän haluaa seksiä.

Vierailija
18/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vtu aivot räjähtää. Naiset puhuu aina yhtä ja tarkoittaa toista. Maija oikeesti tarkoittaa sitä että sulla on pieni ja että oot surkee sängyssä.

Arvelet siis että Maija on keksinyt kaikki nuo ihmeelliset puheet "oikeasta suhteesta" ym vain hämätäkseen minua koska hän ei tahdo kertoa minulle totuutta? Miksi hän näkisi niin paljon vaivaa valehdellakseen? Ja miksi hän keksisi noin käsittämättömän valheen, eikö realistisempi valhe toimisi paremmin? No, mutta, onhan sekin mahdollista että olet oikeassa. En kyllä ymmärrä miksi hän ei kertoisi minulle totuutta. Jos hän ei pidä seksistä kanssani niin hän voisi sanoa sen minulle.

On tämä kaikki kyllä todella sekavaa.

Vierailija
19/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vehtaa sängyssä tuttaviensa kanssa? Mä tapaan tuttavia työkuvioissa tai vanhempainilloissa ja vaihdan kuulumisia, korkeintaan poskisuudelman jos on joku galantti herratuttava. Jos vehtaan jonkun kanssa sängyssä niin se on kyllä joku muu kuin tuttava.

Vierailija
20/40 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Maija haluaa että olet vain hänen kanssaan. 2. Maija ei halua että tapailen maisaa, Minnaa, Sirpaa tai minttua.

3. Sinun pitää kertoa Maijalle, mitä sinä haluat. Vaihtoehtoja on kaksi:

A)sinä olet Maijan kanssa ja et tapaa muita

B)sinä et ole Maijan kanssa ja voit tapailla kaikkia haluamiasi naisia.

Jos olet Maijan kanssa, hän haluaa että suhteenne etenee= Muutatte yhteen, menette kihloihin, naimisiin ja teette lapsia. Järjestys voi olla joku muukin, mutta näitä asioita Maija todennäköisesti odottaa.

Ymmärrätkö AP?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä