Lähdin wknd:stä miehen mukaan ja mä en
tiedä miten pääsen täältä pois. Ei ole tarpeeks rahaa taksiin, luottokortin jätin kotiin ja täältä ei kulje julkisia ja sataa. En halua jäädä tänne, mies on liian "hieno" mun tyyliin. Voi v*ttu mua. Ei ollut edes seksiä.
Kommentit (15)
Taksilla jonkun julkisen reitille ja julkisilla kotiin.
Taksi kyllä odottaa kotiovellasi kun haet sen luottokortin.
Oliko siellä Miehiäkin, uutisoinnissa oli lähinnä Kristoffer Ignatiuksen kaltaisia itkuisia ”miehiä”
Mies nukkuu vielä. Mä meen sittenkin suihkuun, täällä on vaikka mitä kosmetiikkaa ja hienoja pyyhkeitä kylpyhuoneen kaapeissa :)
Se on hipster, niillä on vaikeat luonteet, miksi ei ollut seksiä, yleensä ne ovat kinuamassa pllua heti ensimmäisenä. Lähtisin vaan käveleen sieltä ja sitten soittaisin taksin ja maksaisin kotona luotolla.
Onkohan ne hienot pyyhkeet ja kosmetiikat kenties tyttöystävän?
Tämä ei liity aiheeseen, mutta aloittaja ja hänen tyylinsä vahvistaa minussa sitä mielikuvaa joka minulla on ko. festivaalin kävijöistä.
Käyt suihkussa, sitten otat itseäsi niskasta kiinni, marssit nukkuvan miehen luo ja istut sen kasvoille. Siitä se alkaa.
Mitä helvettiä sä siellä teet, jos ei ollut edes tarkoitus antaa pilee?
Tee hänelle aamiainen, kiva yllätys
Harvemmin ongelma on noin päin, että mies on liian hieno? Onks se liian vanha myös? Eiks äijä voi kertoo miten sieltä pääsee pois? Tai soita joku kaveri hakemaan autolla.