Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin saamasi lahja

Vierailija
18.08.2018 |

Oletko saanut lahjan joka meni samantien roskiin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siskoltani joululahjaksi ison nipun tuopinalusia - olen täysraitis.

Vierailija
2/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehltä tuli kerran joululahjaksi siivousämpäri ja varrellinen lattianpesin. Äitienpäivälahjaksi leipäkone. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin häälahjaksi naapureilta joiden kanssa oltiin paljon tekemisissä keraaminen hiiriaiheinen vessaharja. En tänä päivänä tiedä olisko siitä pitänyt loukkaantua. Ei mikään varsinainen designesine vaan halvanpuoleisen näköinen.

Vierailija
4/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä lahjaksi dildon. Tietää etten perusta tekovehkeistä yhtään. Edellisvuonna joululahjaksi sellasia sloggin ruskeita mummoalkkareita. Hiukan nolotti kun ei ollut edes paketoinut niitä, kirjoittanut vaan nimen pakkaukseen, ja sitten koko suvun edessä pukki nostaa säkistä esiin mun paketin. Se tunne...

Vierailija
5/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häälahjaksi 4 kpl halpislaseja, hinta n. 6 €. Samainen antaja pyysi aikoinaan, että en ostaisi hänen lapsilleen halpoja joululahjoja.

Vierailija
6/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain mieheltä lahjaksi dildon. Tietää etten perusta tekovehkeistä yhtään. Edellisvuonna joululahjaksi sellasia sloggin ruskeita mummoalkkareita. Hiukan nolotti kun ei ollut edes paketoinut niitä, kirjoittanut vaan nimen pakkaukseen, ja sitten koko suvun edessä pukki nostaa säkistä esiin mun paketin. Se tunne...

Nuo lahjat kuulostavat vitsiksi tarkoitetuilta. Mies on varmasti nähnyt sen muinaisen kylpylälahjakorttimainoksen, missä nainen nostaa esiin kammottavia beessejä jättisuuria alushousuja ja näyttää siltä, että olisi valmis omin käsin vääntämään lahjanantajan niskat nurin.

Vierailija
7/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penispastaa, kun olin vielä kotona asuva teini. Sattuneesta syystä en kehdannut viedä sitä keittiöön koko perheen syötäväksi, vaan heitin lopulta pois kun paketti tuli muuttotavaroita pakatessa vastaan jonkun laatikon pohjalla.

Vierailija
8/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain siskoltani joululahjaksi ison nipun tuopinalusia - olen täysraitis.

😂

Vierailija
9/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä on laitettu uudelleen kiertoon. Esim suklaarasia jossa on vanha päiväys

Vierailija
10/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietimme mieheni kanssa yhden joulun vanhempieni luona (olimme tuolloin tunteneet pari vuotta ja olleet 1½v naimisissa). Äitini oli ostanut meille molemmille sellaiset kudotut selänlämmittimet - siis sellaiset jotka vedetään alakautta vyötärölle. Hänellä itsellään on kuulemma sellainen ja se on oikein hyvä esim.  lumitöitä tehdessä pakkasella, jos nimittäin sattuu takki ja pusero nousemaan, että selkä jäisi muuten paljaaksi. 

No me asuimme kaupungissa Etelä-Suomessa, jossa ei edes ole niin kylmää kuin Kainuussa. Eikä meidän tarvinnut tehdä lumitöitä tai muitakaan töitä pakkasessa. Minua hävetti nuo lahjat, etenkin kun oli ostanut myös miehelleni. Mieskin mutisi jälkeen päin, että kaiken maailman tukisukkia saa lahjaksi. Ei käytetty kertaakaan, kai ne jonkun muuton yhteydessä meni roskiin. 

Vierailija
11/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korusetti, joka oli ihan rihkamaa ja hajosi jo pakkauksesta otettaessa. Sain poikaystävältä. Noloa tämä oli myös siksi, että vaihtamamme lahjat olivat ihan eritasoisia: minä olin panostanut häneen ja hän oli hamstrannut halpiskamaa kaikille lähipiirin naisille.

Vierailija
12/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaksikymppisenä samanikäinen kaverini (tai oikeastaan sukulainen) antoi lahjaksi tekemänsä "koristelautasen". Lautaseen oli lätkäisty joku servetistä leikattu kuva "söpöistä" hiiristä ja sitten maalattu lautanen jollain läpinäkyvällä pinnoitteella. Huh. No kyseinen henkilö on aina ollut hieman erikoinen.

Vierailija
13/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousämpärin joululahjaksi antanut ex-mies antoin parina viimeisenä aviovuotena joululahjaksi kirjan, jossa oli Kalevan pilapiirtäjän Jarin vuoden aikana julkaistut pilapiirrokset. Pidin lahjasta, kunnes heti eron jälkeisestä joulusta alkaen hän osti sellaisen isälleen. Halusi lukea sen itse.

Vierailija
14/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin synttarieni aikoihin kavereillani Amsterdamissa viikonlopun vietossa muutama vuosi sitten. Kiva viikonloppu takana ja olin pakkaamassa kun kaverini sanoi ettei me olla unohdettu etta sulla oli synttarit just ennenkuin tulit tanne joten meilla pikku lahja sulle. Vanhan haisevan nahkatakin lemu kuvotti kun astuin junaan matkalla lentokentalle. Ei siis mikaan kiva rotsi vaan kadulta loydetty todella kusen ja hien polttama tekele. Siina myos haisi bensiini joten mietin minne sen havitan. Sanoin sitten konnarille etta joku jatti tuon takin.

Kaverini ovat ihan fiksuja buddhisteja joten en ymmarra mista moinen. Viime syksyna sain lahjaksi joogamaton joka on ollut ahkerassa kaytoss a 😁

Vierailija
15/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkisetti, _todella_ surkeaa laatua, varmaan jostain eurokaupasta. Violetteja ja muita kummallisen värisiä kynsilakkoja, huulipunia ja luomivärejä. Ex-miesystävän perheessä oli tapana ostaa lahjoja (=krääsää) pelkästä ostamisen ja "lahjan saamisen ja antamisen" ilosta.

Mä en meikkaa. Joskus käyn kestovärjäyttämässä ripset.

Ei lentänyt heti roskiin, vasta lentokentällä, kun palasin joululomalta briteistä kotiin.