Kumman miehen kanssa jatkaisitte deittailua?
Molemmat nelikymppisiä kuten minäkin.
Toinen pitää lippalakkia, kuuntelee jotain Popedaa, ei lue kirjoja, mutta on diplomi-insinööri ja asuu todella mukavasti.
Toinen sanoo olevansa freelancer, on työtön, FM, kieliä opiskellut, lukee, käy taidenäyttelyissä, mutta asuu kaupungin vuokrayksiössä.
Kommentit (26)
Jos jomman kumman kanssa on kemiaa ja hyvä yhteys ja kommunikaatio pelaa niin sen. Popeda-heppu kuulostaa lähtökohtaisesti mielenkiintoisemmalta minun korvaani.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Autoitte löytämään vastauksen, jonka olin jotenkin tiennytkin, mutta en ollut vain uskaltanut itselleni myöntää. Huomenna laitan insinöörille viestin, että jatketaan omia polkuja.
Avaatko vähän, mikä päätökseesi vaikutti?
Huomasin vain jotenkin odottavani, että joku laittaisi viestin, josta saisin varmuuden, että FM on oikea. Sellaista viestiä ei tullut, mutta oma mielenihän tuon paljasti :)
että semmoiset mielikuvituspoikaystävät
Olisi karua jos joutuisi valitsemaan tuon tasoisen miekkosten väliltä XDDDDDD.
Olen samaa mieltä tuosta että jos pitää valita eikä vastaus ole ilmiselvä, kumpikaan ei kiinnosta riittävästi. Uutta matoa koukkuun jollei nää ole ainoat miehet 10 vuoteen jotka on osoittaneet kiinnostusta.
Tämä kiinnostaa. Kerroin otsikossa, että kyse on miehistä. Päättelet jostakin minunkin olevan mies, virheellisesti. Kiinnostaa vain kuulla, mistä?
Ap