Onko normaalia ettei koskaan halata?
Halaillaanko sinua minkä verran?
Minua ei koskaan, minä kyllä halailen päivittäin teinilapsiani, mutta he eivät koskaan ole asiassa ns aloitteen tekijöinä.
Myöskään mies ei ikinä halaa tai halaile, tosin eipä koske muutenkaan.
Paha olla 😞
Kommentit (8)
Miksi lastesi pitäisi sinua halata?
Minusta on ihan normaalia. Lapsesi eivät luota sinuun täysillä, siitä se vaan johtuu. Sortsit.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan normaalia. Lapsesi eivät luota sinuun täysillä, siitä se vaan johtuu. Sortsit.
Sortsit vain itsellesi, koska ei nyt osunnut eikä uponnut.
Ap
Miehen kanssa on ihana halata ehkä parasta parisuhteessa.
Edellisessä parisuhteessani olin samanlaisessa tilanteessa kuin sinä: mies ei koskaan oma-aloitteisesti halannut, suudellut tai muutenkaan ottanut fyysistä kontaktia. Koska lapsuudenperheessäni ei myöskään pahemmin halailtu, olen tietoisesti pyrkinyt olemaan erilainen vanhempi lapsilleni ja halailen ja pussailen heitä paljon. Kumppanilta saatu hellyys jäi kuitenkin puuttumaan ja erosimme. Nykyinen puolisoni on todella hellä ja halailemme, suutelemme ja nukumme sylikkäin joka yö.
En kuitenkaan kehottaisi suin päin eroamaan, vaan kysyisin kuinka paljon itse annat hellyyttä puolisollesi? Joskus toinen tarvitsee aloitteentekijää havahtuakseen itsekin toimimaan.
Mies halaa ahkerasti. Harvoin tavatessa enemmistö sukulaisista. Äiti usein. Ystävät vaihtelevasti, riippuu ihmisestä. Työkaverit yms. pääasiassa onnitellessaan.
Kaikki eivät pidä halaamisesta. That’s it. Ikävää toki niille, jolla on halipula, mutta ahdistavaa niille, joita halataan väkisin.
Olette varmaan melko tyypillinen suomalainen perhe. Olen aina ihmetellyt että mistä se johtuu kun suomalaiset pelkää olla lähellä muita ihmisiä?