Voisitko tapailla miestä joka käyttää muuta kuin Applen älylaitteita?
Kommentit (41)
Mä pidän Applen laitteita käyttäviä ihmisiä uusavuttomina. En haluaisi tapailla niin tietämättömiä ihmisiä, niitähän sais koko ajan olla avustamassa ihan kaikessa kun eivät osaa edes perusasioita.
Itse koneensa virittelevä nainen
Ootko jotenkin jälkeen jääny? Et ainakaan tee töitä muualla kuin jossain hipsteri firmassa (lue design, marketing yms huuhaa)
En edes tiedä mitä älylaitetta uusi miesystäväni käyttää eikä edes kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän Applen laitteita käyttäviä ihmisiä uusavuttomina. En haluaisi tapailla niin tietämättömiä ihmisiä, niitähän sais koko ajan olla avustamassa ihan kaikessa kun eivät osaa edes perusasioita.
Itse koneensa virittelevä nainen
Joo onha se ihan hanurista että joku haluaa tehdä työnsä koneella, kun vois vaikka viritellä sitä konetta. Kyllä se Macinki viritttely onnistuu vaatii hieman enemmän vain tietoataitoa. Jokainen tyylillään onhan niitä ihmisiäkin jotka haluaa ajaa Ladalla.
Minä en pysty tapailemaan naista jonka pillu ei ole ajeltu sileäksi. Ensi kertaa tavatessamme on pakko kokeilla kädellä pillun karvattomuus, sitten voidaan jatkaa seurustelua.
Applea käyttävä mies. Joku tässä lauseessa mättää.
Minä en voisi tapailla sellaista Idioottia joka on valmis maksamaan älylaitteesta pari sataa enemmän kuin on tarvis vain sen takia että saa siihen omenan kuvan
En, koska olen hetero, mutta laitteiden suhteen olen vapaamielinen.
En voisi, olenhan itsekin ollut yli 10v Apple-uskovainen. Yhteinen ekosysteemi on hyvä olla laitteissakin.
On tosi surullista aliälykkyyttä että ihminen täytyy laittaa lokeroon vielä puhelinmerkinkin perusteella. Tuskin kukaan tässä tosissaan kirjoittelee. :) Mitä seuraavaksi?
"Voisitko seurustella naista kellä on Samsungin jääkaappi?"
-En pysty, pidän leidia uusavuttomana!
Voisin, mutta vain jos sen sijaan käyttää vanhaa kunnon Nokian banaania. Nevö forget <3
http://i.imgur.com/oBQWZR7.jpg
Tuo kuva kertoo kaiken, tosin tietokoneen näkökulmasta mutta pätee myös älylaitteisiin.
En. En kyllä applea käyttävääkään.
M55
Mä en ikinä tapailisi Appleä käyttävää. Ovat vaan niin olevinaan
Voisin tapailla.
En voisi tapailla ketjun avaajan kaltaisia sekopäitä.
Jaa. Onko jollakin tietyllä elektroniikkamerkilläkin jotakin statusarvoa?
Vierailija kirjoitti:
Ootko jotenkin jälkeen jääny? Et ainakaan tee töitä muualla kuin jossain hipsteri firmassa (lue design, marketing yms huuhaa)
En ole jälkeenjäänyt. Päinvastoin olen akateemisesti sivistynyt.
Mikä ihmeen omena ? Nevö höörd 🤗👍🏻
Apple on moraalisesti mätä omena.