Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin kun annoin pakit ujolle miehelle

Vierailija
18.08.2018 |

Tapasin miestä monta kertaa viikossa vähän yli kuukauden ajan eli ehdimme olla paljon tekemisissä. Teimme retkiä ja kerran yövyin hänen luonaan, silloin ei tapahtunut muuta kuin halimista ja vähän pussailua. Mies oli hyvin ujo ja annoin hänelle aikaa rentoutua seurassani ja tehdä enemmän alotteita.

Olin häneen alussa ihastunut, mutta sitten ihastus jotenkin lopahti kun tuntui ettei välillämme ollut seksuaalista kemiaa. Ja minusta tuntui, ettei hän halunnut minua. Hän kertoi kylläkin jossain vaiheessa ettei kehtaa tehdä alotteita kun ei tiedä mitä ajattelen siitä. Luulisi että noin pitkän tutustumisen aikana olisi uskaltanut koskettaa enemmän ja katsoa silmiin jne. Hän sanoi, että tykkää minusta joten oli kyllä kiinnostunut.

Nyt mietin, että annoinko kuitenkaan tarpeeksi aikaa ihastumiselle ja sille että välillemme syntyisi jotain muutakin kuin pientä söpöilyä ja "kaverioleilua"? Mutta sitten mietin taas, että itselleni läheisyys ja seksi on tärkeää, niin paljastuiko tuossa vain se että mies ei ole niin seksuaalinen kuin minä? Itsekin olen siis ujo, joten ymmärrän kyllä miestä...alotteiden teko oli molemmilta vaikeaa, odotan vain aika että mies on yleensä se joka koskettaa ja näyttää haluavansa. Teinköhän virheen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teit virheen.

Vierailija
2/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit, en usko että olisit häneltä koskaan saanut sellaista aktiivisuutta ja aloitteellisuutta, jota tarvitset. Ja kääntäen: hän saa nyt mahdollisuuden löytää naisen, joka on enemmän hänen kaltaisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit virheen

Vierailija
4/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sanoa tuon miehelle suoraan mitä kirjoitit. Että jäi mietityttämään teitkö virheen ja sekoitatko ujouden kemian puuttumiseen. Jos siis haluat vielä tuota selvitellä.

Vierailija
5/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, jos  kerran kemiaa ei ollut. Ei kenenkään kanssa kannata säälistä olla.

Vierailija
6/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdottamasti haluat rajun alfamiehen joka ottaa mitä haluaa ja käy päälle niin eihän tuosta sellaista koskaan tule.

Hyvä kunnon mies ja hyvää seksiäkin voisi kyllä tulla.

Vierailija
7/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mies-parkaa. Toivottavasti nyt ei kokonaan pettynyt naisiin.

Vierailija
8/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo kerran suhteessa missä minä halusin enemmän seksiä kuin mies :D Joten siksi mietin, että millaista suhteemme mahdollista olisi jos mies on jo alussa haluttomampi fyysiseen...mutta en tiedä mitä hänestä voisi paljastua, piiloutuuko ujouden alle paljon?

Vierailija
9/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää varmasti sinusta mutta voi tykätä monesta muustakin naisesta muista se. Avaa silmät. Teit ihan oikein. Eri halut.

Vierailija
10/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mahdollista, että et antanut tarpeeksi aikaa. Ujoissakin on eroja ja jotkut ovat vieläkin ujompia kuin toiset.

Mulla on kaveri, jonka kanssa tutustuttiin muutama vuosi ennen kuin alkoi juttelemaan enemmän ja voitiin esim. halata.

Vierailija
11/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on vapaa antamaan pakit vaikka miten typerästä syystä, jos siltä tuntuu. Te ette vain toimineet keskenänne, ja elämänmittaista kumppania haettaessa se olisi hyvin tärkeää.

Itseäni myös vähän hävettää ja mietityttää. Annoin pakit eräälle naiselle, koska hän on ylipainoinen. En vaan tunne mitään vetoa ylipainoisiin naisiin, enkä voi sille mitään. Nainen oli vielä tosi mukava. En tietenkään töksäyttänyt mitään suoraan. Tiedän tosin itsekin saaneeni pakkeja paljonkin ihan yhtä pinnallisista syistä. Sellaista se vaan taitaa olla.

Vierailija
12/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on vapaa antamaan pakit vaikka miten typerästä syystä, jos siltä tuntuu. Te ette vain toimineet keskenänne, ja elämänmittaista kumppania haettaessa se olisi hyvin tärkeää.

Itseäni myös vähän hävettää ja mietityttää. Annoin pakit eräälle naiselle, koska hän on ylipainoinen. En vaan tunne mitään vetoa ylipainoisiin naisiin, enkä voi sille mitään. Nainen oli vielä tosi mukava. En tietenkään töksäyttänyt mitään suoraan. Tiedän tosin itsekin saaneeni pakkeja paljonkin ihan yhtä pinnallisista syistä. Sellaista se vaan taitaa olla.

Mikä tuossa hävettää? Ylipainoisuus on vain omaa laiskuutta ja sulla ei ole velvollisuutta ryhtyä naisen personal traineriksi. En itsekään pystyisi olemaan vähänkään pyöreän naisen kanssa.

Vierailija
13/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin julma ja sydämetön ?

Vierailija
14/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa hävettää? Ylipainoisuus on vain omaa laiskuutta ja sulla ei ole velvollisuutta ryhtyä naisen personal traineriksi. En itsekään pystyisi olemaan vähänkään pyöreän naisen kanssa.

Noh, en mäkään ole täydellinen, vaikka olenkin hyväkuntoinen ja hoikka. Oma pinnallisuuteni tässä vähän hävettää. Lisäksi nainen oli oikeasti mukava. Ylipaino on oikeasti pieni vika verrattuna kaikkeen, mitä musta löytyy.

Olen toisaalta aika liikkuvainen ja olisi rasittavaa, jos toisella olisi aivan erilaiset elämäntavat. Sitä ei voi tosin aina päätellä edes painosta.

Vierailija
15/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ujon ihmisen seksuaalisista tarpeista voi tietää mitään silloin kun hän vielä ujostelee. Itse jouduin aikoinaan tekemään aloitteen jopa suutelemiseen oman mieheni kanssa. Nyt on 25 vuotta oltu yhdessä ja seksi on ihanaa edelleen. Ujouskin on karissut molemmilta jo kauan sitten.

Vierailija
16/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä voi näin jälkikäteen tietää. Ehkä olisi seksi sujunut ehkä ei. Mikäli itse et ole valmis tekemään aina aloitteen ja johtamaan toimintaa, niin teit aivan oikein. En usko, että ujosta ja kokemattomasta mitään panoalfaa koskaan tulee. Ainakin itseäni viehättää, että mies toimii sängyssä määrätietoisesti ja tietää mitä haluaa.

Vierailija
17/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit virheen, ja pahan. Kuukauden jälkeenkö sinun olisi jo pitänyt alkaa sekstailla.

No, toivottavasti hän löytää paremman kaverin.

Vierailija
18/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tätä voi näin jälkikäteen tietää. Ehkä olisi seksi sujunut ehkä ei. Mikäli itse et ole valmis tekemään aina aloitteen ja johtamaan toimintaa, niin teit aivan oikein. En usko, että ujosta ja kokemattomasta mitään panoalfaa koskaan tulee. Ainakin itseäni viehättää, että mies toimii sängyssä määrätietoisesti ja tietää mitä haluaa.

Tämä ei vaan toimi käytännössä.

Jos olen määrätietoisesti yhtymässä naisen peppuun niin hän sanoo että "ei sinne". Pitäisikö tässä vaiheessa silti ottaa mitä haluaa?

Vierailija
19/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen samankuuloista miestä kuin aloittaja ..

Koska tapailitte?

No mut Joo, mäkin olin kahden vaiheilla jatkaako vai ei kun mitään aloitetta fyysiseen läheisyyteen ei tapahtunut. Tein lopulta itse aloitteen ja ei se mies ollut enää ujoa nähnytkään vauhtiin päästyään, päinvastoin:)

Vierailija
20/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehelle viestiä, ja päätimme yrittää uudelleen. Näimme uudestaan ja nyt mies uskalsi jo lähestyä enemmän :) Pussailu on ihan kivaa, mutta ei niin upeaa kuin joidenkin muitten miesten kanssa on ollut...Mies on todella huomaavainen ja mukava. Haluaisin kyllä vielä nähdä syntyykö intohimoa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä