Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinkö väärin kun annoin pakit ujolle miehelle

Vierailija
18.08.2018 |

Tapasin miestä monta kertaa viikossa vähän yli kuukauden ajan eli ehdimme olla paljon tekemisissä. Teimme retkiä ja kerran yövyin hänen luonaan, silloin ei tapahtunut muuta kuin halimista ja vähän pussailua. Mies oli hyvin ujo ja annoin hänelle aikaa rentoutua seurassani ja tehdä enemmän alotteita.

Olin häneen alussa ihastunut, mutta sitten ihastus jotenkin lopahti kun tuntui ettei välillämme ollut seksuaalista kemiaa. Ja minusta tuntui, ettei hän halunnut minua. Hän kertoi kylläkin jossain vaiheessa ettei kehtaa tehdä alotteita kun ei tiedä mitä ajattelen siitä. Luulisi että noin pitkän tutustumisen aikana olisi uskaltanut koskettaa enemmän ja katsoa silmiin jne. Hän sanoi, että tykkää minusta joten oli kyllä kiinnostunut.

Nyt mietin, että annoinko kuitenkaan tarpeeksi aikaa ihastumiselle ja sille että välillemme syntyisi jotain muutakin kuin pientä söpöilyä ja "kaverioleilua"? Mutta sitten mietin taas, että itselleni läheisyys ja seksi on tärkeää, niin paljastuiko tuossa vain se että mies ei ole niin seksuaalinen kuin minä? Itsekin olen siis ujo, joten ymmärrän kyllä miestä...alotteiden teko oli molemmilta vaikeaa, odotan vain aika että mies on yleensä se joka koskettaa ja näyttää haluavansa. Teinköhän virheen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista. En todellakaan viitsisi yrittää koko ajan olla se, joka pyörittää kaikkea. Yritin seurustella joskus ujon miehen kanssa ja se oli hankalaa. Tuntui, että en voi olla yhtään oma itseni, vaan minun piti jarruttaa kaikessa ja miettiä sanomisiani ja tekemisiäni ettei miesrukka vaan säikähdä. En ole katunut kertaakaan suhteen katkaisemista, sillä minä en ollut sille tyypille sopiva ihminen. On ihan sama miten hänellä on mennyt, toivottavasti hän oppi jotakin suhteestamme.

Vierailija
22/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tätä voi näin jälkikäteen tietää. Ehkä olisi seksi sujunut ehkä ei. Mikäli itse et ole valmis tekemään aina aloitteen ja johtamaan toimintaa, niin teit aivan oikein. En usko, että ujosta ja kokemattomasta mitään panoalfaa koskaan tulee. Ainakin itseäni viehättää, että mies toimii sängyssä määrätietoisesti ja tietää mitä haluaa.

Tämä ei vaan toimi käytännössä.

Jos olen määrätietoisesti yhtymässä naisen peppuun niin hän sanoo että "ei sinne". Pitäisikö tässä vaiheessa silti ottaa mitä haluaa?

Miksi kuvittelet että määrätietoisuus tarkoittaa raiskaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla