TP: t viikolla18
Tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutunut!
tässä pino tälle viikolle!
Kommentit (24)
täällä myös yksi allerginen äiti, jolla nenä valuu koko ajan!
en löytänyt apteekista mitään mitä vois ottaa kun imettää ja sitten sain terveyskeskuksesta reseptillä jotain nenäsumutetta (beconase tms.) mutta ohjeissa pisti heti silmään, ettei suositella jos on raskaana tai imettää... eli olen päättänyt kärsiä nuhasta ilman lääkkeitä :)
taas ollaan oltu ulkona melkein koko päivä, mun vanhemmat olimeillä syömässä ja grillailtiin kunnon pihvejä. nyt pitäis alkaa iltapala puuhiin...
Meillä ei tuota grillausmahdollisuutta ole.. =( Tässä olen haaveillut grillatusta ruoasta, kun on ollut nämä kivat ilmat. Ehkä sitten viikonloppuna, kun lähdetään sinne Saksaan, siellä isäntä oli juuri ostanut uuden grillin!! Tässä vaan iskee kohta paniikki, kun nuo kesävaatteet tuolla kaapin perukoilla ei mahdu päälle! Olis kiva ottaa muutakin mukaan, kuin farkut. Tarvii lähteä joku aamu Jumboon shoppailemaan, siellä se onnistuu molempien lasten kanssa, kun monessa vaatekaupassa (lindex, kappahl, h&m) on isommalle piirrettyjä.. =) Ja tuo pienempi viihtyy ihan kivasti rattaissa, nyt kun istuu siellä.
Hopoliini: ollaan tosiaan innostuttu grillaamaan harva se ilta, pihvejä, kanaa, makkaraa, maissia jne... asuttiin ennen kerrostalossa ja muutettiin tähän rivariin viime kesäkuussa ja tuota takapihaa arvostaa nyt lasten kanssa kyllä todenteolla!!!
Ja oikein hyvää Saksan matkaa! Milloinkas se matka nyt olikaan...? Ja hei ostat sieltä jotain kivaa kesävaatetta, on paremmat ja edullisemmat valikoimat :)
Mullakin sama vaateongelma... kaikki vaatteet koon liian pieniä :(
Mutta oikeaan suuntaan olen menossa, nyt kolme viikkoa " kevyttä linjaa" takana ja 2kg paino tippunut, hiljaa hyvä tulee vaikka välillä menee hermo ja usko loppuu!!!
Nyt kattoo baarin ratkaisun hetket =)
Hyvä, ku tuli juttua, tarviiko hakea noita Lomudal- silmätippoja. Ne on hyviä. Saakohan niitä kertapipettejä kans ilman reseptiä?!? Ne on kätsyjä.
Meidän neiti on kans saanu ihme itkukohtauksia. Ilman mitään syytä, tai mitään. Muutaman kerran ennen päikkäreitä. Huutaa ihan ku viimestä päivää! Alkaa ihan yht´äkkiä ja loppuu ihan yhtä nopeesti, huutaa kuitenkin n. viitisen minuuttia. Onkohan hampaita tulossa, vaikkei mitään näy eikä tunnu? En muutakaan syytä keksi, mut eikö niitä hampaita voi huutaa/kiukkua jopa pari viikkoa ennen puhkeamista? Esikoinen oli vasta 7,5kk, ku sai ekan hampaan.
Ah, ihana rauha, ku isäntä lähti lasten kanssa ulos..