Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitään lahjoja veemäisille ystäville, joista ei pääse eroon, mutta haluaa tehdä heille selväksi, ettei arvosta

Vierailija
18.08.2018 |

Esim. ihminen, joka haukkuu ja arvostelee
Lahja: hanki koiran kuonokoppa ja anna hänelle
Keksittekö lisää vastaavia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikikkäälle piikkilankaa

Vierailija
2/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelijalle peili.

Paskanpuhujalle vessaharja.

Ylimieliselle ihmiselle leikki kruunu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkerille: kuvakirja stalkkerista eri positioista, esim. kuva hänen autosta parkkiksella, kuva hänestä aurinkolasit päässä ja kaulus ylösvedettynä nurkan takaa salaa otettuna.

Vierailija
4/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistille: jalusta ja pakastettu lumihiutale (ainoa lumihiutale laatuaan)

Vierailija
5/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäänpuukottajalle veitsisarja

Vierailija
6/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä mitä olen saanut.

Villasukat,ratsastuskypärä, turvaliivi, muumimuki jne

Vierailija
7/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pääsee eroon veemäisistä tutuista. Senkun vaan ghostaa ne.Ei tartte edes moisia lahjoja.

Vierailija
8/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-puolen tutuista pääsee eroon, jos saa lahjaksi esimerkiksi kuonokopan.

Vierailija
9/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan enempi sitä, että asia sanotaan suoraan henkilölle. Ei lahjoilla tai muulla sellaisella.

Vierailija
10/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä ystävä-sanan merkitys ymmärretty pahasti väärin.

Ja todellakin kaikista pääsee eroon, jos oikeasti haluaa. Älä soita, älä vastaa puheluihin, älä laita viestiä äläkä vastaa niihin, älä tapaa. Ei ole vaikeaa. Paitsi jos on itse niin kieroutunut mieleltään, että tykkää roikkua ihmisissä joista ei pidä ja joita ei arvosta ja nauttii siitä pahasta mielestä jota voi itse tuntea ja aiheuttaa toisille, ja just niin kieroutuneelta ap vaikuttaa aloituksensa perusteella.

Vierailija
11/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä ystävä-sanan merkitys ymmärretty pahasti väärin.

Ja todellakin kaikista pääsee eroon, jos oikeasti haluaa. Älä soita, älä vastaa puheluihin, älä laita viestiä äläkä vastaa niihin, älä tapaa. Ei ole vaikeaa. Paitsi jos on itse niin kieroutunut mieleltään, että tykkää roikkua ihmisissä joista ei pidä ja joita ei arvosta ja nauttii siitä pahasta mielestä jota voi itse tuntea ja aiheuttaa toisille, ja just niin kieroutuneelta ap vaikuttaa aloituksensa perusteella.

Samaa ihmettelen. Kuinka muka ihmisistä ei pääse eroon? Jotkut vain rakastavat pitää "ystävä"joukkonsa suurena ja voivat sitten muille päivitellä, kuinka Ka-ma-la se merja taa on ollut.

Vierailija
12/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, älä laita senttiäkään rahojasi ikäville "ystäville". Miksi ihmeessä edes olet ikävien kanssa? Ihan varmasti ikävistä tyypeistä pääsee eroon jos haluaa, mutta ilmeisesti sinulla on joku pakkomielle roikkua ikävissä ihmisissä. Tai sitten se oletkin sinä, joka on ikävä. Sitä en kyllä ymmärrä miksi sinun kanssasi ollaan, mutta ehkä sinusta on jotain hyötyä muille.

Minkä ikäinen ap olet? Onko 17 liikaa?

Vierailija
13/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen rahaa voi käyttää. ”Olen muuttanut” -kortti ilman uutta osoitetta tai puhelinnumeroa riittänee.

Vierailija
14/14 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon vahingossa ensin näin: Keksitään lahjoja venäläisille ystäville, joista ei pääse eroon, mutta haluaa tehdä heille selväksi, ettei arvosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi