Synnytyksestä kuukausi, paino ei tipu.
Vielä ainakin 10- mielummin 15 kiloa pitäisi pudottaa, mutta nyt paino on tuntunut jumahtaneen paikalleen. Täysimetän vauvaa ja syön ihan perusruokaa, missä mättää? Luulin ja odotin että kilot lähtisivät nopeammin, toki tuo 15kg pudotus on useamman kuukauden projekti, ymmärrän sen. Vyötärönympärys on edelleen 92cm, just mittasin 😅 argh.
Kommentit (11)
Toisilla putoaa vasta, kun imetyksen lopettaa.
Mulla jäi toisesta raskaudesta painoa, joka alkoi pudota vasta, kun täysimetys loppui.
Raskausaikana paino ei saa nousta yli kymmentä kiloa, kaikki muu on rasvaa joka pitää laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Raskausaikana paino ei saa nousta yli kymmentä kiloa, kaikki muu on rasvaa joka pitää laihduttaa.
Oisko jotain lähdettä tälle?
Vierailija kirjoitti:
Toisilla putoaa vasta, kun imetyksen lopettaa.
Itselläni kävi näin... raskausaikana sain painoa 7 kg ja ajattelin että wau, imetykseen jälkeen olen varmasti tosi hoikassa kunnossa kun raskaudessa ei paino juuri noussut. No, synnytyssaliin jäi vissiin 4 kg ja ne 3 kg jämähtivät päälle, taisi tulla vielä pari kg lisää. Kilot lähtivät tippumaan kun imetys loppui.
Mun mielestä se periaate on hyvä, että rakauskilojen pudottamiseen saa mennä yhtä pitkä aika, kuin niiden keräämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se periaate on hyvä, että rakauskilojen pudottamiseen saa mennä yhtä pitkä aika, kuin niiden keräämiseen.
Millä tavalla ajattelet, että se on hyvä?
Neljä lasta pyöräyttäneenä on se kokemus, että laitokselle "jää" 7kg. Kaikki muu on sitten jämähtänyt reisiin tai vatsaan. Imetys ei ole itsessään laihduttanut, mutta jos pitää kalorit alhaisena niin imetys jouduttaa laihtumista. Kun laihdutin imetysaikana, join paljon vettä ja söin noin 1500kcal/vrk. Maitoa tuli silti hyvin.
Keskity nyt vauvaan, laihduttaa ehdit myöhemmin, vatsalihakset voivat revetä liian aikaisesta ja raskaasta treenistä, mikä ei edistä palautumista.
Liikunta.