Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko, että uudet viestimet lisäävät pettämisen määrää?

Vierailija
02.05.2006 |

Mä vähän veikkaan että entinen luku, että miehistä 50% pettää ja naisista 40% kohta nousee. Entis aikaan kun jos halusi soittaa miehelle tai naiselle, niin piti soittaa kotinumeroon tai jos lähetti kirjeen, niin se plumpsahti koko perheen postilaatikkoon. Hivenen saattoi siis olla " valvovaa" silmää moisella touhulla. Nykyään kun on omat kännykät ja sähköpostit, niin on aika helppo ylläpitää sivusuhdetta, jos siihen taipumusta on.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla