Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä työtä et voisi tehdä?

Vierailija
18.08.2018 |

Ja mikset?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltajan työt.

Olen ollut vuosikausia töissä sairaalassa, enkä pidä laitoshuoltajia ihmisinä ollenkaan.

Vierailija
42/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanvatkaaja kirjoitti:

Laitoshuoltajan työt.

Olen ollut vuosikausia töissä sairaalassa, enkä pidä laitoshuoltajia ihmisinä ollenkaan.

Mielenkiintoista, miksi et pidä heitä ihmisinä? Tiedäthän kuitenkin että ilman heitä sairaalan toiminta pysähtyisi hyvin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään työtä en halveksi, paitsi ehkä sitä seksityötä, mutta senkin ymmärrän niitten kohdalla, joille se on pakko.  Silloin en halveksi sitäkään, olen vaan surullinen, että jonkun täytyy.

En haluaisi olla lihatiskin myyjä, koska mua alkaisi etoa se lihan käsittely. 

Enkä haluaisi tehdä puhelinmyyntityötä.  Ihan vaan koska se on niin epäkiitollista.   Mutta pakon edessä tekisin näitäkin töitä ennemmin kuin olisin työttömänä.  Tosin en varmaan saisi puhelinmyyjänä riittävästi tuloksia aikaan. 

E ymmärrä niitä, jotka sanoo, ettei voisi tehdä siivoustyötä.  Mitä pahaa siinä on?  Siivoavathan he kotonaankin aivan varmasti.   Mutta jos mitään muuta työtä en saisi, niin tekisin ihan reippaasti sitä hommaa.  Meillä on töissä kiva pirteä nuori nainen siivoojana, ja työ sujuu häneltä hyvin.  Aina iloinen naama vastassa.  Ja kun aikaisin aloittaa, pääsee aikaisin kotiinkin, me muut jäädään vielä kökkimään pöytiemme taakse kun tämä neito lähtee jo kotiin.

Yksi nainen nyrpisteli, että hänelle tarjottiin TE-toimistosta kirpputorimyyjän paikkaa.  Ei kelvannut ja sitten tuli karenssia joten vali vali.  Miksi ei kelvannut?  Kyllä minä työttömänä menisin ihan hyvin kirpparille myymään.  Työ kuin työ, kaikki työ on arvokasta.   

Tietenkään en pystyisi tekemään mitä tahansa työtä, koska niihin tarvitaan oma ammattitaito ja luontainen kykykin, esim. oopperalaulaja.  Näitä töitähän voisi luetella vaikka kymmenen sivua.

Vierailija
44/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Toimittajan hommaa.

En pystyis keksimään niin raflaavia otsikoita siitä että joku b luokan julkkis on julkaissut instavideossaan jotain paskaa..

Et sitten ole muunlaisia lehtiä lukenut? Suosittelen tutustumaan.

Vierailija
45/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja. En kertakaikkiaan voisi olla sellanen sadisti, kuin näkemäni hoitsut on ja muunlainen ei selviä siinä maailmassa.

Vierailija
46/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellainen myyntityö jossa pyritään myyntiin ilman että asiakas on itse kiinnostunut... En haluaisi keskeyttää ihmisiä kaduilla "Onko hetki aikaa..." tai tuputtaa lehtitilauksia, pidän sellaista toimintaa häiriköintinä ja olisi inhottavaa tehdä työtä jossa tiedän ärsyttäväni ihmisiä.

Siivoustyö on mulle täysin ok, hotellisiivous etenkin on enimmäkseen varsin siisti sisätyö (miinus ne asiakkaat jotka sotkevat ylimääräisesti kiusallaan).

Vierailija
47/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä, feissaus, ständäri, oveltaovellemyyjä, mainosten jakaja, ilmaislehtien jakaja, marjanpoimintaa.

En myöskään enää ikinä aio tehdä perhepäivätyötä, en lähihoitajantyötä enkä siivoustyötä. Työ oli karmeaa ja terveys oli mennä.

Vierailija
48/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanvatkaaja kirjoitti:

Laitoshuoltajan työt.

Oot vähintäänkin outo.. en tiedä mitä sanoa. Meidän osastolla ainakin on tosi mukavat laitsarit, ihan samanlailla pidän heitä työkavereita kuin muitakin. Meillä kukaan ei väheksy toisia tai toisten työtä. Kaikki arvostetaan toisiamme sekä työntekijöinä että ihmisinä.

Vierailija
49/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivota bajamajoja festareilla. En edes kykene tekemään niihin tarpeita saate sitten että voisin niitä siivota yäk.

Vierailija
50/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalat joissa joutuisin tekemään abortteja tai eutanasioita.

Vierailija
51/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään tekninen ala, eikä rakennusala. Ei sähkö-tai autonasentaja. Ihan koulutuksen ja kiinnostuksen puutteesta johtuen. Sinänsä ovat hyviä ammatteja heille, jotka osaavat.