Täällä tunnustetaan humalahakuinen juominen
Itse en enää kolmikymppisenä jaksa esittää tai selitellä. Alkoholi maistuu paskalle, mutta sopivassa humalassa on todella kivaa. En todellakaan harrastele mitään keskellä viikkoa tissuttelua ja verhoa sitä "maun vuoksi" juomiseksi, vaan sillon kun otan niin otan rehellisesti ja kunnolla. Tavoite on vetää kännit ja pitää hauskaa.
Onko muita jotka eivät selittele vaan tekevät?
Kommentit (7)
Parhaillaan tekemässä.....ostin nyt sitä kuuluisaa 4 olutta kaupasta monta tölkkiä ja juon ne kaikki itsekseni että tulisin humalaan. Sitten meen saunaan ihan itsekseni ja yritän olla kaatumatta kiukaaseen.
Ilmottaudun kerhoon mukaan. En juo edes saunasiideriä tai olutta, ruoan kanssa ei meillä juoda mitään viinejä tyyliin Hanna G. Vaan silloin kun otan, niin otan kunnolla. Muutaman kerran vuodessa. Ja olen viiskymppinen nainen. Lauloin sanoin, "olen liian kaunis häpeemään", se selittelyvaihe on taaksejäänyttä elämää.
Maun vuoksi?
Ei. Juon sen takia, että kestän tätä elämäntilannetta eli pakenen sitä känniin. Täytän tyhjyyden tilaa, joka jäi kun menetin puolisoni toiselle ihmiselle. Puoliso oli kyllä häiriintynyt ja sekin vaikuttaa tähän, kun missään ei ole mitään järkeä.
Mä taas lopetin juomisen, kun en enää tullut känniin dokaamisesta.
Oli aika turhauttavaa litkiä naama vääränä ja ainoa mitä se sai aikaan, oli turvonnut ja pöhöttynyt olo, eikä pönttöä sekaisin.
kännissä perkele ja palstailua tämä se vasta on elämää hehe
Ei ole tarvetta tunnustaa mitään mitä en harrasta. Enkä tuollaista harrasta.
Siis ei kukaan muuten viinaa juo kuin sen takia että saadaan kännit.