Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä työtä et voisi tehdä?

Vierailija
18.08.2018 |

Ja mikset?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousta, koska se on ihmisarvoa alentavaa.

Vierailija
2/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti, feissaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysiset edellytykset eivät riitä minkään sortin ammattiurheilijaksi.

Vierailija
4/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjä. En pystyisi vakavalla naamalla kusettamaan ihmisiltä käsittämättömiä summia täysin mitättömästä työstä.

Vierailija
5/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla minkään sortin laulaja. Vaikka sanotaan, että kaikki oppivat laulamaan, niin ei pidä paikkaansa. Minulla on äänijänteissä rakenteellinen vika ja lääkärikin on sanonut, etten voi oppia. Tämä sama vika estää myös lähes kaiken puhetyön, sillä mulla loppuu täysin ääni 10 minuutin esitelmän jälkeen.

Malli en voisi olla, ei ole mitään edellytyksiä. Enkä mitään, missä tarvitaan kädentaitoja tai sorminäppäryyttä. Ei vain luonnistu.

Vierailija
6/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua koska mulla on todella paha sos tilanteiden pelko.

Vierailija
7/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
8/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajan hommaa.

En pystyis keksimään niin raflaavia otsikoita siitä että joku b luokan julkkis on julkaissut instavideossaan jotain paskaa..

Vierailija
9/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa koska kuulostaa niin tylsältä. En kestä myöskään eritteitä joten ei sh työ.

Vierailija
10/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ei todellakaan ole.

Mutta jos olisin pörssimeklari, olisin kuvottunut joka päivä.

En voisi tehdä eläinsuojelutyötä koska en kestäisi. Arvostan niitä jotka tekevät tätä.

Vierailija
11/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksityötä en tekisi ikinä. Kaikki oikeat työt kyllä kelpaisivat vaikka olenkin aika hyvin koulutettu. Mutta jos ei olisi muuta tarjolla niin siivoaisin vaikka mielummin pienellä palkalla kuin myisin itseäni. 

Vierailija
12/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi myydä tai markkinoita lääkkeitä, koska niillä kaikilla on sivuvaikutuksia. Aseita voisin myydä, koska se olisi reilua. Niiden takia ei tulisi mitään sikaa säkissä.

Vierailija
13/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa. Ei vaan pystyis.

Vierailija
14/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene tekemään mitään fyysistä työtä koska mulla on huono kunto ja olen 130kg. En vaan yksinkertaisesti kykene. 

Mitään hoitotyötä en pystyisi tekemään vaikka fysiikka sen kestäisi, mulla on kauhea oksentamiskammo, enkä kestä verta tai paskaa tai mitään yököttävää. Olen erittäin kiitollinen että on ihmisiä jotka sitä työtä voi tehdä ja jopa haluaa tehdä.

Puhelinmyyntityö on perseestä mutta voisin sitä tehdä jos olisi ihan pakko.

Myös tylsät liukuhihnatyöt on sellaisia joita en haluaisi tehdä, nukahtaisin... on ollut joskus todella lähellä.

On todella paljon töitä joihin mulla ei ole koulutusta, ja on tosi paljon töitä joita varmaan osaisin ja kykenisin tekemään mutta mua ei oteta niihin kun mulla ei ole sitä koulutusta.

Toimittajan tai kiinteistönvälittäjän työtä haluaisin tehdä, ja asiakaspalvelua olen tehnyt koko ikäni. Niin meitä on moneen junaan.

Vierailija
15/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa. Ei vaan pystyis.

En minäkään. Kuten ei mitään kaupan alan työtä.

Vierailija
16/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kymmenen vuoden työttömyyden jälkeen voisin mennä vaikka tuntipalkalla nuolemaan puita. Olisi edes joku työ, eikä tarvitsisi hävetä omaa paskuuttaan 24 h vuorokaudessa.

Vierailija
17/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raketti-insinööri. Kyvyt ei riitä.

Vierailija
18/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspaa, oon ollut aiemmin ja on täysin luokatonta kohtelua asiakaspalvelijaa kohtaan vaikka  tässä tapauksessa puhutaan yritysasiakkaista

Vierailija
19/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin tekemäön ihan kaikkea mihin taidot riittää tai saisin opastuksen, jos olisi tarpeeksi hyvä syy tehdä kys. Työtä.

Vierailija
20/51 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet myyntialan työt. En pysty, osaa tai halua huijata ihmisiä. On muitakin töitä missä en ole hyvä tai kiinnostunut niistä, mutta voisin kuitenkin tehdä. esim hoitoala hirvittää, mutta pakon edessä pystyisin ja olen pystynytkin.