Tammiarkku
Kommentit (11)
Kompostointi voisi olla edullista ja suorastaan hyödyllistä, jos hallitsee tekniikan.
hihhih, "mihin käyttöön", suat ite valita...
Kyllä se kunnollinen tammiarkku maksaa kaks tonnia.
Kunnon tammiarkku??? Mitä odotat laadulta, että vainaja ei karkaa?
Halvin mahdollinen arkku on paras sijoitus. Isäni polttohaudattiin. Haitaustoimistosta suositeltiin kaikista yksinkertaisinta, käsittelemätöntä arkkua jotta palaminen on puhdasta. Arkussa oli heinätäytteiset "pehmusteet".
Paperipussi polttoon tai pahvilaatikko. Nykytrendi alasti. Mitä sitä suotta ympäristöä kuormittamaan.
Plyysi sisustus yms. mukavuutta. Haluaisitko itse maata ikuisuuden höyläämättömässä lauta laatikossa. Eli en ikinä olisi sulattanut mummilleni jotain halpis laatikkoa. Eikä tullu mitään kaasukammio lopetusta mummilleni.
Fanström kirjoitti:
Plyysi sisustus yms. mukavuutta. Haluaisitko itse maata ikuisuuden höyläämättömässä lauta laatikossa. Eli en ikinä olisi sulattanut mummilleni jotain halpis laatikkoa. Eikä tullu mitään kaasukammio lopetusta mummilleni.
Hautasitte mummon elävänä?
Vierailija kirjoitti:
Fanström kirjoitti:
No ei tietenkään vaan kokonaisena, mutta kuolleena. Ei missään uunissa paistettuna.....ootte sairaita jotka kärvennätte sukulaisenne ja tuttavanne.
Fanström kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanström kirjoitti:
No ei tietenkään vaan kokonaisena, mutta kuolleena. Ei missään uunissa paistettuna.....ootte sairaita jotka kärvennätte sukulaisenne ja tuttavanne.
Sun pitäis nyt ymmärtää, että se mummo tai kukalie jättää kuorensa vaan jälkeen kun täältä lähtee. Ei niitä kuoria tarvitse säilöä, koska ovat vaan lihaa. Sielu menee eteenpäin täältä kyllä - sinne, minne kukin on elämänsä aikana tiensä rakentanut.
Ei paha. Halvin arkku taisi olla 700 €, kun viimeksi kävin katsomassa.