Kokemuksia verenpainelääkkeestä?
Onko kenelläkään kokemusta verenpainelääkkeistä? Tuollainen määräys tuli ja nyt hirvittää joutua syömään verenpainelääkettä. Tuliko teille sivuoireita? Miten lääke auttoi?
Kommentit (8)
Ei ikinä mitään sivuoireita, syönyt kahta lääkettä päivittäin jo yli 10 vuotta. Verenpaine normalisoitui, siinä kaikki.
Kiitos kommenteistanne. Alkoi pelottaa, kun paketin mukana tullut ohjekirja oli paksu kuin mikä. En vielä uskaltanut ottaa lääkettä, mutta taidan ottaa tänään.
Ap.
Annosta voi joutua hakemaan ja kokeilla ehkä useampaakin lääkettä, ennen kuin oikea löytyy. Mulla Losatrix eikä mitään sivuvaikutuksia.
Ei sivuvaikutuksia, mutta monena päivänä viikossa esiintyneey päänsäryt loppuivat. Elämänlaatu parani huimasti.
Mä aloin juomaan konjakkia päivittäin 1-2dl joka päivä. Kuukauden päästä oli paineet normaalit. Lääkäri vähän ihmetteli kun sanoin etten ole edes hakenut lääkkeitä apteekista.
Ja mikä parasta, kun hujauttaa 2dl konjakkia kerralla, niin siitä tulee ihan hilpeä olo hetkeksi. Joskus innostuin juomaan koko pullon, mut sitten tuli kyllä pää kipeeksi.
Kahta lääkettä olen syönyt pian 2 vuotta, ei sivuvaikutuksia. Paitsi kädet ja jalat lämpenee, mikä on vain hyvä.
Toivottavasti minullakin tämä auttaisi päänsärkyihin samalla.
Toivotaan, ettei tule pahempia sivuvaikutuksia. En ole ennen käyttänyt mitään verenpainelääkettä. Paineet on olleet 130-140 ja 80-90, mutta sain nuo lääkkeet sairauteni takia.
Ap.
Verenpaineet pysyvät kurissa ja sivuoireita ei ole tullut ollenkaan.
Ennemmin lääkkeet kuin infarkti ja kuolema muutaman vuoden kuluttua.