Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on lapsivuodeaika?
02.05.2006 |
Kun jotkut toitottavat että tämän ajan vauva kuuluu äitinsä rinnalle 24h/vrk, niin mikä tämä tällainen aika on?
Kommentit (2)
mutta mun kohdalla mä käyn ainakin joskus itsekseni kaupassa miehen ollessa kotona ja olempa ollut niinkin hirveä että aloitin jumpalla käynnin lähes tulkoon heti lapsen syntymän jälkeen. 2X vko ja pari tuntia kerrallaan.
Silti koen että keskityn vauvan tarpeisiin ja se on mulle ykkönen!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Muinoin tästä tuli kuolemantapauksia, kun ei ollut lääkkeitä. Lepo tekee hyvää myös nykyajan naisille.