Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen (nuori) ihminen ei koskaan käy missään festareilla?

Vierailija
18.08.2018 |

Jotenkin outo? Erakko? Sairaalloisen ujo? Sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä? Sairaalloinen suhtautuminen absolutismiin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua maksaa kalliita lippuja jos on vain yksi kiinnostava bändi ja lopuista en tykkää yhtään.

Muita syitä: ällöt bajamajat, kallis yösija; , mihinkään telttaan en meni nukkumaan , haluan käydä suihkussa ja meikata sekä laittautua kunnolla jos meen johonkin. Eikä kiinnosta katella toisten sekoiluja.

Lempibändin keikoilla ja konserteissa käyn mielelläni.

Vierailija
42/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin nuorena festareilla, mutta lähdin ainoastaan kavereiden mieliksi. Itse en viihtynyt yhtään, suuret ihmismäärät, meteli, tungos, odottaminen, jonottaminen, vuoroin kylmä, vuoroin kuuma, väsymys...

Ei, paljon mieluummin olisin senkin ajan kuluttanut kotona musiikkia kuuntelemassa. Ja nyt aikuisena olen yhä samanlainen. En käy juuri missään huvituksissa, vapaa-ajat viihdyn parhaiten omalla kotisohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan käynyt festareilla. Tässäpä muutamia syitä sille.

1) Lippujen hinnat. Ne ovat aika hintavat varsinkin niille jotka eivät kesätöihin pääse ja joiden vanhemmat ovat matala -tai keskituloisia. 

2) Festareilla on aina pakko juoda ja jos et itse juo niin kyllähän sinä outolinnuksi itsesi siellä tunnet. 

3) Suurimpana syynä on yksinkertaisesti se, ettei festareilla esiinny tarpeeksi sellaisia yhtyeitä tai artisteja joita haluaisin kuulla. Jos lippu maksaa 80 euroa ja festareilla esiintyy 1-2 ihan ok artistia niin 40-80 euroa on ihan liikaa hintaa siitä. Toki siellä voisi naisia riiata ja tehdä tuttavuutta mutta sekin asia onnistuu muualla halvemmalla.

Olen käynyt aitojen takana kuuntelemassa ja aistimassa festaritunnelmaa. Kohta 3 on hyvin monen muunkin syy ollut sille miksei ole festarilippua ostanut. Kun ei kuuntele radiomusiikkia niin ei kuuntele ja that's it.