Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden puoliso on lähtenyt tänään baariin?

Vierailija
18.08.2018 |

Mies lähti jo nyt ilrötapäivällä kaverilleen etkoille. Käy aika harvoin ulkona, mutta silloin tuloksena on kova humala. Menevät siis baariin loppuillasta. On vähän inhottavaa katsella sivusta, kun toinen puunaa itseään ja laittautuu ja käy suihkussa ja pukee hienot vaatteet ja lähtee menemään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso lähti isoon kauppaketjuun ruokaostoksille.

Vierailija
2/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että se on vaikea paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että se on vaikea paikka.

Olet vaan kateellinen.

Vierailija
4/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan voi samaistua tämmöiseen?

Ap

Vierailija
5/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
6/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäämisen pelko, siinä syy sun tunteille.

Vierailija
7/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan voi samaistua tämmöiseen?

Ap

Palstalla ei taida olla tällä hetkellä läheisriippuvaisia?

Vierailija
8/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi. Lähde itsekin baanalle ja vedä perseet olalle. Miksi sun pitäisi kotona istua?

9/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene mukaan?

Vierailija
10/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti töihin. Ei käy viihteellä ollenkaan ja humalassa on ollut viimeksi vuonna 1989 polttareissaan.

Vierailija
11/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelma? Mies käy harvoin ulkona, mutta ei ap:n mielestä saisi käydä edes harvoin? Ahdistuisin täysin jos seurustelisin moisen kontrollifriikin kanssa.

Vierailija
12/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on ongelma? Mies käy harvoin ulkona, mutta ei ap:n mielestä saisi käydä edes harvoin? Ahdistuisin täysin jos seurustelisin moisen kontrollifriikin kanssa.

En minä ole kieltänyt häntä menemästä. Toivotin mukavaa iltaakin. Mies on muutenkin kotona vain ehkä klo 20 lähtien iltaisin, menee vapaasti joka päivä missä menee, en tiedä missä.

Kai sitä silti saa tuntea oloa vähän ikäväksi, kun toinen tälläytyy lähtemään viihteelle?

Ilen tosiaankin huonoitsetuntoimen ja minulla on hylätyksitulemisen pelko ja olen läheisriippuvainenkin, aika hyvin täällä on osuttu asian ytimeen yhden viestin pohjalta. Kontrolloiva en ole, mies on meistä se kontrolloiva.

Minun piti lähteä kuntoilemaan, mutta ehkä käynkin kaupungilla itse vaikka hetken kahvilassa tuulettumassa.

Ap

Vierailija
13/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katselisi. Lähde itsekin baanalle ja vedä perseet olalle. Miksi sun pitäisi kotona istua?

Minulla on lapsi, ryypätä en voi, mutta voin kyllä helposti ottaa sen mukaani kahvilaan. Ehkä menenkin, se oli ihan hyvä idea.

Ap

Vierailija
14/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olemme koko perhe menossa rapujuhliin

Vierailija
15/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin mies lähti viettämään poikien iltaa. Itse yksin kotona sillä kaverit eivät ole vielä palaneet kesälomiltaan. En oikein tunne muuta porukkaa tästä kaupungista joten yksin saan iltani viettää. Ostin pullon viiniä ja aion olla supersäälittävä, vetää kalsarikännit ja surra yksinäisyyttäni.

Vierailija
16/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olemme koko perhe menossa rapujuhliin

Saako lapsetkin snapseja?

Vierailija
17/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä sinä saat tästä suhteesta? Aiotko edes yrittää hoitaa itseäsi kuntoon ja joskus vielä eläisit kunnollista elämää? Tiedätkö, miksi mies ei viihdy kotona?

Vierailija
18/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin mies lähti viettämään poikien iltaa. Itse yksin kotona sillä kaverit eivät ole vielä palaneet kesälomiltaan. En oikein tunne muuta porukkaa tästä kaupungista joten yksin saan iltani viettää. Ostin pullon viiniä ja aion olla supersäälittävä, vetää kalsarikännit ja surra yksinäisyyttäni.

Toden totta, supersäälittävä, melko hyvin kuvaavaa. Sulla on mies ja kavereita, mutta juuri tänä iltana olet yksin ja siksi aiot dokata ja SURRA YKSINÄISYYTTÄSI, ei svidu :D

Vierailija
19/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaostoksille? Niin varmaan. Onkohan jonoa jos/kun kestää yli tunnin :)

Vierailija
20/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lähti. Mikäs siinä, toivotin hauskaa iltaa.

Itse en aio tehdä oikeastaan mitään. ajattelin ottaa lasillisen punaviiniä ja katsoa ehkä jonkun leffan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi