Nousuhumalassa ja elämä on taas ihanaa
Vaikka todellisuudessa kaikki on kamalaa. Erosta on 67 päivää ja päiviä on oltu kännissä enemmän kuin selvinpäin. Uskoisin niin ainakin. Minä tyhmä menin kertomaan psyk.sairaanhoitajalle kännisekoiluistani.. No, onneksi en enää pian murehdi moisia.
Kommentit (11)
Ota vielä pari drinkkiä, ettei käänny laskuhumalaksi.
Nauti tunteesta nyt, se ei meinaan kauaa kestä, kuten olet varmaan jo huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Otankin. Olen juonut noin 0,25dl Suomiviinaa sekä yhden siiderin. Lonkkua kaapissa odottamassa viilenemistä. Illalla suunnitelmissa käydä baarissa, jos saisi vaikka juttuseuraa tai ehkä törmään eksääni vahingossa. Sheivasin, kaiken, ja laitoin itsestäni kauniin. Vain siinä toivossa että törmään häneen.
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otankin. Olen juonut noin 0,25dl Suomiviinaa sekä yhden siiderin. Lonkkua kaapissa odottamassa viilenemistä. Illalla suunnitelmissa käydä baarissa, jos saisi vaikka juttuseuraa tai ehkä törmään eksääni vahingossa. Sheivasin, kaiken, ja laitoin itsestäni kauniin. Vain siinä toivossa että törmään häneen.
Vedit siis perskarvat sileeks? Meinaatko saada kakkoseen parrua illalla?
Vierailija kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedit siis perskarvat sileeks? Meinaatko saada kakkoseen parrua illalla?
En, kai.
Ota drinkkien lisäksi myös kipulääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ota drinkkien lisäksi myös kipulääkkeitä.
Minulla on rauhoittavia kyllä kotona. Bentsokännit eivät kyllö ikinä pääty mukavasti.
Söin äsken pakastepizzaa. Se on lempiruokaani oksentaa. Ristoranten Hawaii, huonompi kuin mozzarella.
Vierailija kirjoitti:
Nauti tunteesta nyt, se ei meinaan kauaa kestä, kuten olet varmaan jo huomannut.
Kyllä se nousuhumala kestää koko illan jos ottaa alkoholin lisäksi muutakin ;)
Vedä oikeen kunnon kännit ja työnnä torilla anustappi perseesees.