Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita eivät myyjät yleensä tervehdi? Eivätkä kysele avun tarvetta?

Vierailija
18.08.2018 |

Minua ei jostain syystä yleensä tervehditä.
En tiedä mistä johtuu.
Bussiinkin menessä kuski ottaa kortin mutta ei sano mitään.

Olen kuitenkin huomannut, että sama asiakaspalvelija tervehtii kyllä edellä olevaa ja jälkeeni tulevaa, mutta mulle ei sano mitään?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi?

Vierailija
2/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä? Tulen ihan normisti kauppaan mutta minua ei vain noteerata minään. Katselen normisti kukaan ei reagoi minun mitenkään.

Kassalle mennessä myyjä nappaa tavarat ja sanoo hinnan.. sen jälkeen mitään sanomatta ojentaa kuitin. Pian selkäni kääntyessäni kuulen tervehdyksen, kun takana oleva menee maksamaan ostoksia..

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaupan kassakaan sanonut sulle MOI !!

😂😂😂😂😂

Vierailija
4/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kaupan kassakaan sanonut sulle MOI !!

😂😂😂😂😂

Arvasin!!😂😂😂😂😂

Vierailija
5/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi tulla sulle yllärinä, mutta SINÄKIN voit tervehtiä itse ja pyytää apua myyjiltä! Kyllä, sekin on ihan tapana tässä maailmassa.

Vierailija
6/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne muutkaan niin tee.

Vaan myyjä ihan omatoimisesti ottaa heidät huomioon.

T. Ap

Vierailija
7/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuijotat maahan tai muuta vastaavaa (torjut lähellä olevat ihmiset elekielelläsi), on hyvin selvää, ettei sinua lähestytä.

Vierailija
8/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiakenttäsi on muita korkeampi. Siksi sinua ei huomata.552

Vierailija
9/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen olet? Iloinen, helposti lähestyttävä, vihainen, surullinen , vaikeammin lähestyttävä tai jos tulkitsevat että haluat olla rauhassa.

Minulla myös samaa koen että minut jätetään helposti huomiotta.

Vierailija
10/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä kauppa...tuskin missään Prismassa tulee myyjä kyselemään mitään, kun olet maitohyllyn edessä.

Vierailija
11/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle se täällä paljon puhuttu resting bitch face? Mä oon aika hymyileväinen, vilkaisen ihan vaistomaisesti kaikkia silmiin ja vastaanottavaiseksikin on kutsuttu. Tosi paljon ihmiset ottavat kontaktia. Mä olisin oikeastaan onnellinen, jos multa ei kysyttäisi aina, että saako auttaa, mutta ymmärrän kyllä ärtymyksen, jos ikinä ei noteeratakaan.

Vierailija
12/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta asiakaspalvelussa ei pitäisi tervehtiä ja tarjota apua sen perusteella millainen asiakas on. Kaikkia pitäisi kohdella tasapuolisesti. Mutta tosiasiahan on, että Suomessa on järkyttävän huonoa asiakaspalvelua. Siksi käyn kivijalkakaupoissa yms. mahdollisimman vähän ja suosin sähköisiä palveluja, verkkokauppoja jne.

Olisi hyvä, jos kehitettäisiin asiakaspalvelun laadunvarmistus. Kaupan tms. asiskaspalvelun taso olisi todennettu tietyillä mittareilla (vaikka sillä tervehtiikö henkilökunta kaikkia asiakkaita). Olisi helpompi valita paikat, johon menee asiakkaaksi. Nimim. Kävin juuri kahvilassa, jossa joku hyvin tärkeä työntekijä huusi tylysti asiakkaille ja harmittaa, että ostamalla sieltä kahvin tuin moista toimintaa

Vierailija
13/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että aspat antaisivat minun olla rauhassa. Kysyn apua jos tarvitsen. Turhat tervehtimiset ovat täysin feikkejä. En ole iloinen nähdessäni aspan ja heilläkään ei ole mitään syytä olla iloisia nähdessään minut.

Vierailija
14/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aökosssa on hyvä asiakasspalvelu. Väliillä alkaa jopaa vtuttaa kun täytyyy siiheen tulla kyselemäään.

Vierailija
15/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, minuakaan eivät myyjät juuri noteeraa, varsinkaan miespuoliset. Olen ruma, näytän köyhältä (tiedän että asia on näin) ja ilmeisesti myyjät ajattelevat, että "ei tuo osta kuitenkaan mitään". Joskus nuorempana kun näytin varakkaammalta sain parempaa palvelua. Karua mutta ulkonäkö ja olemus vaikuttaa palvelun laatuun todella paljon. Tästä syystä esim. Sokoksella en mielelläni asioi, koen etten ole tervetullut sinne ulkonäköni takia

Vierailija
16/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tervehditä useasti. Katson myyjää silmiin kun tulen kauppaan ja ei välttämättä sanota mitään.

Tuon pieneen kauppaan säännöllisesti ison summan rahaa.

Vierailija
17/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, minuakaan eivät myyjät juuri noteeraa, varsinkaan miespuoliset. Olen ruma, näytän köyhältä (tiedän että asia on näin) ja ilmeisesti myyjät ajattelevat, että "ei tuo osta kuitenkaan mitään". Joskus nuorempana kun näytin varakkaammalta sain parempaa palvelua. Karua mutta ulkonäkö ja olemus vaikuttaa palvelun laatuun todella paljon. Tästä syystä esim. Sokoksella en mielelläni asioi, koen etten ole tervetullut sinne ulkonäköni takia

Miltä näyttää köyhä suomessa? Ei voi kyllä ulkonäöstä sanoa, että rikas vai köyhä.

Vierailija
18/18 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaisia kokemuksia.

Kerran olin XXL:ssä ja se myyjänainen auttoi kaikkia muita jotka oli siinä lähellä mutta ei kertaakaan edes katsonut muhun päin.

Tiedostan kyllä että mulla voi välillä olla kasvoilla sellainen aika jännittynyt ilme koska olen vähän pelokas noissa sosiaalisissa tilanteissa. Ihan kuin toiset vaistoaisi sen välittömästi.

Välillä kassalla käy myös niin että mulle ei sanota mitään mutta mun edellä olleelle ja mun jälkeen tulevalle moikkaillaan iloisesti ja toivotetaan hyviä viikonloppuja jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi