Naisen orgasmien määrä suhteessa seksikertoihin.
Parisuhteen seksielämää miettiessä mihin sinä nainen olisit tyytyväinen orgasmien määrän suhteen? Kommenteissa voi kertoa mielipiteensä siitä kuinka tärkeäksi kokee miehen osuuden orgasmin saamiseksi, suuseksin tärkeys ym vai oletko tyytyväinen vaikka itse tekisit orgasmisi esim klitorista hyväilemällä yhdynnän aikana. Onko saamallasi esileikillä suuri merkitys sinulle?
Kommentit (23)
Mielestäni kun mies sanoo, että kaipaa romantiikkaa ja haluaisi naiselta aloitteita, se on todella vahva viesti.
Kipinä on hävinnyt, seksistä on tullut tylsää ja intohimotonta miehen mielestä? Ei vaan kehtaa noin suoraan sanoa.
Se selittäisi myös sen, että miestä ei enää kiinnosta ryhtyä pidempiin esileikkeihin tai suuseksiin vaan menee siitä mistä aita matalin. Lopputuloksena seksi ei ole kovin kummoista kummallekaan vaikka mies laukeaakin.
Entä jos miehesi tarkoitti ”aloitteella”, että olisi kiihottavaa jos olisit joskus jo valmiiksi ihan kiimainen ja kävisit vaan kimppuun niin että tuntisi itsensä ihan himotuksi urooksi - sen sijaan että ohjelmassa on sitä jo nähtyä suutelua ja pitkää virittelyä jne. Vai tarkoittiko, että teillä ei ole flirttiä ja seksi on aika ilotonta puurtamista? Vai onko arjen hellyys hävinnyt ja mies ei koe arvostusta/ rakkautta?
Nyt pitäisi miehen sanoa ihan yksityiskohtaisesti mitä itse haluaa seksissä ja parisuhteessa. Muuten menee arvailuksi. Ja sun pitää toki vastavuoroisesti olla myös hommassa mukana ja myös itsekin ehdottaa mitä voitte muuttaa.
Miten ois joskus vaikka ns. ”koomapotilas”-seksi? Toinen vain makaa ja toinen saa tehdä hänelle mitä haluaa tai mitä toinen on toivonut. Öljyjä? Seuraavalla kerralla toisen vuoro. Jos se ei kiinnosta niin kyllä joku juttu kiinnostaa taatusti.
Eli minä lähtisin siitä että miehen kiinnostus seksiin takaisin. Sillä tavoin saat kymmenkertaisesti itsellesi hyvää takaisin. Jos mies ei yrityksistäsi huolimatta lämpeä ja seksi on edelleen miehen laukeamiseen loppuvaa rutiinia ja jäät ilman, tiedät ainakin yrittäneesi korjata asiaa.
Tsemppiä!
Puumalainen47v kirjoitti:
Mielestäni kun mies sanoo, että kaipaa romantiikkaa ja haluaisi naiselta aloitteita, se on todella vahva viesti.
Kipinä on hävinnyt, seksistä on tullut tylsää ja intohimotonta miehen mielestä? Ei vaan kehtaa noin suoraan sanoa.
Se selittäisi myös sen, että miestä ei enää kiinnosta ryhtyä pidempiin esileikkeihin tai suuseksiin vaan menee siitä mistä aita matalin. Lopputuloksena seksi ei ole kovin kummoista kummallekaan vaikka mies laukeaakin.Entä jos miehesi tarkoitti ”aloitteella”, että olisi kiihottavaa jos olisit joskus jo valmiiksi ihan kiimainen ja kävisit vaan kimppuun niin että tuntisi itsensä ihan himotuksi urooksi - sen sijaan että ohjelmassa on sitä jo nähtyä suutelua ja pitkää virittelyä jne. Vai tarkoittiko, että teillä ei ole flirttiä ja seksi on aika ilotonta puurtamista? Vai onko arjen hellyys hävinnyt ja mies ei koe arvostusta/ rakkautta?
Nyt pitäisi miehen sanoa ihan yksityiskohtaisesti mitä itse haluaa seksissä ja parisuhteessa. Muuten menee arvailuksi. Ja sun pitää toki vastavuoroisesti olla myös hommassa mukana ja myös itsekin ehdottaa mitä voitte muuttaa.
Miten ois joskus vaikka ns. ”koomapotilas”-seksi? Toinen vain makaa ja toinen saa tehdä hänelle mitä haluaa tai mitä toinen on toivonut. Öljyjä? Seuraavalla kerralla toisen vuoro. Jos se ei kiinnosta niin kyllä joku juttu kiinnostaa taatusti.
Eli minä lähtisin siitä että miehen kiinnostus seksiin takaisin. Sillä tavoin saat kymmenkertaisesti itsellesi hyvää takaisin. Jos mies ei yrityksistäsi huolimatta lämpeä ja seksi on edelleen miehen laukeamiseen loppuvaa rutiinia ja jäät ilman, tiedät ainakin yrittäneesi korjata asiaa.
Tsemppiä!
Kiitos hyvistä vinkeistä.
Ennen kuin seksielämä muuttui tälläiseksi olin juuri sellainen päivän mittaan vinkkaileva, tuhmia katseita lähettelevä, ohimennen selkää hierova, seksuaalisesti korvaan kuiskuttelija. Tein aloitteen seksiin miltei päivittäin, välillä useamman kerran ja monesti kiimasta kiihkossa houkuttelin uusintaan heti perään.
Olen mm ajanut metsätielle ja ottanut yllätyksenä suihin jonka jälkeen muina naisina jatkanut ajamista.
Aamupalaa tehdessä tapanani on ollut ihastella hänen selkää hänen hämmentäessä puuroa, hieroa pakaroita härnäten.
Ostin öljyä ja ehdotin hierontaa jota olemmekin silloin tällöin aiemmin harrastaneet.
Ehdotin sitomista sänkyyn ja leikittelyä toisen vartalolla. Tämä on toteuttamatta.
Seksin aikana hyväilen ympäri vartaloa, otan suihin, ratsastan ja mikä tahansa muukin asento sopii minulle.
Tuossa joitain esimerkkejä.
Yht'äkkiä hän muutti seksitapojaan. Ensimmäinen muutos oli se, että suuseksi väheni, lopulta ei sitä ole ollut juuri ollenkaan edes pyynnöstä ja pikkuhiljaa käsin hyväilykin muuttui erilaiseksi, rajuksi. Mitä enemmän kaikki muuttui sitä enemmän minun halut väheni. Kun saa täydellistä niin on vaikea tyytyä enää huonompaan.
Aiemman aktiivisuuteni perusteella ja miehen puheista päätellen ajattelen hänen kaipaavan muulla tavalla aloitteellisuutta ja romantiikkaa eikä niinkään seksin suhteen. Tosin nykyään varmasti kaipaa jo sitä aloitetta seksiinkin.
Että nyt sitten pitäisi koittaa keksiä kuinka olla romanttinen arjessa, kuinka saada hänet tuntemaan itsensä tärkeäksi. Alku varmasti vaikeaa, kun en tunne itseäni tärkeäksi ja riski siitä, että seksi on taas huonoa kummittelee. Olen kyllä halukas yrittämään, tiedä vaikka itsekin innostuisi vaikka alkuun väkisin itseään virittelisi sopivaan tunnelmaan. Ei tässä varmaan muita keinoja ole kuin mennä jollain tapaa vastaan ja katsoa millaisen vastaanoton sillä saa.
Vinkit arjen romantiikkaan olisi kullanarvoisia.
korjaan edellistä, jos mies on joku tosi surkea, niin sitten en tietty saa aina orkkuja!!! nuorena en saanut, vasta kun olin hankkinut kirjastosta seksi oppaita naisille, ja oppinut g-pisteen ensin r*nkkaamalla!!!