Naisen orgasmien määrä suhteessa seksikertoihin.
Parisuhteen seksielämää miettiessä mihin sinä nainen olisit tyytyväinen orgasmien määrän suhteen? Kommenteissa voi kertoa mielipiteensä siitä kuinka tärkeäksi kokee miehen osuuden orgasmin saamiseksi, suuseksin tärkeys ym vai oletko tyytyväinen vaikka itse tekisit orgasmisi esim klitorista hyväilemällä yhdynnän aikana. Onko saamallasi esileikillä suuri merkitys sinulle?
Kommentit (23)
Olisin tyytyväinen jokatoiseen kertaan tai edes joka kolmas. Joka kerta on jo kuin taivaassa ja pitää minut erittäin kiimaisena. Aiemmin miltei joka kerta sainkin suuseksiä ja ihanaa käsin hyväilyä sekä upean orgasmin tai orgasmeja. Se oli aivan mahtavaa, elämäni parasta seksiä.
Nykyään minulle on esileikkiä, suuseksiä ja käsin hyväilyä tarjolla harvoin ja sekin harva pikaisesti ja rajusti enemmän limakalvoja rikkoen kuin nautintoa tuottaen. Suuseksi on lähinnä pikainen nuolaisu niin kulli liukuu paremmin sisään. Esileikki oikeastaan sitä, että minä hyväilen, runkkaan ja otan suihin jonka jälkeen yhdyntä. Homma oli sitten siinä ja voin mennä vessaan siivoamaan valuvaa spermaa. Pari päivää sitten limakalvot kirveltää raivokkaan sormettamisen jäljiltä ja klitoriksen hankautunut pinta kuumottaa.
Viimeisen noin 10 seksikerran aikana olen saanut orgasmin kerran. Sain sen hieromalla klitorista itse yhdynnän aikana. Vaati jo melkoisen ajatustyön klitorisstimulaation lisäksi koska pikainen raju sormetus oli laskenut halut, varsinkin siinä vaiheessa kiinnostus hommaan lähellä nollaa, kun jäi jälleen suuseksi saamatta pyynnöstä huolimatta.
Vaimoni on saanut alusta lähtien orgasmin käytännössä joka kerta. Ennen aina naulalla nykyisin suuseksillä. Mutta tottunut saamaan aina ilman muuta. Sen mukaan on aina myös toimittu. Olen pitänyt huolen että saa, koska sillä varmistanut saannin jatkuvuuden.
Jos harrastan seksiä miehen kanssa, oletuksena on , että kumpikin saa vähintään yhden orgasmin toistensa avulla. Mikä järki siinä muuten olisi?
Sooloseksi on sitten erikseen.
Riippuu miehen asenteesta. Jos mies on välinpitämätön mun fiiliksiä kohtaan ja toimii itsekkäästi vain oman kiiman vallassa, tulee äkkiä kenkää. Mikäli mies ottaa mut huomioon ja lämmittelyä yms on tasapuolisesti, mutta en silti vain jostain syystä nyt vaan aina tule, ei sillä ole mitään merkitystä. Itse hoidan itseni sitten loppuun, se ei ikinä mene vikaan.
Tästä muuten puuttuu useiden orgasmien vaihtoehto. Eli voisiko sellainen nainen vastata sanallisesti, joka saa helposti, että onko orgasmi mielessä seksissä, vai keskitytkö ihan muihin asioihin ja orgasmit ovat normaali sivutuote?
Oma voi saada jopa 7-9 kertaa, jonka jälkeen uupuu täyisin. Normaalisti ehkä 2-4. En ole tuosta sen kummemmin kysellyt, mutta nyt kun on kysely naisille, niin olisi hauska saada tähän näkökulma.
Outo kysymyksenasettelu.
Esim minä luonnollisesti haluan suuseksiä ym, vaikken laukea siitä ja orgasmi on pakko tehdä itse vibralla.
Eli totta kai haluan mieheltä huomiota ja kaikkea ihanaa, vaikken pysty saamaan sormilla / suulla.
Mikä ihme tuo viimeinen vaihtoehto on, "teen orgasmini itse jos haluan saada". Jos? JOS? Paljastaa ap:n mieheksi. Ei miehistä koskaan oleteta, ettei haluaisi saada joka kerta.
Vastaukseni: molemmat tietty huomioi toisen ja tuottaa nautintoa paitsi itselleen niin toiselle. Eiköhän näin toimita rakastavassa parisuhteessa. Ja todellakin haluan orgasmin joka kerta. Luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tästä muuten puuttuu useiden orgasmien vaihtoehto. Eli voisiko sellainen nainen vastata sanallisesti, joka saa helposti, että onko orgasmi mielessä seksissä, vai keskitytkö ihan muihin asioihin ja orgasmit ovat normaali sivutuote?
Oma voi saada jopa 7-9 kertaa, jonka jälkeen uupuu täyisin. Normaalisti ehkä 2-4. En ole tuosta sen kummemmin kysellyt, mutta nyt kun on kysely naisille, niin olisi hauska saada tähän näkökulma.
Meillä sama, mutta normi on n. 10 ja maksimi >15, jonka jälkeen tulee väsy.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymyksenasettelu.
Esim minä luonnollisesti haluan suuseksiä ym, vaikken laukea siitä ja orgasmi on pakko tehdä itse vibralla.
Eli totta kai haluan mieheltä huomiota ja kaikkea ihanaa, vaikken pysty saamaan sormilla / suulla.
Mikä ihme tuo viimeinen vaihtoehto on, "teen orgasmini itse jos haluan saada". Jos? JOS? Paljastaa ap:n mieheksi. Ei miehistä koskaan oleteta, ettei haluaisi saada joka kerta.
Vastaukseni: molemmat tietty huomioi toisen ja tuottaa nautintoa paitsi itselleen niin toiselle. Eiköhän näin toimita rakastavassa parisuhteessa. Ja todellakin haluan orgasmin joka kerta. Luonnollisesti.
Todellakin outo, paljastaa paljon kyselijämiehestä. Kaikenlaisia sitä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama, mutta normi on n. 10 ja maksimi >15, jonka jälkeen tulee väsy.
Samaa luokkaa meillä, en kyllä yleensä pysy laskuissa mukana.
Ongelma vähän toisin päin.. Vaimo rukka väsähtää kesken kaiken ja minä en saa joka kerta. En kyllä silti valita. On ihanaa kun nainen nauttii ja näyttää sen!!!
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymyksenasettelu.
Vaikea tai jopa mahdoton luoda kyselyä jossa jokaiselle on juuri sanatarkasti sopiva vastausvaihtoehto.
Käsittääkseni kaikki naiset eivät halua tai tarvitse joka kerta orgasmia. Olisi voinut tietysti olla tuo itse tekemisen vaihtoehto erilainenkin tai muistakin vaihtoehdoista varmasti jonkun mielestä löytyy viilattavaa.
Jokatapauksessa ainakin viimeksi, kun tarkistin niin olin nainen ja vahvasti epäilen olevani edelleen. Lapsiakin tullut pyöräytettyä.
Ajatus tähän kyselyyn lähti omasta huonoon suuntaan menneestä seksielämästä ja miehen tuottamien orgasmien kaipuusta jotka ovat minulla aivan eriluokkaa kuin itse vibralla tehdyt. Halusin tietää muiden mielipiteitä ja toiveita asian suhteen saadakseni tavallaan varmistusta sille, että en ole kohtuuton "vaatimusteni" kanssa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymyksenasettelu.
Vastaukseni: molemmat tietty huomioi toisen ja tuottaa nautintoa paitsi itselleen niin toiselle. Eiköhän näin toimita rakastavassa parisuhteessa. Ja todellakin haluan orgasmin joka kerta. Luonnollisesti.Todellakin outo, paljastaa paljon kyselijämiehestä. Kaikenlaisia sitä onkin.
Paljastaa mitä sinun mielestäsi?
Monenlaista voin olla, mutta mieheksi en muutu vaikka mitä tekisi. Motiivini kyselyyn kerron vastauksessa nro 12.
-ap
Minäkään en oikein osannut valita vastausvaihtoehdoista, mutta laitoin sitten haluan joka kerta. Eihän seksissä oikein mitään mieltä ole jos ei laukea, tai jos saisi orgasmin vain yksinään masturboimalla.
Mutta vastaukseni kyselyyn ei silti ole tosiaan noin yksioikoinen että haluan orkun ihan joka kerta. Ei meillä mieskään saavuta huippua aina. Seksi on silti meillä oikein hyvää.
Jos mies ei laukea mutta haluaa tulla, hoitelen miehen suikkarilla loppuun, hän joskus puolestaan mut omalla avustuksellani sormilla. Joskus hän tekee mulle vibralla orkun. Joskus sormetan itse ja katsomme toistemme masturbointia, joskus mies samalla hyväilee/ suutelee rintojani. Aika usein yhdynnässä hyväilen samalla itse klittaa koska se voimistaa orkkua. Monet naiset saa suuseksillä, minä en. Tapojahan on niin monia laueta yhdessä ja erikseen ja siltä väliltä.
Ja aina välillä jompi kumpi sanoo ettei itse tarvi laueta, ei oo semmoinen fiilis. Sitä on iloinen kun toinen sai tyydytyksen ja lopetetaan siihen koska itse ei ole just niin vailla.
Tuo vaihtoehto vallankin oli outo ettei ”miehen tarvitse tehdä mitään”. Eikai semmoista hyvää seksiä voi kahden välillä oikein olla ettei toinen tee yhtään mitään, siis katselisi vain kattoon?
Tai noh, oon minä erään kerran tullut hinkkaamalla itseäni vaatteet päällä miestä vasten - mies ei saanut mitään silloin, naurettiin vaan asialle että hups, laukesin sitten tähän sun farkkuja vasten, heh.
Sinun tilanteesiko on se, että saat orkun vain vibralla ja itse tehden? Minkä pitäisi muuttua, että saisit orgasmin miehen avulla, eikö tee mitä pyydät, etkö kiihotu tarpeeksi vai mikä vikana?
Saamaton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymyksenasettelu.
Vastaukseni: molemmat tietty huomioi toisen ja tuottaa nautintoa paitsi itselleen niin toiselle. Eiköhän näin toimita rakastavassa parisuhteessa. Ja todellakin haluan orgasmin joka kerta. Luonnollisesti.Todellakin outo, paljastaa paljon kyselijämiehestä. Kaikenlaisia sitä onkin.
Monenlaista voin olla, mutta mieheksi en muutu vaikka mitä tekisi. Motiivini kyselyyn kerron vastauksessa nro 12.-ap
No ajattelin, että kyselyn on tehnyt sovinistimies, jonka mielestä naisen orgasmi ei ole tärkeä. Etenkin tuo ensimmäinen ja viimeinen vaihtoehto olivat outoja. Koska niin kuin lähes jokainen jo tässä kirjoittikin, niin mitä järkeä on seksissä, jossa miestä ei kiinnosta tuottaa naiselle mielihyvää tai seksissä, josta itse ei saa mitään. Eihän kyse ole mistään vaatimuksista, vaikka orgasmia ei ihan joka ainoa kerta onnistuisi saamaankaan.
puumalainen47v kirjoitti:
Minäkään en oikein osannut valita vastausvaihtoehdoista, mutta laitoin sitten haluan joka kerta. Eihän seksissä oikein mitään mieltä ole jos ei laukea, tai jos saisi orgasmin vain yksinään masturboimalla.
Mutta vastaukseni kyselyyn ei silti ole tosiaan noin yksioikoinen että haluan orkun ihan joka kerta. Ei meillä mieskään saavuta huippua aina. Seksi on silti meillä oikein hyvää.
Jos mies ei laukea mutta haluaa tulla, hoitelen miehen suikkarilla loppuun, hän joskus puolestaan mut omalla avustuksellani sormilla. Joskus hän tekee mulle vibralla orkun. Joskus sormetan itse ja katsomme toistemme masturbointia, joskus mies samalla hyväilee/ suutelee rintojani. Aika usein yhdynnässä hyväilen samalla itse klittaa koska se voimistaa orkkua. Monet naiset saa suuseksillä, minä en. Tapojahan on niin monia laueta yhdessä ja erikseen ja siltä väliltä.
Ja aina välillä jompi kumpi sanoo ettei itse tarvi laueta, ei oo semmoinen fiilis. Sitä on iloinen kun toinen sai tyydytyksen ja lopetetaan siihen koska itse ei ole just niin vailla.
Tuo vaihtoehto vallankin oli outo ettei ”miehen tarvitse tehdä mitään”. Eikai semmoista hyvää seksiä voi kahden välillä oikein olla ettei toinen tee yhtään mitään, siis katselisi vain kattoon?
Tai noh, oon minä erään kerran tullut hinkkaamalla itseäni vaatteet päällä miestä vasten - mies ei saanut mitään silloin, naurettiin vaan asialle että hups, laukesin sitten tähän sun farkkuja vasten, heh.Sinun tilanteesiko on se, että saat orkun vain vibralla ja itse tehden? Minkä pitäisi muuttua, että saisit orgasmin miehen avulla, eikö tee mitä pyydät, etkö kiihotu tarpeeksi vai mikä vikana?
Saan orgasmin vibralla, mutta suuseksillä tai hyvin valmisteltuna yhdynnässä paljon pidemmän ja huomattavasti voimakkaamman orgasmin.
Aiemmin orgasmi oli taattu miltei joka kerta ja nykyään ei miestä oikein kiinnosta minun orgasmit ja enimmäkseen teen orgasmeja yksin ollessani vibralla. Oikeastaan siksi tein kyselyn, että halusin vertailupohjaa sille olenko liian vaativa orgasmien suhteen, kun meillä nyt on niin, että mies laukeaa aina ja minä noin 10% kerroista nykyään johtuen vähäisestä huomioinnista.
Vierailija kirjoitti:
Saamaton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymyksenasettelu.
Monenlaista voin olla, mutta mieheksi en muutu vaikka mitä tekisi. Motiivini kyselyyn kerron vastauksessa nro 12.-ap
No ajattelin, että kyselyn on tehnyt sovinistimies, jonka mielestä naisen orgasmi ei ole tärkeä. Etenkin tuo ensimmäinen ja viimeinen vaihtoehto olivat outoja. Koska niin kuin lähes jokainen jo tässä kirjoittikin, niin mitä järkeä on seksissä, jossa miestä ei kiinnosta tuottaa naiselle mielihyvää tai seksissä, josta itse ei saa mitään. Eihän kyse ole mistään vaatimuksista, vaikka orgasmia ei ihan joka ainoa kerta onnistuisi saamaankaan.
Ikävä, että olin onnistunut luomaan kyselystä sellaisen, että siitä sai tuollaisen käsityksen. Ei täällä kuitenkaan sovinistimies kirjoittele, omaan seksielämäänsä nykyisellään harmistunut nainen olen. Ennemmin haen oikeutusta sille, että haluan enemmän itselleni. Epävarmuutta.
No nyt minäkin ymmärrän valitsemasi vastausvaihtoehdot; ne peilaavat omaa tilannettasi jossa mies ei enää panosta seksiin.
Et tietenkään tarvitse oikeutusta sille että nautinto kuuluu molemmille. Tiedät sen varmasti itsekin.
Mikä on muuttunut kun miestä ei kiinnosta? Onko teillä asiasta jutteluyhteys?
Puumalainen47v kirjoitti:
No nyt minäkin ymmärrän valitsemasi vastausvaihtoehdot; ne peilaavat omaa tilannettasi jossa mies ei enää panosta seksiin.
Et tietenkään tarvitse oikeutusta sille että nautinto kuuluu molemmille. Tiedät sen varmasti itsekin.
Mikä on muuttunut kun miestä ei kiinnosta? Onko teillä asiasta jutteluyhteys?
Tavallaan teidänkin, että on oikeus tulla tyydytetyksi, mutta jotenkin helpompi vaatia muutosta, kun en ole yksin mielipiteeni kanssa.
Suhteessa asiat yleisestiottaen ennallaan, seksin osalta tullut muutos sillä tavalla, että entisestä poiketen suuseksiä on vain harvoin, paitsi minä antavana osapuolena. Ei muutenkaan minun huomioiminen oikein kiinnosta. Esileikkinä toimii yleensä suutelu tai sen lisäksi nopea sormetus.
Juttelin hänen kanssaan asiasta. Ei osaa antaa mitään syytä muuttuneelle käytöksellä.
Sellaisen asian toi kuitenkin ilmi, että toivoisi minulta enemmän romantiikkaa parisuhteeseen, se kuulemma puuttuu. Mitähän tässä nyt sitten keksisi?
Ja toinen oli, että toivoisi minun tekevän alotteita. Sitä en kyllä ihan tajua, tein aloitteet seksiin melkein aina siihen asti kunnes hän muutti seksitapojaan, sen jälkeen alkoi halut kaikota eikä ole aloitteenteko kiinnostanut.
orkut saan joka kerta miehen kanssa tai yksin. saan orkut jopa pelkän seksin ajattelun avulla. puhun nyt syvistä v*gina orkusta, sekä kombeista (klitan hierominen+v*gina orkku samaan aikaan). jelly dildo/tekopenis, ilman värinöitä(en pidä), on mahtava, tosin pehmeähkö. saan orkkuja kai sen takia helposti koska koko kropassani on erinomainen tuntoherkkyys, ja v*ginani on aina ollut tiukka, enkä ole synnyttänyt.
pari vuotta sitten en saanut lainkaan orkkuja muutamaan vuoteen! asuin home asunnossa ja söin enimmäkseen makaronia ja olin tosi väsy kilpparin vajiksen ja fibron takia. jos hormoneista on vajetta ollut, tai muuten sairas, se aiheutti ettei saanut. onneksi kaikki korjaantui, ja nyt kaikki on kuten aina ennen, eli orkut joka kerta :)
Jos miestä ei kiinnostaa tuottaa minulle mielihyvää, ei suhde ole sellainen, että haluaisin harrastaa seksiä. Eli mikäli mies haluat säännöllisen seksielämän, varmistu siitä, että naisesi on sen laatuun tyytyväinen. Itsekkyys ei kuulu vällyjen väliin. Ne, joiden mielestä jokaisen kuuluu hoidella itsensä, saavatkin pitemmän päälle tyytyä juuri siihen.
Aina ei tietysti onnistu, mutta hyvä yritys riittää.