Kissanpennut
Kotkassa on joku imbesilli heittänyt eilen liikkuvasta autosta ison muovipussillisen kissanpentuja tien varteen!!! Yksi jäänyt heti auton alle, muut karanneet metsään. Vasta yksi löydetty. Kotkalaiset, nyt selvitätte kuka tämä järjenjättiläinen on. Ymmärtääkseni rikosilmoitusta ei ole vielä tehty? Joku tietää tästä!!! Kaivakaa kuppasyfilis esiin!
Kommentit (72)
Kaksi syrjäytynyttä vähä-älyistä, joista toinen on ajanut autoa ja toinen heittänyt säkin. Kotkan kovimmat kundit. Tällä teolla kelpaa ylpeillä vielä pitkään. Harva tappaa seitsemää kissanpentua nykypäivänä. Kattokaa saatteko vaikka naisia, kun tämän urotekonne kerrotte!
Eikun sama asia pitää tehdä näille tekijöille.....voi vttu että mä vihaan ihmisiä,mä vihaan...tämä jälleen todisti,että miksi...
Nämä viattomat kissanpennut nousevat vielä kummittelemaan uniinne, te munattomat friikit, jotka tämän teitte. Varmaan hakkaavat naisiakin nämä tyypit, kulkee käsi kädessä tällainen väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mullakin olis asiaa. Voitais mennä kimpassa vähän jututtaan eläinrääkkääjää?
Mun mies varmaan ilmoittautuu mukaan. Lähetti mulle whatsappissa tuon uutisen ja kommentoi, että tekisi mieli käydä Kotkassa...
Mulle tuli itku kun luin tuon artikkelin. 😟 Menin sitten herättämään omat maukumaakarit kesken päikkäreiden kun oli pakko helliä ja pusutella niitä... Kohta mies tulee töistä ja käydään kaupassa. Pitää ostaa jotain erikoisherkkua kateille illaksi. 🐟
Joo en pysty kuvittelee että juristi tai lääkäri olis ollut asialla, kyllä tässä selkeesti on alemman sosiaaliluokan pummit kyseessä. Sääli, että yleisistä verovaroista tällaistenkin elämää pitää kustantaa!
Kuohia tollaset pitäis ja sit jalkapuuhun. Ja kuolleet kissanpennut siihen ympärille muistutukseksi.
Kusipäiden touhua, ei normaalien ihmisten.
Marjanpoimija Maija, sut wokataan pannulla ja heitetään susille.
Nää on näitä juntteja, joita pienissä maalaiskaupungeissa asuu. Isommissa kaupungeissa ajetellaan eläimistä ihan eri tavalla. Se on se sivistys, näes. Sivistynyt ihminen ei murhaa kissanpentuja.
Vierailija kirjoitti:
Siis pennut on heitetty tielle. Eläinsuojelurikoksen lisäksi tuohan on selvä liikenteen vaarantaminen! Luulisi poliisia kiinnostavan edes liikenteessä törttöily, vaikka eläinsuojelulainsäädäntö onkin huono vitsi.
Tämä mullekin tuli mieleen, että mitä ihmettä poliisi oikein odottelee? Eikö tuota voisi liikenteen vaarantamisena alkaa tutkia alustavasti? Ja jos yksi kissa ehti auton alle jäämään, on siellä muitakin ollut samaan aikaan liikenteessä. Onkohan kukaan saanut rekkaria edes osittain ylös?
Sama ääliö todennäköisesti pitää jatkossakin kissojaan leikkaamattomina ja hävittää pennut samalla tavalla kuin ennenkin. Kissa voi tehdä useat pennut joka ikinen vuosi vanhaksi asti. Kissa voi elää jopa 20 vuotta. Pistää kyllä sanattomaksi raivosta.
Surullista kyllä. Meille muutti tänään juuri kissa eläinsuojeluyhdistykseltä, kun meidän 19-vuotias kissa kuoli muutama kuukausi sitten. Ajattelin, että voisimme ehkä ottaa vielä toisen kotia tarvitsevan, jolle antaa loppuelämän koti. Meidän 19-vuotiaskin kulki matkassani opiskeluajat, muutti kanssani paikkakuntaa 2 kertaa ja näki lasten kasvavan. Ei tullut kertaakaan mieleen luopua kissasta, vaikka elämäntilanne muuttuikin välillä.
Eikö kukaan tosiaan tunnista tai eikö jostain syystä halua ilmiantaa?
Mun...sta kattoon roikkumaan tollaset eläinrääkkääjät. Ei mitään armoa tollasille.
7-kertainen murhaaja. Ja nyt on miehekäs olo?
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä juntteja, joita pienissä maalaiskaupungeissa asuu. Isommissa kaupungeissa ajetellaan eläimistä ihan eri tavalla. Se on se sivistys, näes. Sivistynyt ihminen ei murhaa kissanpentuja.
Höpö höpö. Asun maalla enkä maalaiskaupungissa ja jos joku vääntäisi kissaltani karvankin, olisi tyyppi ristiinnaulittu palleistaan ladon seinään. Samoin ajattelen muiden kissoista ja yleensä kaikista eläimistä.
Elämässään epäonnistunut pienimunainen sintti.
Ei entisaikaankaan kissanpentuja sentään kitumaan luontoon jätetty - tunnetumpi tapa mistä olen kuullut oli hukuttaminen järveen tai lyöminen kivellä tms. Hirveitä tapoja nekin, mutta sentään ees hivenen nopeampia kuolemia kuin autosta heittäminen ja loukkaantuneena yksin ilman emoa tunteja kituminen kuoliaaksi.
Kun vaan ihmiset tajuaisileikkauttaa ne kissansa ja viiä maholliset vahinkopennut joko löytöeläintaloon tai lopettaa eläinlääkärin luona ilman turhan tuskan tuottamista.