Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit.

Vierailija
18.08.2018 |

Tytärpuoli 10v. Olen säästänyt hänelle omalta tyttäreltä jääneitä siistejä, kivoja vaatteita. Ymmärrän et hällä oma maku, enkä halua tyrkyttää. Mutta hänen oma makunaa on äitinsä jostain haalimat, usein rikkinäiset, liian pienet tai muuten vaan epäsiistit ja kulahtaneet vaatteet. Halunnee samaistua äitiinsä, mikä sekin ymmärrettävää. Olen nyt aatellut antaa asian olla, ja laittaa eteenpäin nuo oikeesti hyvät ja kivat vaatteet ja lakata osallistumasta mitenkään asiaan. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa itsekullakin, joten pistä kiertoon.

Vierailija
2/6 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei äitipuoli vissiin voi vaatia esim. pukeutumaan siististi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin kiertoon jos ei kelpaa. Voithan tarjota vaatteita jatkossa jos ja kun omilta tytöiltä jää pieneksi, ehkä tytärpuolen maku muuttuu.

Vierailija
4/6 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kysynyt tytöltä, että haluaako niitä vaatteita?

Tietenkin laitat ne eteenpäin, jos tyttö ei niitä halua.

Vierailija
5/6 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Näin taidan tehdä. Turhaan vie kaappitilaa. Ja saa isä sitten hoitaa pukeutumisasian jos on jotain juhlaa ja muuta. Äitinsä luona tytöllä ei ole edes juhlavaatteita. Ei taida tosiaan olla minun asiani hänen pukeutumiseensa puuttua. Oman tyttären kohdalla asiaan voikin ihan eri lailla vaikuttaa.

Vierailija
6/6 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis kysynyt tytöltä, että haluaako niitä vaatteita?

Tietenkin laitat ne eteenpäin, jos tyttö ei niitä halua.

Juu. Ja hän valitsikin ison pinon vaatteita. Mutta ei kuitenkaan niitä halua käyttää. Tunnustan, että harmittaa kyllä kun ollaan lähös jonnekin, ni on aina hällä jotain vanhaa, rikkinäistä, likaistakin päällä vaikka kuinka olis siistimpää vaihtoehtoa. Kotona ei niin väliä. Mut juu, taidan ny luovuttaa, tehköön mitä tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä